Het kwam toch nog goed gelukkig. 1-1!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit soort wedstrijden kijk ik niet met FOK! erbij.
Pauze?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:50 schreef Luutgaert het volgende:
waarom werd Robben net teruggefloten? had 2-1 geworden
Ja ik wil feestvieren buiten.quote:
Een beetje springen. Een beetje koppenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van Nederland zo naar Brazilië. Gewoon
Zie ze niet winnen / gelijkspelen als ze zo blijven spelen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het kwam toch nog goed gelukkig. 1-1!
Sjon kent wetboek ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een beetje springen. Een beetje koppen
Inderdaad. Huilen deze verdediging.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zie ze niet winnen / gelijkspelen als ze zo blijven spelen.
vlaar doet het best aardig. valt me alles mee. BMI en de vrij zijn wel drama ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:50 schreef theunderdog het volgende:
Heel leuk dat doelpunt, maar de verdediging van Nederland is nog zwakker dan ik eerst dacht ....![]()
![]()
Het zou een werkelijk wonder zijn als de Spaanse aanval daar de tweede helft niet meer door weet te komen met een doelpunt..
Maar goed, leuk doelpunt.
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Huilen deze verdediging.
Ben ik al hartstikke blij mee aja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zie ze niet winnen / gelijkspelen als ze zo blijven spelen.
Idem hier als België speelt... ben ik graag geconcentreerdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit soort wedstrijden kijk ik niet met FOK! erbij.
Vlaar doet het wel goed , maar de rest...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
vlaar doet het best aardig. valt me alles mee. BMI en de vrij zijn wel drama ja.
met name bmi en de vrijquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Huilen deze verdediging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |