Geile whatsapp profielfoto heb je zeg. Heb mezelf er al herhaaldelijk lekker op afgetrokken!!!quote:
Wie ben jijquote:Op maandag 16 juni 2014 10:22 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Geile whatsapp profielfoto heb je zeg. Heb mezelf er al herhaaldelijk lekker op afgetrokken!!!
Mensen die dit zeggen weten elke leuke bezigheid kapot te relativeren. Jij vindt een feestje ook gewoon een groep mensen in een te kleine ruimte met glaswerk in de hand? Of gitaarspelen, het minimaal bewegen van dunne stalen draden op een stukje rozenhout (of esdoorn of whatever je hebt)?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:42 schreef Braddie het volgende:
Het is absoluut niet spannend, of bijzonder, voetbalSnap echt niet wat mensen er leuk aan vinden om te kijken naar mensen die achter een bal aan rennen met z`n 22e
Is hij nou alweer geband dan? Gaat hard met die gozer.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:24 schreef RipMcPants het volgende:
Braddie, ik blijf net zo lang wachten tot je weer terugbent
Wat is je FB?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:39 schreef wickedmen het volgende:
Braddie waarom heb je mij btw verwijderd van FB en Chai toch wel de roddeltante van KLB niet?
Dacht dat wij vrienden waren.
Ook goedquote:
Ja ga ik tog nie openbaar geven straks kapen de andere hetquote:
dmpmquote:Op maandag 16 juni 2014 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ga ik tog nie openbaar geven straks kapen de andere het
Niks van je gehadquote:
Jij moet mij ook dmpm'en dan voeg ik je toe aan de groep en gaan we gezellig kletsen over koetjes en kalfjesquote:
Moet jij geen loempia's rollen ?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stevenmac versieren, toppunt van sneuheid
Er is een fok groep jaquote:Op maandag 16 juni 2014 14:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij moet mij ook dmpm'en dan voeg ik je toe aan de groep en gaan we gezellig kletsen over koetjes en kalfjes
Welke users zitten daar in danquote:Op maandag 16 juni 2014 14:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
2 zelfs. kom er gezellig bij kindje
Heb nog helemaal niks gedaanquote:Op maandag 16 juni 2014 15:33 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen als ik jou was, vlucht nu het nog kan
Zullen wij ons eigen groepje starten voor alleen ons 2quote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Mooi zo, vooral niet doen dan.
De meeste daar sporen niet
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zullen wij ons eigen groepje starten voor alleen ons 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |