SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
WK Poule:![]()
![]()
Ik wil een MotM Herreraquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:19 schreef ThadCastle het volgende:
Krijgen we woensdag nu een TOTW met allemaal MOTM kaartjes?
Hoop hetHij speelde goed.
![]()
Zo ging dat in Fifa 12 wel ja. En nog een paar extra Wk IF's die geen MOTM haddenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:19 schreef ThadCastle het volgende:
Krijgen we woensdag nu een TOTW met allemaal MOTM kaartjes?
Hoop het![]()
hoeveel zullen ze betaald hebben aan casillaswat was die gozer slecht zeg
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
In de CL finale ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:21 schreef FCsuarez het volgende:
hoeveel zullen ze betaald hebben aan casillaswat was die gozer slecht zeg
Mourinho en Ancelotti zijn ook niet helemaal gek dat ze consequent Diego Lopez boven Casillas verkozen.![]()
Dan krijg je weer een hele goede crash wellichtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zo ging dat in Fifa 12 wel ja. En nog een paar extra Wk IF's die geen MOTM hadden![]()
![]()
daar zorgen robben en neymar wel voor iddquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan krijg je weer een hele goede crash wellicht
#FreeTrapz![]()
Ik 1.75 miljoen heb ik berekend. Heb ik nog TOTS Rodriguez en TOTS Cuadrado.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:32 schreef Rijst het volgende:
Alles verkocht en opeens heb ik weer 250k whehehehe
Zou de media markt zich al zorgen gaan maken?![]()
als ze slim zijn hebben ze 5% van de omzet op tv's op nederland to win WK gezetquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik 1.75 miljoen heb ik berekend. Heb ik nog TOTS Rodriguez en TOTS Cuadrado.
Zou de media markt zich al zorgen gaan maken?
weet niet wat je kreeg, nu krijg je er nog maar 12 voor. lijkt me niet dat dat voor gister ook zo was.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Even quoten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En hoeveel passes heeft hij verneuktjezus man echt ongelofelijk dat amsterdamse volk.
Godver wat ben ik brak.Nog nooit zo'n ervaring van euforie gehad als gisteravond. Kippenvel tot op m'n pener.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Was volgens mij tegen de 30 aan. Denk dat ze zich wel op de één of andere manier zo ingedekt hebben. Anders zou het wel geniaal zijn. Media Markt is toch Duits van oorsprong dacht ik?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ze slim zijn hebben ze 5% van de omzet op tv's op nederland to win WK gezet
weet niet wat je kreeg, nu krijg je er nog maar 12 voor. lijkt me niet dat dat voor gister ook zo was.![]()
EK2008?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Even quoten.
Godver wat ben ik brak.Nog nooit zo'n ervaring van euforie gehad als gisteravond. Kippenvel tot op m'n pener.
![]()
ja volgens mij wel, saturn is van hetzelfde moederbedrijf tochquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was volgens mij tegen de 30 aan. Denk dat ze zich wel op de één of andere manier zo ingedekt hebben. Anders zou het wel geniaal zijn. Media Markt is toch Duits van oorsprong dacht ik?
p.s wat een bazen even kijken of ik nog wat in de club heb![]()
#FreeTrapz![]()
wat heeft wesley gister mijn bet zitten trollen trouwens... een wonder dat die gozer niet scoorde.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Toen was ik ziek en zat ik alleen thuis. Wel gejuicht, maar nog nooit de beleving zoals gisteravond.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wou je zeggen dat hij goed was voor de eerste assist? Maar goed dit is weer typischquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Even quoten.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat hij goed was voor de eerste assist? Maar goed dit is weer typisch![]()
![]()
Mag hopen dat het publiek weer wordt toegelaten bij Fey - Aja![]()
Trapz Blind speelde gewoon geniaal gister. Janzaat speelde matig en zwarte piet ook.
Depay was de beste man naast het veld, overduidelijk.![]()
Aanvallend wel ja, verdedigend liet ie de eerste helft wat flinke steken vallen. Maar toen was het hele team minder. Maar maakt niet uit, want gewonnenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:04 schreef ThadCastle het volgende:
Trapz Blind speelde gewoon geniaal gister. Janzaat speelde matig en zwarte piet ook.
Depay was de beste man naast het veld, overduidelijk.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat hij goed was voor de eerste assist? Maar goed dit is weer typisch
'Daley Blind in vizier topclubs Engeland'hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dikke aids net in de WC FUT. Ik speel met me nieuwe aanval met Neymar - Sanchez - Robben. krijg ik 23 kansen, 20 schoten op doel, zijn keeper pakt echt alles en hij krijgt 1 kans in de 90e minuut en die gaat erin. gelijk klaar er mee![]()
![]()
Mensen mensen rustig aan. In 2006 werden Frankrijk en Italië met speels gemak aan de kant gezet maar gingen we roemloos ten onder tegen Moeder Rusland. Oppasssen dat dat niet tegen Kroatië gebeurt ofzo.![]()
![]()
Is dit wat PotS gister bedoelde?"Rustig aan" zegt de meneer die blijkbaar denkt dat we al door de poule zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:18 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Mensen mensen rustig aan. In 2006 werden Frankrijk en Italië met speels gemak aan de kant gezet maar gingen we roemloos ten onder tegen Moeder Rusland. Oppasssen dat dat niet tegen Kroatië gebeurt ofzo.![]()
![]()
Als je deze poule nu niet door komt ben je wel een ongelofelijk stel imbecielen. Maar tegen Chili en Australië kan het ook misgaan natuurlijk, het is maar een voorbeeld.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:19 schreef Zhano het volgende:
"Rustig aan" zegt de meneer die blijkbaar denkt dat we al door de poule zijn![]()
Klopt, maar vond het wel grappigquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:22 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Als je deze poule nu niet door komt ben je wel een ongelofelijk stel imbecielen. Maar tegen Chili en Australië kan het ook misgaan natuurlijk, het is maar een voorbeeld.![]()
![]()
Gisteren
2008 maar ja inderdaadquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:18 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Denk je echt dat het effect heeft op het Nederlands elftal of ik uitbundig ben, of rustig aan doe?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:18 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Is er al ergens waar je de wedstrijd helemaal opnieuw kan kijken? Ik moet het gewoon nu al weer zien![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk je echt dat het effect heeft op het Nederlands elftal of ik uitbundig ben, of rustig aan doe?![]()
uitzendinggemistquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:29 schreef RavioliPunch het volgende:
Is er al ergens waar je de wedstrijd helemaal opnieuw kan kijken? Ik moet het gewoon nu al weer zien
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
http://www.reddit.com/r/f(...)etherlands_13062014/quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:29 schreef RavioliPunch het volgende:
Is er al ergens waar je de wedstrijd helemaal opnieuw kan kijken? Ik moet het gewoon nu al weer zien![]()
Nee, ik ga me vandaag gewoon helemaal de tyfes juichen en keihard Holland van het balkon schreeuwen.quote:![]()
Bohh, ff die 720p filmpjes gedownloadquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/f(...)etherlands_13062014/![]()
![]()
Ja, so?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
'Daley Blind in vizier topclubs Engeland'
De Vrij, Janmaat, BMI en Clasie staan ook allemaal in het vizier.. Is dat ook top?lachwekkend
Ik denk dat Blind het geluk heeft gehad tegen Azpilicueta aan te lopen. Die heb ik nooit goed gevonden, snap niet waarom Carvajal niet is meegenomen of Juanfran daar staat.![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja, so?
De Vrij, Janmaat, BMI en Clasie staan ook allemaal in het vizier.. Is dat ook top?lachwekkend
![]()
![]()
Azpi was bij Chelsea dit jaar geniaal.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:37 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik denk dat Blind het geluk heeft gehad tegen Azpilicueta aan te lopen. Die heb ik nooit goed gevonden, snap niet waarom Carvajal niet is meegenomen of Juanfran daar staat.![]()
Jij bent of heel erg anti-ajax of hebt een hele mooie Feyenoord bril. Ik zie jou alleen maar commentaar hebben elke keer, man Nederland is met zijn allen, wat maakt die Ajax, Feyenoord of PSV nou uit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja, so?
![]()
Zuurpruim. Neem wat MDMA. Als je ook daar niet vrolijk van kan worden, laat je opnemen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:37 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
haphaphapquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zuurpruim. Neem wat MDMA. Als je ook daar niet vrolijk van kan worden, laat je opnemen.![]()
Moet jij niet naar de EO jongerendag, wat jochies je laten pijpen omdat het moet van God?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zuurpruim. Neem wat MDMA. Als je ook daar niet vrolijk van kan worden, laat je opnemen.![]()
Ik val op meisjes.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de EO jongerendag, wat jochies je laten pijpen omdat het moet van God?![]()
Beton.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Vlaar speelde echt een briljante pot trouwens, wat een kast![]()
Wel grappig dat je RVP als topscorer hebt na je haat tijdens NL - Walesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:44 schreef Lindgren. het volgende:
"Lindgren is jaloers" -MrvanTrapZ
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik vind het nog steeds bizar dat Klaas altijd wordt gepasseerd, maar ik weet dat RVP sowieso alles speelt en waarschijnlijk wel wat scoort.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wel grappig dat je RVP als topscorer hebt na je haat tijdens NL - Wales
Met klaar erbij hadden we kans gehad op de 10quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds bizar dat Klaas altijd wordt gepasseerd, maar ik weet dat RVP sowieso alles speelt en waarschijnlijk wel wat scoort.![]()
![]()
Lees even een paar topics terug met posts van de Ajax "supporters":quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:41 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Jij bent of heel erg anti-ajax of hebt een hele mooie Feyenoord bril. Ik zie jou alleen maar commentaar hebben elke keer, man Nederland is met zijn allen, wat maakt die Ajax, Feyenoord of PSV nou uit.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Weet niet precies waardoor het komt, maar ik vind dit echt een heerlijk nummer.
Duult Lang! Die kut-Rijst opende geen nieuwe...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:46 schreef wieisboos het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat de TT betekent![]()
TR Gemacht!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
TR Gemacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsjeblieft.
Zou kroelen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hoezo bizar? Hij is nog geen 10% van RvP, dus lijkt het me logisch dat hij nooit speeltquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds bizar dat Klaas altijd wordt gepasseerd, maar ik weet dat RVP sowieso alles speelt en waarschijnlijk wel wat scoort.![]()
Flauwekul. Van Persie gleed overduidelijk uit bij de eerste goal. De tweede goal was door een fout van Casillas.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoezo bizar? Hij is nog geen 10% van RvP, dus lijkt het me logisch dat hij nooit speelt![]()
Ja, en die bal op de latquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Flauwekul. Van Persie gleed overduidelijk uit bij de eerste goal. De tweede goal was door een fout van Casillas.Klaas had m zeker gemaakt
![]()
![]()
Onderkant lat gewoon als Klaas die bal op z'n pantoffel had gekregenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:15 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ja, en die bal op de latKlaas had m zeker gemaakt
En Klaas had de strafschop gehouden waarschijnlijk.
![]()
om nooit te vergetenquote:Een 14-jarige jongen uit het Noord-Hollandse Twisk is vrijdagnacht zijn hand kwijtgeraakt toen hij na de overwinning van het Nederlands elftal zwaar illegaal vuurwerk aanstak. Hij was slecht aanspreekbaar en is naar een ziekenhuis gebracht, meldt de politie.
De jongen was in een snackbar in Opperdoes bezig met vuurwerk en probeerde het zelfs binnen af te steken, blijkt volgens de politie uit een eerste onderzoek. De jongen zou toen naar buiten zijn gestuurd.
Buiten probeerde de jongen opnieuw het vuurwerk af te steken, maar dat lukte niet omdat het lontje te kort was. Met een mesje heeft hij het lontje toen naar buiten gepeuterd. Even na middernacht lukte het hem aan De Gouw het vuurwerk aan te steken, waarop in de omgeving een luide knal werd gehoord.
De hand van de jongen werd volgens de politie 'totaal van de arm afgerukt'. De politie onderzoekt hoe hij aan het 'zwaar verboden vuurwerk' is gekomen.![]()
En Klaas had Costa rood gegeven voor die kopstootquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Onderkant lat gewoon als Klaas die bal op z'n pantoffel had gekregenEn Klaas had de strafschop gehouden waarschijnlijk.
![]()
Gaat niet alleen om deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Flauwekul. Van Persie gleed overduidelijk uit bij de eerste goal. De tweede goal was door een fout van Casillas.![]()
Deze discussie hebben we gisteren al gehadquote:Het WK 2010 was van Persie kut, dus was er wat voor pro-Klaas te zeggen, en gisteren was van Persie sterk, en is er wat voor Pro-van Persie te zeggen.
![]()
Komen de iMotM spelers van de week nog in een TotW ofzo? Ik wil die Peralta proberen. Zien jullie die nog richting discardprijs gaan?![]()
![]()
dit ja zonde om nu packs te openen als ze er volgende week allemaal in zittenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:05 schreef Zhano het volgende:
Komen de iMotM spelers van de week nog in een TotW ofzo? Ik wil die Peralta proberen. Zien jullie die nog richting discardprijs gaan?
zou toch geweldig zijn als spanje en chili woensdag gelijk spelen
#FreeTrapz![]()
Is dit een antwoord of ben je zelf ook benieuwd naar het antwoord? Ik snap um nie?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit ja zonde om nu packs te openen als ze er volgende week allemaal in zitten
zou toch geweldig zijn als spanje en chili woensdag gelijk spelen![]()
![]()
![]()
dit is geen antwoord. en wil hem zelf ook wel graag beantwoord zienquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is dit een antwoord of ben je zelf ook benieuwd naar het antwoord? Ik snap um nie?weet niet hoe dat 2 jaar geleden ging, speelde ik nog geen FUT
wie in de spits ?
[ Bericht 7% gewijzigd door FCsuarez op 14-06-2014 15:30:21 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Marioquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit is geen antwoord. en wil hem zelf ook wel graag beantwoord zienweet niet hoe dat 2 jaar geleden ging, speelde ik nog geen FUT
wie in de spits ?
[ afbeelding ]![]()
Beste spits dit jaar.![]()
Toen kwamen ze ook in TOTW met een aantal die goed speelde, maar geen MOTM.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit is geen antwoord. en wil hem zelf ook wel graag beantwoord zienweet niet hoe dat 2 jaar geleden ging, speelde ik nog geen FUT
wie in de spits ?
[ afbeelding ]
Vond die paarse kaarten wel mooier dan de groene. Ik had toen Walcott en Balotelli![]()
Dus er zou bijvoorbeeld een TOTW kunnen komen met Blind en Oscar, maar geen Neymar en Robben zeg maar?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toen kwamen ze ook in TOTW met een aantal die goed speelde, maar geen MOTM.
Vond die paarse kaarten wel mooier dan de groene. Ik had toen Walcott en Balotelli![]()
Er was toen een TOTW met MOTM's en IF's door elkaar van de afgelopen weekquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dus er zou bijvoorbeeld een TOTW kunnen komen met Blind en Oscar, maar geen Neymar en Robben zeg maar?![]()
Hmm ok.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Er was toen een TOTW met MOTM's en IF's door elkaar van de afgelopen week![]()
twitter:dijk_sjoerd twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 09:22:36Op weg naar #EOJD met @EdwinPoot @Hans van zonneveld @Timo baak http://t.co/s6ycfY53IX reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Ben je als klein kind seksueel misbruikt in een kerk?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:48 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]twitter:dijk_sjoerd twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 09:22:36Op weg naar #EOJD met @EdwinPoot @Hans van zonneveld @Timo baak http://t.co/s6ycfY53IX reageer retweet
![]()
![]()
hij komt uit frieslandquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben je als klein kind seksueel misbruikt in een kerk?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee ik ging niet naar dezelfde kerk al jij.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben je als klein kind seksueel misbruikt in een kerk?![]()
Je wordt voorspelbaarquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee ik ging niet naar dezelfde kerk al jij.![]()
![]()
Oh, sorry, dan vervolgen we op een moment dat je wat scherper bent.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat mijn hart er niet helemaal in zit qua discussie op dit moment.![]()
Of niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, sorry, dan vervolgen we op een moment dat je wat scherper bent.![]()
Om eerlijk te zijn ben ik 3 keer in een kerk geweest, voor een uitvaart. Dus eigenlijk ben ik diep gekwetstquote:![]()
Ik mis de playstation 3. Daar kreeg je bij een tegengoal 1 of 2 replays te zien, bij uitzondering 3. Nu standaard 3. Daarna een shot van het publiek. Daarna een shot van de speler die scoorde.![]()
Jij had het laatst over WC. Mijn oom is overleden omdat ie een WC-pot op zijn hoofd kreeg. Toen was ik dus ook zeer diep gekrenktquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik 3 keer in een kerk geweest, voor een uitvaart. Dus eigenlijk ben ik diep gekwetstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij had het laatst over WC. Mijn oom is overleden omdat ie een WC-pot op zijn hoofd kreeg. Toen was ik dus ook zeer diep gekrenktIk moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerd met je oom trouwens![]()
![]()
Jawelquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heeft die nog geen upgrade gekregen zoals Neymar?![]()
![]()
5-1 winnen van een spanjaard in WC mode![]()
mooie momenten
#FreeTrapz![]()
Ik moest gisteren tot 23:00 werkenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:41 schreef Freire het volgende:
Bohhh wat een wedstrijd gisteren
Alleen jammer dat ik vandaag om 08 00 moest werken![]()
![]()
Ja, ik ben vandaag gewoon heel persoonlijk bezigquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver, mijn opa heeft zich doodgewerktDurf je wel, vlegel!!?
![]()
![]()
Daar blijf ik bij weg
Wel Uruguay (over 1.5 goals home team) en Eng - Ita vanavond
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ronaldo in WC is zo goed hequote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:58 schreef Revontulet het volgende:
Ronaldo links, Robben rechts, bentikie middenDe Pers ook trouwens
![]()
Engeland is een lastige wedstrijd. Of ze nemen niet al te veel risico, of de ledematen (sorry alvast Zhano) vliegen in het rond.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:58 schreef The_Yakuza het volgende:
Daar blijf ik bij weg
Wel Uruguay (over 1.5 goals home team) en Eng - Ita vanavond![]()
Over 1.5 goals voor Italie of Engeland staan allebei op 3.10quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Engeland is een lastige wedstrijd. Of ze nemen niet al te veel risico, of de ledematen (sorry alvast Zhano) vliegen in het rond.
Heb nog niet ingezet op die wedstrijd, alleen op die van uruguay. Vind zelf die Engeland - Italie ook erg lastig in te schatten
GRAAG VERWIJDEREN![]()
bijna onmogelijk dat Italie er meer dan 1.5 maakt lijkt me3.10 voor Engeland opzich wel leuk dan ^
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Godver, mijn cavia is gestikt in een vliegquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Engeland is een lastige wedstrijd. Of ze nemen niet al te veel risico, of de ledematen (sorry alvast Zhano) vliegen in het rond.LUL!
![]()
Over 2.5 goals in de wedstrijd staat ook op 2.5 trouwensquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:08 schreef poker4lifee het volgende:
bijna onmogelijk dat Italie er meer dan 1.5 maakt lijkt me3.10 voor Engeland opzich wel leuk dan ^
2-1 of 1-2 uitslag lijkt me zeker niet onrealistisch omdat ik verwacht dat beide partijen wel echt voor de winst gaan
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Goede pick van me als topscoorderquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:13 schreef StijnDa het volgende:
Luis Suarez is gewoon fit toch?
edit; niet dusNet zo'n geweldige keus van me als Diego Costa en Fretsj
Ik heb Suarez ook als topscorerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Goede pick van me als topscoorderNet zo'n geweldige keus van me als Diego Costa en Fretsj
GRAAG VERWIJDEREN![]()
hoop het voor je danquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:10 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Over 2.5 goals in de wedstrijd staat ook op 2.5 trouwens
2-1 of 1-2 uitslag lijkt me zeker niet onrealistisch omdat ik verwacht dat beide partijen wel echt voor de winst gaanIk check liever de eerste 15 min eerst voor ik een bet maak op die wedstrijd
Ik heb (beetje blinde gok) die wedstrijd over 2.5 goals @ 3.05, Uruguay over 1.5 goals @ 1.73 en Eng- Ita over 2.5 goals @ 2.5quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:57 schreef Toefjes het volgende:
Iemand nog leuke wed tips voor Colombia - Griekenland?
Dat zijn ze voor vandaagGRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik heb echt ongelooflijk slechte ervaringen met live betten, dus ik heb voor mezelf de regel maar gesteld dat ik dat niet meer doequote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hoop het voor je danIk check liever de eerste 15 min eerst voor ik een bet maak op die wedstrijd
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Costa heb ik ook bij vriendenpoulequote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Goede pick van me als topscoorderNet zo'n geweldige keus van me als Diego Costa en Fretsj
Colombia gewoon zonder Jackson, Ramos, Guarin.![]()
Martinez niet eens ind e basis'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
MOTM Ibarbo met een hunterkaartje. Die ga ik als UI nemen als het zover isquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Oh god.
Ik ben nu voor Griekenland.![]()
![]()
13 goals in de laatste 100 competitie wedstrijden word je anders niet blij vanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:02 schreef The_Yakuza het volgende:
Over 2,5 goals met Ibarbo wordt een eitje! Moneehhhh
Voor Colombia schijnt hij ook slecht te zijn. Niet dat ik hem ooit heb zien spelen voor Colombiaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
13 goals in de laatste 100 competitie wedstrijden word je anders niet blij van![]()
Fifa 14 is superrealistisch, dus dan is Ibarbo de bestequote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
13 goals in de laatste 100 competitie wedstrijden word je anders niet blij vanGRAAG VERWIJDEREN![]()
MOTM Armero kan ik wel goed gebruiken in mijn colombianen team dan kan TOTS Cuadrado weer terug ipv de LM versie![]()
![]()
Denk dat Duitsland met Esswein in de spits ook ver kan komen. Of Brazilie met Wellintonquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:02 schreef The_Yakuza het volgende:
Over 2,5 goals met Ibarbo wordt een eitje! Moneehhhh![]()
Als LB?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:16 schreef WezepAFCA het volgende:
MOTM Armero kan ik wel goed gebruiken in mijn colombianen team dan kan TOTS Cuadrado weer terug ipv de LM versie![]()
Hadden het op de zaak over Colombia, ik zeggen dat ze zo goed zijn, omdat Cuadrado, Rodriguez, Jackson etc etc zo'n goed seizoen hadden gedraaidquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk dat Duitsland met Esswein in de spits ook ver kan komen. Of Brazilie met WellintonAlle kennis van internationaal voetbal heb ik uit FUT
![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hadden het op de zaak over Colombia, ik zeggen dat ze zo goed zijn, omdat Cuadrado, Rodriguez, Jackson etc etc zo'n goed seizoen hadden gedraaidAlle kennis van internationaal voetbal heb ik uit FUT
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Het is geen FUT13.. Welliton wordt alleen maar slechter.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk dat Duitsland met Esswein in de spits ook ver kan komen. Of Brazilie met Wellinton![]()
Hij is ook al oud dus hij wordt steeds langzamer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:05 schreef StijnDa het volgende:
Perea is niet bepaald snel volgens de commentator.![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
DS2 heb jij gisteren een bier gedronken?![]()
![]()
quote:
Haha, klopt. Dat heb ik ook hoor anders had ik hun echt niet gekend.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hadden het op de zaak over Colombia, ik zeggen dat ze zo goed zijn, omdat Cuadrado, Rodriguez, Jackson etc etc zo'n goed seizoen hadden gedraaidAlle kennis van internationaal voetbal heb ik uit FUT
![]()
23 zegt de commentator net?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Fetfatzidis 1 van de oude meesters en niet creatief
Of vind je dat oud?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Daarvoor zei hij 'er komt nog een oude meester bij'quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:15 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
23 zegt de commentator net?
Of vind je dat oud?![]()
Ah, okayquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarvoor zei hij 'er komt nog een oude meester bij'
Dat is de tweede, nog 1 te gaan
GRAAG VERWIJDEREN![]()
En Bacca is ook een stuk bekender dan deze spitsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Costa heb ik ook bij vriendenpoule
Colombia gewoon zonder Jackson, Ramos, Guarin.
Balanta speelt ook niet, dat schijnt een groot talent te zijn in de verdediging.![]()
Toch bizar dat een land als Griekenland zich gekwalificeerd heeft, nu zo staat te kutten, zoals verwacht, en Zlatan thuis zit![]()
![]()
Nou inderdaad, die Samaras speelt ook echt als een natte krantquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:28 schreef Toefjes het volgende:
Toch bizar dat een land als Griekenland zich gekwalificeerd heeft, nu zo staat te kutten, zoals verwacht, en Zlatan thuis zitGRAAG VERWIJDEREN![]()
Ze spelen net zo negatief als hun banksaldo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:28 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Nou inderdaad, die Samaras speelt ook echt als een natte krant
Haha, helemaal zelf verzonnen deze garp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
blijkt dus dat je het echt zo uitspreektquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:11 schreef Revontulet het volgende:
Chaames Rodriguezwtf is er met die commentatoren
ik zei altijd dzjeems
![]()
Ja wat de fuck, James is toch gewoon een Engelse naam.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
blijkt dus dat je het echt zo uitspreektik zei altijd dzjeems
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ook een Spaans-talige naam hèquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:35 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ja wat de fuck, James is toch gewoon een Engelse naam.![]()
![]()
Ja, maar het is een Colombiaan en geen Engelsman, lampiequote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:35 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ja wat de fuck, James is toch gewoon een Engelse naam.![]()
Ik vind het sowieso raar. De 1 willen ze dan 'authentiek' uitspreken, maar de andere dan weer op zijn Nederlands![]()
Dat snap ik, vandaar ook die PI.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat is een andere Arias, met verkeerde foto.
Die CM Arias is wel goed trouwens.![]()
Alsof ze Engels spreken op de cocaine veldenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:35 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ja wat de fuck, James is toch gewoon een Engelse naam.
Gewoon uitspreken zoals de typisch Spaanse naam Jaime, alleen met een s er achter.![]()
Die dekselse PI ook altijd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat snap ik, vandaar ook die PI.
Die CM Arias is wel goed trouwens.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat is wel krom ja. Het is een onnavolgbaar volkje die Colombianen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:42 schreef DutchSL het volgende:
Maar het is wel Djackson Martinez en niet Gackson![]()
Ik heb Cavani to score & Uruguay to win @ 2,45. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:42 schreef Toefjes het volgende:
Zo, voor straks lafjes een tientje op Uruguay gezet. ¤ 4,70 Als ze winnen![]()
![]()
Wilde ook Cavani doen, maar zul je zien, wint Uruguay zonder dat hij scoort. Al is nu het risico dat Cavani scoort en Uruguay niet wint. Dan baal ik helemaal. Kon ik maar in de toekomst kijken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb Cavani to score & Uruguay to win @ 2,45. Ben benieuwd
Er is volgens mij een film of serie over, over iemand die elke dag de krant van morgen krijgt, en zo rampen, en ongelukken weet te voorkomen. Ik zou mijn energie steken in gokken op voetbalwedstrijden met voorkennis![]()
![]()
haha lkkr weer hoor Yakuza
Ik had Brazilië op 2-1 voorspeld, vlak voor tijd 3-1
Ik had Chili op 2-1 voorspeld, vlak voor tijd 3-1
Ik had deze wedstrijd op 2-0 voorspeld, vlak voor tijd 3-0
Wedstrijden duren te lang
edit. Spanje - Nederland wel totaal fout voorspeld natuurlijk![]()
![]()
Bekkie ouwe. Anders pak ik je looprek afquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar het is een Colombiaan en geen Engelsman, lampiewat is een lach als je van binnen huilt![]()
yup. same herequote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
03:00 wordt mij wel wat laat dus Ivoorkust-Japan sla ik over.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Cavani to score @ 2.2.. Weet iemand hoe hij het internationaal doet? Heb hem totaal niet gevolgd
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik zit al sinds vanmiddag non stop 24u van Lemans te kijken op de Laptop via Horizon TV. toffe race tot nu toe![]()
Prima. Net geen Suarez, maar die speelt ook niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:58 schreef The_Yakuza het volgende:
Cavani to score @ 2.2.. Weet iemand hoe hij het internationaal doet? Heb hem totaal niet gevolgd
Combineer hem met Uruguay to win, als dat kan bij je bookmakerScheelt weer wat tienden.
Lijkt me niet dat Costa Rica nog een comeback maakt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:44 schreef StijnDa het volgende:
Cavani to score & Uruguay to win @ 2,45.![]()
Die combi kan niet op unibet :Squote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Prima. Net geen Suarez, maar die speelt ook niet.
Combineer hem met Uruguay to win, als dat kan bij je bookmakerScheelt weer wat tienden.
[..]
Lijkt me niet dat Costa Rica nog een comeback maakt.GRAAG VERWIJDEREN![]()
60 weds 20 goalsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:58 schreef The_Yakuza het volgende:
Cavani to score @ 2.2.. Weet iemand hoe hij het internationaal doet? Heb hem totaal niet gevolgd'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die plotselinge stortbui was wel bizar, rond half 5 ofzo. Zonde van de Audi, die gingen goed.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:59 schreef Maver24 het volgende:
Ik zit al sinds vanmiddag non stop 24u van Lemans te kijken op de Laptop via Horizon TV. toffe race tot nu toewat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dit soort dingen kun je het beste op betfair spelen, dan kun je je weddenschap op elk gewenst moment afkopen op het moment dat je gelijk lijkt te gaan krijgen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:53 schreef DutchSL het volgende:
Ik had Brazilië op 2-1 voorspeld, vlak voor tijd 3-1
Ik had Chili op 2-1 voorspeld, vlak voor tijd 3-1
Ik had deze wedstrijd op 2-0 voorspeld, vlak voor tijd 3-0
Wedstrijden duren te lang
edit. Spanje - Nederland wel totaal fout voorspeld natuurlijk![]()
Ja precies. Nu is het rustig op het circuit en gebeurd er niet al te veel. we blijven het volgenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:06 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Die plotselinge stortbui was wel bizar, rond half 5 ofzo. Zonde van de Audi, die gingen goed.![]()
goede speler tochquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:15 schreef Kiid het volgende:
Het is wel duidelijk dat ajacieden graag Blind willen benadrukken.![]()
dat vind ik niet kunnen. Wie blijft er nog meer op?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:15 schreef elshaarawy92 het volgende:
c01n$ g3k0cht gg b4n
[ afbeelding ]Ehhh oke, leuk voor je
![]()
Ik blijf wel op denk ik. Japan - Ivoorkust 'snachts op een WK. Dat maak je maar 1 keer in je leven mee.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat vind ik niet kunnen. Wie blijft er nog meer op?![]()
Tim @1.24quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat vind ik niet kunnen. Wie blijft er nog meer op?
Toefjes @2.1
Rijst @1.9
Zhano @1.75
Zoiets?![]()
![]()
precies, dus dat komt wel goed Thadquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik blijf wel op denk ik. Japan - Ivoorkust 'snachts op een WK. Dat maak je maar 1 keer in je leven mee.
1.24??? I'll take thatquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tim @1.24
Toefjes @2.1
Rijst @1.9
Zhano @1.75
Zoiets?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Eerste bet binnen @1.75quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tim @1.24
Toefjes @2.1
Rijst @1.9
Zhano @1.75
Zoiets?Maar kijk half, ben intussen bezig voor school.
![]()
'normaal als een team van spanje wint is het of 1-0 of gelijkspel'
Baas
¤20 eu en je kunt Messi lenen voor 5 wedstrijden
FIFA 15 Ultimate Team Edition
Messi FUT Loan Player *limited no of matches
40 FUT Gold Packs over 40 weeks
3 new Celebrations
Adidas All-Star Team
Adidas Predator Boot Bundle
Historic Kits![]()
Wat zeg je me nouquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:27 schreef elshaarawy92 het volgende:
3 new Celebrations
Adidas All-Star Team
Historic KitsDit is nog eens nuttige info
![]()
![]()
40 weken
Echt he. Pas de 62893e die dit meldtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat zeg je me nouDit is nog eens nuttige info
![]()
![]()
mag ook wel toch na al die kritiekquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:15 schreef Kiid het volgende:
Het is wel duidelijk dat ajacieden graag Blind willen benadrukken.![]()
![]()
Ah okayquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Je moet bij Scorecast/Wincast kijken, dan kan je dat combineren met elke speler.
[ afbeelding ]
Had al ingezet helaasGRAAG VERWIJDEREN![]()
Dit werd net gemeld op NED1, dus denk het niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sirigu niet meer geblesseerd dan?
Buffon heeft trouwens ook een tweet geplaatst waarin hij Sirigu succes wenst![]()
![]()
Timing dit. Wordt nu besproken bij NOS.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:55 schreef Lindgren. het volgende:
Weet niet precies waardoor het komt, maar ik vind dit echt een heerlijk nummer.Knul zit bij Studio Brasil.
Bijna 7 uur verschil,wat een timingquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Timing dit. Wordt nu besproken bij NOS.Knul zit bij Studio Brasil.
Het is echt een groeier.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Timing dit. Wordt nu besproken bij NOS.Knul zit bij Studio Brasil.
![]()
http://www.flabber.nl/web(...)&utm_campaign=buffer
Buitenbeeld van gisteravond.Briljant. Hij blijft echt geniaal.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:45 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Bijna 7 uur verschil,wat een timing
20 euro voor 5 wedstrijden, grapje zeker? Het is jammer dat je zelf geen spelers te leen kan zetten voor coins. En dan gewoon bijv een uur, 3 uur, 6 uur etc.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:27 schreef elshaarawy92 het volgende:
3 new Celebrations
Adidas All-Star Team
Historic Kits![]()
Nee, 20 euro extra en dan krijg je al die dingetjes, waaronder 40 FUT packs.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
20 euro voor 5 wedstrijden, grapje zeker? Het is jammer dat je zelf geen spelers te leen kan zetten voor coins. En dan gewoon bijv een uur, 3 uur, 6 uur etc.![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)&utm_campaign=buffer
Buitenbeeld van gisteravond.Briljant. Hij blijft echt geniaal.
[..]
[ afbeelding ]![]()
gemiddeld 50% roi op een pack? en 40 weken slaat nergens op lijkt me dus stel je telt de eerste 25 mee..= 62.5k coins waard uitgaande van 50%. of 100k uitgaande van alle 40.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, 20 euro extra en dan krijg je al die dingetjes, waaronder 40 FUT packs.
20 euro voor 5 wedstrijden messi en 60-100k coins.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die filmpjes dat die spelers de armen over elkaar doen![]()
![]()
Moest erg lachen om BMI gisteren. Elke speler kijkt zo kwaad mogelijk, BMI moest alleen maar lachen![]()
![]()
als ie lacht intimideert ie al meer dan genoegquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:00 schreef Toefjes het volgende:
Die filmpjes dat die spelers de armen over elkaar doen![]()
![]()
Moest erg lachen om BMI gisteren. Elke speler kijkt zo kwaad mogelijk, BMI moest alleen maar lachen![]()
![]()
Dacht al. Maar nog zou ik het niet doen, vooral omdat die packs verspreid zijn over 40 weken. Juist aan het begin zijn spelers veel waard.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, 20 euro extra en dan krijg je al die dingetjes, waaronder 40 FUT packs.![]()
Ik snap m niet helemaal, maar had aan het begin van deze FUT Eto'o in een pack. GIng toen nog voor 70K. En een IF Maicon die 40K opleverde. Ook nog een IF spaanse lowrated gold keeper.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gemiddeld 50% roi op een pack? en 40 weken slaat nergens op lijkt me dus stel je telt de eerste 25 mee..= 62.5k coins waard uitgaande van 50%. of 100k uitgaande van alle 40.
20 euro voor 5 wedstrijden messi en 60-100k coins.
Maar vind 20 euro bovenop de normale prijs wat te gortig. vorig jaar was dat een tientje toch?![]()
niet te vergeten dat er haast altijd wel een glitch is waardoor je na de eerste week al een miljoen hebt ;pquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dacht al. Maar nog zou ik het niet doen, vooral omdat die packs verspreid zijn over 40 weken. Juist aan het begin zijn spelers veel waard.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
volgens mij een tientje ja. en gewoon dat je op lange termijn ongeveer +-50%? terugverdient aan de goldpack, en dus eigenlijk 20 euro betaalt voor 60-100k coins waarvan je dan eigenlijk 2.5k per week krijgt en 5 wedstrijden Messi.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap m niet helemaal, maar had aan het begin van deze FUT Eto'o in een pack. GIng toen nog voor 70K. En een IF Maicon die 40K opleverde. Ook nog een IF spaanse lowrated gold keeper.
Maar vind 20 euro bovenop de normale prijs wat te gortig. vorig jaar was dat een tientje toch?
Geldverspilling dus
Haha, wat was dat cashen met die duplication glitch. Honderden hunter en shadow kaartjes gekochtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet te vergeten dat er haast altijd wel een glitch is waardoor je na de eerste week al een miljoen hebt ;p
Investeren in eerste TOTW is ook een goede. Aan die IF Lucas had ik toen goed verdiend. Allemaak gekocht voor 40k en twee weken later was hij 180k![]()
Ik vind 20 euro te gortig. Dat tientje heb ik er dan wel voor over. Is een beetje net als aan de staatsloterij meedoen: je weet dat je er niet rijker van wordt, maar wel elke maand spannend. Met die goldpacks vond ik het wel leuk als begin van de maandag. Ook omdat ik zo'n hekel heb aan de maandag.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
volgens mij een tientje ja. en gewoon dat je op lange termijn ongeveer +-50%? terugverdient aan de goldpack, en dus eigenlijk 20 euro betaalt voor 60-100k coins waarvan je dan eigenlijk 2.5k per week krijgt en 5 wedstrijden Messi.
Geldverspilling dus![]()
pff Cavaniquote:
zet ff af danquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zelfde met Costa. Altijd al ik kijk bakt hij er niks van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beter neemt Cavani de penalties?!'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: