quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:07 schreef Fopje het volgende:
Kaasijs? Wat de neuk?
Die hype heb ik gelukkig gemist.
Vandaar dit topic!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die was inderdaad verschrikkelijk lekker.
De Pietitie begon ook met de eerste like! You gotta start somewhere! ;-)quote:
je hebt al een half uur geleden gepost op dit drukke forum, blijkbaar boeit het niemandquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:40 schreef Kaasijsje het volgende:
[..]
De Pietitie begon ook met de eerste like! You gotta start somewhere! ;-)
Beetje zoals jou eigenlijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:41 schreef ejfaar het volgende:
[..]
je hebt al een half uur geleden gepost op dit drukke forum, blijkbaar boeit het niemand
Het is kennelijk een Nederlander die is gezwicht voor de druk uit Oostenrijk. En als die ijsjes in Duitsland worden geproduceerd, moet het haalbaar zijn om een paar dozen deze kant op te sturen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:16 schreef Kaasijsje het volgende:
In Oostenrijk werd het vanille kaasijsje (nee, hij smaakt niet naar kaas, alleen de vorm is kaasachtig) in februari 2013 opnieuw op de markt gebracht. Het haalde zelfs het journaal:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tschisi ZIB24
Als deze actie faalt, dan zal ik een reis naar Oostenrijk moeten maken om de rijke smaak van de Tschisi weer te mogen proeven... Bestellen is lastig, want dan smelten ze natuurlijk! :-)quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan bestel je ze toch gewoon uit Oostenrijk
Was geen hype was onzin. Ik kom uit die tijd (en wel meer) en misschien in de ts zijn lokale dorp dat het daar een hit was want in de grote steden of bij de badplaatsen was het helemaal geen hit of hype.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:07 schreef Fopje het volgende:
Kaasijs? Wat de neuk?
Die hype heb ik gelukkig gemist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop