quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:38 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Grappig hoe we de normaal 'matige' eredivisiespelers nu als onze belangrijkste spelers die we absoluut niet mogen missen gaan zien.
Vlaar speelt natuurlijk wel in Engeland hè. Dat is nogal een verschil.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:38 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Grappig hoe we de normaal 'matige' eredivisiespelers nu als onze belangrijkste spelers die we absoluut niet mogen missen gaan zien.
Oeps. Ik reken hem nog gewoon tot een eredivisiespeler ivm zijn Feyenoord tijd. Sinds die tijd is hij niet erg veranderd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
Spelers waar dit van wordt/ooit is gezegd zijn; Strootman, De Jong, Robben, Van Persie en nu Vlaar. Laten dit nu net die paar spelers zijn die níet in de eredivisie spelen. Prutser.
Pak je verlies en scheer je weg, je maakt het alleen maar ergerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:45 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Oeps. Ik reken hem nog gewoon tot een eredivisiespeler ivm zijn Feyenoord tijd. Sinds die tijd is hij niet erg veranderd.
Oke..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Pak je verlies en scheer je weg, je maakt het alleen maar erger![]()
wat is erquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:48 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Wat een onzin, Ron is aanvoerder van Aston Villa en twee keer zo breed als in zijn Feyenoordtijd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:45 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Oeps. Ik reken hem nog gewoon tot een eredivisiespeler ivm zijn Feyenoord tijd. Sinds die tijd is hij niet erg veranderd.
Ik denk het niet aangezien De Vrij gisteren bij de persconferentie zat.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:22 schreef indiaantje89 het volgende:
En is het al bekend of deze baas fit is vanavond?
Ja ja.. Je weet dat Van Gaal constant andere spelers bij zich heeft hèquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk het niet aangezien De Vrij gisteren bij de persconferentie zat.
Normaal gesproken neemt hij een reserve/geblesseerde mee en nu hij weet dat Vlaar niet kan spelen neemt hij bewust De Vrij mee om hem belangrijker te maken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja ja.. Je weet dat Van Gaal constant andere spelers bij zich heeft hè
Klopt, maar hij werd veelste overmoedig toen het op de penaltys aankwaqmquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:08 schreef Klokov het volgende:
Zonder Vlaar hadden we gaan penalties mogen schieten
Lekker boeiend, iedereen kan de bal verkeerd raken. Bovendien miste niet alleen hij.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:09 schreef Confetti het volgende:
Hij had de ballen moeten hebben om te zeggen dat hij geen goede penaltynemer is.
Verder geweldig gespeeld. Beste verdediger van het toernooi.
twitter:Ladbrokes twitterde op donderdag 10-07-2014 om 00:22:48Ron Vlaar tonight: 100% tackles won; 100% aerial duels; 11 clearances; six interceptions; 92% pass accuracy. Take a bow sir. reageer retweet
quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het enige Spaans dat hij kent zal wel 'hijo de puta' zijn.. en Kuyt lijkt iets te zeggen als 'God ziet alles jongen'
quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:36 schreef byah het volgende:
weet niet hoe betrouwbaar maartwitter:Ladbrokes twitterde op donderdag 10-07-2014 om 00:22:48Ron Vlaar tonight: 100% tackles won; 100% aerial duels; 11 clearances; six interceptions; 92% pass accuracy. Take a bow sir. reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |