Jian.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wie zei ookal weer dat een goed middenveld noodzakelijk was om de paellavreters te verslaan?
lol neee was ook zwaar pessimistisch,, zit ik thuisquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo? omdat ik een logische voorspelling deed
Neuh, ik niet, ik zei dat ze moesten blijven spelen zoals ze speelden en hopen op een bevlieging van Robben, nou die kwam en niet alleen van Robbenquote:
was echt een gaaf doelpunt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, ik niet, ik zei dat ze moesten blijven spelen zoals ze speelden en hopen op een bevlieging van Robben, nou die kwam en niet alleen van Robben
Jongen, wat ik al zei, dit is een godswonderquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol neee was ook zwaar pessimistisch,, zit ik thuisWel met verbinding met Thailand
Nee, was ik gedeeltelijk, zag het niet zo zitten, maar is allemaal goed gekomen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, ik niet, ik zei dat ze moesten blijven spelen zoals ze speelden en hopen op een bevlieging van Robben, nou die kwam en niet alleen van Robben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |