Door SA en Qatar lijkt me best duidelijk tochquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Idd, ze worden waarschijnlijk door een land gefinancieerd. Niemand weet alleen door wie..
Dat mes snijdt echter aan twee kanten...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:35 schreef kurd0w het volgende:
En wees maar blij dat de PKK er is geweest, anders was er geen Koerdisch besef in Turkije en zouden we allemaal Turken zijn. Elkaar in zijn waarde laten is niks mis mee..
Bewijs het.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:39 schreef vigen98 het volgende:
Door SA en Qatar lijkt me best duidelijk toch
Licht toe...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:39 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat mes snijdt echter aan twee kanten...
De Koerden hebben heel veel sympathie verloren door de PKK.quote:
Hun beeld boeit niet. Wat telt is honderden miljarden dollars schade aan de Turkse economie.quote:
Want ja, toen het op een geciviliseerde manier geprobeerd werd kregen de Koerden ook echt hun rechten. Maar toen dachten zij van ''Bommen gebruiken om honderden mensen op te blazen en guerrilla oorlog tegen het Turks leger met tot gevolg duizenden doden is veeeeel leuker'' en dus stopten ze met het geciviliseerde proces voor Koerdische rechten. En warempel, tegelijkertijd was er een coup d'etat in Turkije en werden de Koerden ook nog eens vervolgd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:48 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De Koerden hebben heel veel sympathie verloren door de PKK.
Als de Koerden willen dat de Turken open staan voor erkenning van minderheidstalen en dergelijke dan zullen ze de publieke opinie moeten benvloeden. Bussen met burgers opblazen helpt daar niet echt bij natuurlijk. Ik bedoel, de Turkse elite zag de Koerden altijd al als een stel barbaren die geciviliseerd moeten worden d.m.v. assimilatie, de PKK bevestigt hun beeld alleen maar.
De Turkse elite vergeet daar even bij dat zij zelf de grootste Barbaren zijn. De PKK is een prima tegengeluid dat van zich laat horen aangezien de Turken (nu nog steeds maar een stuk minder) de Koerden zwaar onderdrukten. De PKK heeft laten zien dat Koerden ook iets terug kunnen doen, en ook nog eens goed.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:48 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De Koerden hebben heel veel sympathie verloren door de PKK.
Als de Koerden willen dat de Turken open staan voor erkenning van minderheidstalen en dergelijke dan zullen ze de publieke opinie moeten benvloeden. Bussen met burgers opblazen helpt daar niet echt bij natuurlijk. Ik bedoel, de Turkse elite zag de Koerden altijd al als een stel barbaren die geciviliseerd moeten worden d.m.v. assimilatie, de PKK bevestigt hun beeld alleen maar.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:51 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
De Turkse elite vergeet daar even bij dat zij zelf de grootste Barbaren zijn. De PKK is een prima tegengeluid die van zich laat horen aangezien de Turken (nu nog steeds maar een stuk minder) de Koerden zwaar onderdrukten. De PKK heeft laten zien dat Koerden ook iets terug kunnen doen, en ook nog eens goed.
Ik word gek van die Turken die denken dat als zij iemand vermoorden, dat zelfverdediging is of als zij iemand onderdrukken, dat dat zo hoort maar als 't andersom is is 't opeens racisme en anti-turkisme.
Ik praat de onschuldige doden niet goed die de PKK heeft gemaakt, maar doen alsof de Turken zo lief zijn en open staan voor erkenning is de grootste bullshit. Zonder de PKK waren de Koerde nog steeds bergturken genoemd, nu heeft Turkije geen andere keus dan de Koerden erkennen.
Wat zeggen/schreeuwen/zingen ze? waarom staan ze daar?quote:
Dit was na de oproep van Ayatollah Ali Al-sistani om bij het leger aan te sluiten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat zeggen/schreeuwen/zingen ze? waarom staan ze daar?
Ik ben benieuwd wat er komen gaat, mogen ISIS snel weer verdreven worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit was na de oproep van Ayatollah Ali Al-sistani om bij het leger aan te sluiten.
Ze schreeuwen "heel het volk staat achter je".
Goede zaak, ook dat Iran veiligheidstroepen stuurt.quote:
Beste bericht na de 1-5 van gister.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:06 schreef Charismatisch het volgende:
Meer dan 200 ISIL gedood bij bombardementen op Baiji volgens de Iraakse staatszender.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:06 schreef Charismatisch het volgende:
Meer dan 200 ISIL gedood bij bombardementen op Baiji volgens de Iraakse staatszender.
Doet dat maar delen door 10. De iraakse tv stations zijn dikke leugenaars. Zo ook ALLE arabische zenders. Ik ben allang gestopt met het bekijken van de pathologische leugens van Al arabiya to al Iraqiya.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:06 schreef Charismatisch het volgende:
U Mad?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:14 schreef Hiper het volgende:
[..]
Doet dat maar delen door 10. De iraakse tv stations zijn dikke leugenaars. Zo ook ALLE arabische zenders. Ik ben allang gestopt met het bekijken van de pathologische leugens van Al arabiya to al Iraqiya.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |