En wat is honkbal dan? Als je zo redeneert zijn dat kneusjes die een bal proberen weg te slaan en dan een rondje proberen te rennen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:42 schreef Braddie het volgende:
Snap echt niet wat mensen er leuk aan vinden om te kijken naar mensen die achter een bal aan rennen met z`n 22e
Hij is maar liefst 1 kg afgevallen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:31 schreef Gewas het volgende:
Gelukkig is Braddie nog wel actief op Youtube.
Madderfakking Braddie is back!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:42 schreef Braddie het volgende:
VoetbalAls er 1 sport overhyped is
___!
Het doelpunt van Van Persie was wel echt waanzinnig, en zelfs ik heb staan juichen, want het was echt een super mooi doelpunt.. Maar verder.
Het is absoluut niet spannend, of bijzonder, voetbalSnap echt niet wat mensen er leuk aan vinden om te kijken naar mensen die achter een bal aan rennen met z`n 22e
Tuurlijk is het gaaf dat we hebben gewonnen met 5-1, maar dat bijna geforceerde "Kom laten we lekker met z`n alle in de kroeg / bij een vriend thuis voetbal gaan kijken" is echt ""
Geef mij maar honkbal, stuk toffer!
Klacht: Overhyped voetbal.
Maar de helden spelen wel elke dag ofzo. Dat hoef je die duur betaalde voetballers niet te vragen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 05:50 schreef Trebo het volgende:
Honkbal
Een keer bij de NY Yankees geweest. Zo'n wedstrijd duurt gewoon godverdomme 3/4 uren ofzo. Na een uurtje had ik het wel weer bekeken.
Verder ben je gewoon dik en lelijk TS.
Rare manier om je kledingstukken op te hangen, aan de muur met punaises, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:31 schreef Gewas het volgende:
Gelukkig is Braddie nog wel actief op Youtube.
quote:
Wat mij nog het meest stoort aan die video is dat zijn gitaar ronduit vals klinkt, of het moet aan de slechte opnameapparatuur liggen. Echt mooi klinkt het allemaal niet. Zo staan er nog tientallen van dit soort video's op zijn kanaal...quote:Op zondag 15 juni 2014 15:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Rare manier om je kledingstukken op te hangen, aan de muur met punaises, dat dan weer wel.
Sowiesoquote:Op maandag 16 juni 2014 00:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Omygawd jij bent een beroemdheid toch
quote:
Oke wat is je ping?quote:
Hoe dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:18 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Een fucking draaideurcrimineel is wat je bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |