abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 oktober 2000 @ 19:04:26 #1
2180 Avia
FOK-Member
pi_407693
Big Big Brother Poll
Welke genomineerde bewoner moet weg?


Annet 32.23%
Ed 53.72%
Georgie 14.05%

Tot zover een klein polletje.

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_407698
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_407699
Volgens mij bestaat dit topic al

http://www.fokforum.nl/showtopic/21042

  zondag 22 oktober 2000 @ 19:11:00 #4
4354 kwanten
Is goed bezig!
pi_407711
Havoc is laat met zijn slotje
maar euh, ik hoop dat annet gaat..
  zondag 22 oktober 2000 @ 19:25:36 #5
3878 Vork
Manisch creatief
pi_407743
Annet moet weg

maar dom stemmend commercieel ingesteld en met de bewoners meelevend Nederland zal Ed d'rwel uit stemmen...

  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 oktober 2000 @ 19:39:59 #6
862 Arcee
Look closer
pi_407790
quote:
Op 22 oktober 2000 19:25 schreef Vork het volgende:
Annet moet weg

maar dom stemmend commercieel ingesteld en met de bewoners meelevend Nederland zal Ed d'rwel uit stemmen...


pcies!
  Moderator zondag 22 oktober 2000 @ 19:44:30 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_407803
Waar zijn die percentages van afkomstig dan? De 'voorsprong' van Ed is namelijk wel érg hoog, hij zou geen schijn van kans maken. Maar op de FOK-poll staan Ed en Annet ongeveer gelijk.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_407854
Wie mag vertrekken?
1. Annet 47.65%
2. Ed 36.24%
3. Georgie 16.11%

(bron: www.voorspel.nu)

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 22-10-2000 20:04]

  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 oktober 2000 @ 20:20:27 #9
862 Arcee
Look closer
pi_407919
quote:
Op 22 oktober 2000 20:04 schreef Kozzmic het volgende:
Wie mag vertrekken?
1. Annet 47.65%
2. Ed 36.24%
3. Georgie 16.11%

(bron: www.voorspel.nu)
Ziet er goed uit!
pi_408333
Heb nooit zoveel vertrouwen in die polls maar wat zou het gaaf zijn als Ed mag blijven.
En of het Annet of Georgie wordt maakt me dan ook geen flaus aus.
In geval van Georgie zou het sneu zijn voor Kim maar die zal kort daarna ook wel vertrekken.
Ik zit nu telkens te genieten van Ed; ben het lang niet altijd met hem eens maar hij is altijd ontzettend eerlijk, je weet wat je aan hem hebt.
  zondag 22 oktober 2000 @ 22:41:30 #11
215 misterDre
Paint it black!
pi_408349
Ik vertrouw erop dat Annet donderdag vertrekt!
pi_408565
Op de Veronica BB-site is Annet ook het minst populair (Desiree is wel minder populair, maar niet genomineerd).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_412275
Ik hoop echt dat Georgie verkozen wordt om te vertrekken, Ed en Annet leveren toch een betere bijdrage aan het hele reilen en zeilen in het huis en in de groep; de wisselwerking op elkaar wordt ook steeds spannender; ze (Ed en Annet) hebben elkaar genomineerd--> hoe vaak zal dat nog gaan gebeuren (en vooral waarom !) en wat voor een uitwerking heeft het op hen en de groep? Het kan nog alle kanten op met die mafkezen

[Dit bericht is gewijzigd door Malou op 24-10-2000 11:49]

LOL + LOL = HIHI
  woensdag 25 oktober 2000 @ 08:53:53 #14
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_414814
.
Op de Veronica BB site staan Kim en Sjors met stip ONDERAAN,.....dus Georgie, moven


.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  Moderator woensdag 25 oktober 2000 @ 10:25:36 #15
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_415101
Die populariteitspoll van VOO, daar is echt geen peil op te trekken. Die cijfers zijn elke dag zo verschillend..
Ik heb net even gekeken en nu staat Ed weer eens het laagst. Ed staat altijd rond de 5 a 5,5 omdat mensen hem of een 10 of een 1 geven volgens mij.
Georgie staat soms ineens belachelijk hoog, 8 komma nog wat, dan hebben zijn kroegvriendjes weer een avondje RSI-armpjes zitten kweken.

www.voorspel.nu vertrouw ik ook een stuk minder, sinds er volkomen objectief in koeienletters bovenaan de site vermeld staat:
" DENK NU EENS NA NEDERLAND! ED MOET BLIJVEN!"

De FOK-poll is qua aantal deelnemers (bijna 1500 woensdagmorgen) zeer representatief, ik betwijfel alleen of een jongerensite een representatieve doorsnee van de BB-stemmers geeft.
Die representativiteit is ook de vraag bij internet-polls in het algemeen.

Spannend is het wel bij de FOK poll: Annet 41%, Ed 39% Het lijkt haast wel geregisseerd door Veronica

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 25-10-2000 10:37]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_415516
annetje opzoutu!
Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
  woensdag 25 oktober 2000 @ 13:45:20 #17
1169 BigDick
size DOES matter
pi_415557
In de meeste polls liggen Annet en Ed nek aan nek. Dit biedt VOO de mogelijkheid om Annet naar huis te sturen, onafhankelijk van de ware uitslag (bij de meeste televisiespelletjes was er altijd een notaris om de uitslag bekend te maken, die is hier bewust achterwege gelaten).

Annet pleite dus.
So be it.

Lullig voor Annetje, maar leuk voor de kijker thuis.

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_415659
Smalldick zei het volgende -->

"In de meeste polls liggen Annet en Ed nek aan nek. Dit biedt VOO de mogelijkheid om Annet naar huis te sturen, onafhankelijk van de ware uitslag (bij de meeste televisiespelletjes was er altijd een notaris om de uitslag bekend te maken, die is hier bewust achterwege gelaten)."

Maar hoe gaat het dan de laatste uitzending als de winnaar bekent gemaakt wordt
Is er dan wel een notaris bij of beslissen zij (als het close is) wie er gaat winnen ??

  Moderator woensdag 25 oktober 2000 @ 14:31:43 #19
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_415730
Ondanks voortdurende verdachtmakingen over manipulatie aan het adres van de VOO, is er tot nu toe geen bewijs. Zowel vorig jaar als dit jaar is er niet één keer een uitslag geweest waarvan redelijkerwijs gezegd kon worden dat er waarschijnlijk was gesjoemeld. Waarom zou VOO ook: als de meerderheid een bepaald persoon het liefst niet meer dagelijks in de uitzending ziet, heeft de VOO er alleen maar voordeel bij om aan die wens gehoor te geven.

Er zijn toch aardig wat mensen nodig om die telefoon- en internet-stemming in goede banen te leiden, bewijs van manipulatie zou een enorme scoop zijn. Tot nu toe is dit bewijs niet geleverd.

Ik zeg niet dat er zeker niet gesjoemeld wordt. De VOO zal geen last van ethische bezwaren hebben om de boel te belazeren.
Sjoemelen zou bijvoorbeeld wel degelijk zin kunnen hebben als twee kandidaten vrijwel gelijk eindigen, maar een van de twee duidelijk een kijkcijferkanon is. Voordat Ed erin kwam werd er gemiddeld twee keer per week een uitschieter van boven de 900.000 gehaald, sind Ed erin zit is dat vier keer per week.

Stelling: mocht Ed het huis uit moeten donderdag, dan wordt manipulatie door VOO steeds onwaarschijnlijker.
Mocht Annet moeten vertrekken, dan is het wachten op (eventueel) hard bewijs.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 25 oktober 2000 @ 16:07:40 #20
1169 BigDick
size DOES matter
pi_416240
quote:
Op 25 oktober 2000 14:31 schreef Gert het volgende:

Stelling: mocht Ed het huis uit moeten donderdag, dan wordt manipulatie door VOO steeds onwaarschijnlijker.
Mocht Annet moeten vertrekken, dan is het wachten op (eventueel) hard bewijs.


Goeie Stelling!
VOO probeert duidelijk Ed positief in beeld te brengen, naar alle waarschijnlijkheid met als doel Ed erin te houden.

De polls geven een nek aan nek race aan. Als VOO manipuleert, is dit (voor het eerst)een perfecte gelegenheid. Hogere kijkcijfers hard nodig.

Als Ed toch moet vertrekken is dit voor mij reden om niet meer aan (stem)manipulatie door VOO te twijfelen.

We zien het morgen....

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  woensdag 25 oktober 2000 @ 20:01:42 #21
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_417170
Annet zal wel pleituh gaan.
Dat mens ken nog geeneens een eitje in d'r klauwuh houwuh. Koos doet dat zelfs nog beter.

Ik zou het niet erg vinden als Annetje gaat.
Ze is veel te lief voor iedereen.

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
  woensdag 25 oktober 2000 @ 20:33:26 #22
6516 BonBon
geen Belgische
pi_417267
Van mij mag Ed donderdag blijven. Sinds hij erin is lijkt het wel of er meer dingen gebeuren, of zou dat die manipulatie van VOO zijn
Maar goed, of Georgie of Annet eruit moeten maakt me niet veel uit, hoewel ik me de laatste tijd meer en meer aan Georgie erger met z'n 'Kimmie-Kimmie'-gekweel
Onvoorstelbaar dat zij zich continu zo laat noemen, het klinkt zo kleinerend alsof hij tegen z'n zusje van 3 praat ofzo, jech!!

We zullen het wel zien morgen

''Wipe them out.............................................................................all of them!''
pi_417947
Na afgelopen avond en nacht zou het beter zijn deze Ed tegen zichzelf in bescherming te nemen en 'm uit het huis te halen, al dan niet met geweld cq. spuitje. Mocht ie blijven gaat ie zich nog onsterfelijk belachelijk maken.
Let op mijn woorden.
  Moderator donderdag 26 oktober 2000 @ 11:25:17 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_418176
Wat is er aan de hand met Ed? Is zijn woede-uitbarsting van de afgelopen avond/nacht wéér een doordachte move, of heeft hij de controle over zichzelf verloren? Het lijkt op het laatste. Ongelooflijk, hoe druk hij zich maakte om het spelletje(!) Big Brother. Hoe oneerlijk het allemaal is, en hoe hij als een klein kind behandeld wordt. Zijn ellenlange monologen waren doorspekt met termen als “rechtvaardigheid” en “ principes” . Hol geraaskal. “ Ganzenbord is veel eerlijker”, en dat zei hij –heel “ on-Ed’s”- zonder een greintje ironie.

Van die kleuterklasbenadering die BB er op na houdt, kan ik me voorstellen dat je ertegen in opstand komt. Hoewel je je door in het huis te gaan zitten doelbewust overlevert aan de grillen van BB, betekent dit niet dat je je alles maar hoeft te laten welgevallen.
Ook Bart was hier erg gevoelig voor, in BB1, en hield zich soms bewust niet aan de regels om een beetje waardigheid te behouden.

Maar van het gezeur van Ed over de oneerlijkheid van de nominaties begrijp ik niet veel. Natuurlijk heb je het moeilijker als je later het huis in komt. Nou en?? Maak je de mensheid gelukkiger door daarvoor op de barricades te gaan staan, red je er levens mee? Ed de grote vrijheidsvechter is een beetje doorgeslagen gisteren. Is-ie niet simpelweg bang dat zijn BB-avontuur morgen betrekkelijk roemloos eindigt?

Het zou me niet verbazen als hij het er niet op aan laat komen, en voor die tijd vertrekt. Tegen Robin vertelde Ed nog een andere mogelijkheid: “Ik blijf gewoon in het huis zitten als Beau mijn naam noemt.” Dat zou nog eens spektakel zijn!

Maar, hoewel Ed niet echt ‘ cool’ was vannacht, was het wel weer spannende televisie dankzij hem. Mooi om te zien was ook hoe de groep reageerde op de uren durende tirades van Ed. Met name de meisjes vonden het maar helemaal niks dat er aan ‘ het gezag’ werd geknabbeld. Het moet wel gezellig blijven allemaal, natuurlijk.

Koos vond het ook niet plezierig, maar zei uiteindelijk tenminste eerlijk dat hij als puntje bij paaltje komt gezagsgetrouw is.

Wel héél erg triest was de reactie van Annet op de eerste woede-aanval van Ed. Terwijl Ed buiten aan het uitrazen was, zei ze tegen Desiree: “Ik hoop niet dat dit tegen mij gaat werken.” Annet scheit in haar broek van angst dat ze haar nieuwe baarmoeder, Het Big Brother-huis, moet verlaten.

Dees geruststellend: “ Welnee, je weet toch wat er met Darius is gebeurd? De mensen kunnen nog 24 uur bellen.”

De symphatie van VOO heeft Ed in ieder geval verloren. Hummie is woedend op ‘m en ik denk dat ze ook bang is voor Ed. Hij is erg onberekenbaar en kan de boel opblazen. Tekenend is ook dat er op www.big-brother.nl helemaal niets te lezen valt over de gebeurtenissen van gisteravond en vannacht. Terwijl normaal gesproken deze site toch redelijk waarheidsgetrouw en konsekwent covert wat er in het huis gebeurt. De kansen zijn gekeerd, Hummie gaat voor Annet nu. En Ed gaat er helaas vanavond uit vrees ik, vrijwillig of niet.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 oktober 2000 @ 11:36:45 #25
862 Arcee
Look closer
pi_418212
quote:
Op 25 oktober 2000 20:33 schreef BonBon het volgende:
hoewel ik me de laatste tijd meer en meer aan Georgie erger met z'n 'Kimmie-Kimmie'-gekweel
Nou, wat een suf stel is dat zeg. Boeit me echt voor geen ene meter die twee.

Wat die manipulatie betreft. Dit zou wel een uitgelezen kans zijn idd nu Annet en Ed nek-aan-nek lijken te gaan. Als Ed vertrekt kun je idd zeggen dat VOO niet manipuleert, maar ik vind het oneerlijk om 't omgekeerde te beweren. Ach ja, ik hoop gewoon dat Ed blijft. Manipuleren of niet manipuleren, maakt mij niet eens uit.

  donderdag 26 oktober 2000 @ 11:38:40 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_418218
quote:
Op 25 oktober 2000 16:07 schreef BigDick het volgende:
Goeie Stelling!
VOO probeert duidelijk Ed positief in beeld te brengen, naar alle waarschijnlijkheid met als doel Ed erin te houden.

De polls geven een nek aan nek race aan. Als VOO manipuleert, is dit (voor het eerst)een perfecte gelegenheid. Hogere kijkcijfers hard nodig.

Als Ed toch moet vertrekken is dit voor mij reden om niet meer aan (stem)manipulatie door VOO te twijfelen.

We zien het morgen....


Ik ben benieuwd of ze iets van het 'incident' van vannacht uit zullen zenden. Dat bepaald toch wel hoe ze hem neer willen zetten.

Maar ook Gert redernering klinkt er aannemelijk. Exit Ed, denk ik. VOO moet wel controle kunnen houden op wat er gebeurt.

***
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 oktober 2000 @ 11:43:03 #27
862 Arcee
Look closer
pi_418233
quote:
Op 26 oktober 2000 11:25 schreef Gert het volgende:
Maar, hoewel Ed niet echt ‘ cool’ was vannacht, was het wel weer spannende televisie dankzij hem.
Was? Ik neem aan dat we dat nog te zien krijgen, toch?
quote:
De symphatie van VOO heeft Ed in ieder geval verloren. Hummie is woedend op ‘m en ik denk dat ze ook bang is voor Ed. Hij is erg onberekenbaar en kan de boel opblazen.
Ed rules!! Jezus, wat moet die man ontzettend blijven!!
  Moderator donderdag 26 oktober 2000 @ 11:53:15 #28
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_418270
quote:
Was? Ik neem aan dat we dat nog te zien krijgen, toch?
Ik heb het op TV (decoder) gezien. Maar ik wil een wedje zetten dat VOO dit niet uit gaat zenden, of héél erg verknipt; Ed op z'n onredelijkst (wat-ie gisteren zeker was af en toe) en als slechte verliezer. Zodat heel Nederland denkt: weg met die psychopaat.
quote:
Op 26 oktober 2000 11:43 schreef Arcee het volgende:
Ed rules!! Jezus, wat moet die man ontzettend blijven!!
JAAAAAAAAAAAA!!! Maar je moet Hummie niet tegen je in het harnas jagen, dat is gevaarlijk. Zo zal vanavond blijken helaas.
Hij had de boel morgen pas op springen moeten zetten, nu komen ze veel te makkelijk van 'm af.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 oktober 2000 @ 12:24:25 #29
862 Arcee
Look closer
pi_418346
quote:
Op 26 oktober 2000 11:53 schreef Gert het volgende:
JAAAAAAAAAAAA!!! Maar je moet Hummie niet tegen je in het harnas jagen, dat is gevaarlijk. Zo zal vanavond blijken helaas.
Hij had de boel morgen pas op springen moeten zetten, nu komen ze veel te makkelijk van 'm af.
Dat snap ik dan niet van Ed, want hij lijkt zich nou juist zo bewust geworden van z'n positie. Dat wil zeggen: 't publiek stemt je weg en niet je medebewoners. Zou erg jammer zijn als-ie met die actie z'n kans om in 't programma te blijven heeft verpest. Hij zegt zelf wel dat het oneerlijk is dat een nieuwe gelijk genomineerd kan worden. Heeft-ie gelijk in, alleen weet-ie niet dat-ie een goeie kans maakt om juist niet weggestemd te worden. Nou ja, we zullen 't zien. Tis in ieder geval weer een beetje interessant!
pi_418442
[/quote]
Tekenend is ook dat er op www.big-[/brother.nl helemaal niets te lezen valt over de gebeurtenissen van gisteravond en vannacht. Terwijl normaal gesproken deze site toch redelijk waarheidsgetrouw en konsekwent covert wat er in het huis gebeurt. [/quote]
Ik ben net op de big-brother site geweest en ze hebben er wel over geschreven.
Lees het bericht op: www.big-brother.nl/fsnieuwsdetail.cfm?newsid=1031
pi_418471
ja nu wel badmojo .. ze waren er alleen een beetje laat mee
pi_419128
Ik vind zowel Ed als Annet wel boeiend, elk op hun eigen manier. Ik zou niet zo goed kunnen kiezen tussen die twee. Ik vind Georgie veel nietszeggender geworden de laatste tijd en vind eigenlijk wel dat hij eruit mag, al zal dat helaas niet gebeuren...
dat waren nog eens tijden...
  donderdag 26 oktober 2000 @ 17:57:34 #33
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_419414
Just 2 words; Bye Georgie
BURP!!! Sprak ze teder...
  donderdag 26 oktober 2000 @ 19:40:26 #34
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_419591
Ik hoop echt dat Ed eruit gaat. Ik wordt er echt gek van om elke aflevering Ed voor 99% in beeld te zien.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  Moderator vrijdag 27 oktober 2000 @ 10:04:24 #35
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_421260
We kunnen wel constateren dat alle polls er flink naast zaten zeg! Blijkbaar heeft het gedeelte van de bevolking dat actief websurft gemiddeld meer symphatie voor Ed dan het 'bel-publiek'.

In alle polls liepen Ed en Annet ongeveer gelijk, of liep Annet zelfs voor. Terwijl dus in werkelijkheid tweederde van de bellers Ed eruit wilde.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')