Ik blijf vanavond lekker thuis, bij mijn zussie zitten ze met z'n 20-en ofzo, de deceptie zal groot zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:55 schreef Joezi het volgende:
Waar gaan jullie kijken? ik voel me niet zo topHier in de straat hebben ze tv uit t raam hangen, ga daar kijken denk ik
Geen vlaggetje hier, ik woon op standquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:56 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Hier zijn wat buren verhuisd, nieuwe bewoners en voor het eerst is de straat oranje
Tis ff wennen.
ow.. kreeg het beeld van Michael Jackson met z'n kleine in de armen in mijn hoofd..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol gewoon raam open en in de vensterbank naar buiten gericht
Daar zou ik heen gaan, een goeie joint verzacht een hoopquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:57 schreef Joezi het volgende:
De coffeeshop is ook feestelijk oranje geverfd..
ik vier teleurstellingen graag in mijn eentjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik blijf vanavond lekker thuis, bij mijn zussie zitten ze met z'n 20-en ofzo, de deceptie zal groot zijn
Preciesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:58 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik vier teleurstellingen graag in mijn eentje
Ik woonde op standquote:
Het enige oranje dat ik vanuit m'n raam zie is de luxaflex van buren schuin tegenover mij, maar die hebben ze het hele jaar hangenquote:
lol hier ook echt alleen de coffeeshop die eruit knalt voor de rest niks..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Het enige oranje dat ik vanuit m'n raam zie is de luxaflex van buren schuin tegenover mij, maar die hebben ze het hele jaar hangen
zolang je maar niet voor de tv gaat lopen, heb je geen problemen vanavond meidquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:00 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik woonde op stand![]()
Nah, we wonen in een hoekhuis en het is de zijstraat die veroranjed is.
Echt even wennen.![]()
![]()
En ik kijk ook thuis, met een volle bak jeugdige jongetjeskijkers. En ik doe NIET het bier.
Ik stel voor je bed tegen het raam de duwen en dan vanuit bed naar het scherm van je buren. Is dat te doen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:55 schreef Joezi het volgende:
Waar gaan jullie kijken? ik voel me niet zo topHier in de straat hebben ze tv uit t raam hangen, ga daar kijken denk ik
je woont dan wel op stand maar dan een stand zonder smaak als ik het zo leesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Het enige oranje dat ik vanuit m'n raam zie is de luxaflex van buren schuin tegenover mij, maar die hebben ze het hele jaar hangen
Hij zegt "meid" tegen mequote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:03 schreef japie1971 het volgende:
[..]
zolang je maar niet voor de tv gaat lopen, heb je geen problemen vanavond meid
zolang er genoeg kratjes in huis zijn om het bed op te zetten, mag dit geen probleem zijn toch ?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik stel voor je bed tegen het raam de duwen en dan vanuit bed naar het scherm van je buren. Is dat te doen?
Kan je wel zeggen, ik vind het ook niks, maar ze lopen tenminste niet door straat met een oranje klomp op hun harsesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:03 schreef japie1971 het volgende:
[..]
je woont dan wel op stand maar dan een stand zonder smaak als ik het zo lees
lol nee is begaande grond, en ik zit 3 hoog.. maar ken ze ook niet echtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik stel voor je bed tegen het raam de duwen en dan vanuit bed naar het scherm van je buren. Is dat te doen?
Mijn ideequote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:05 schreef japie1971 het volgende:
[..]
zolang er genoeg kratjes in huis zijn om het bed op te zetten, mag dit geen probleem zijn toch ?
de echte malloten zitten in Brazilie van 4 jaar opgespaard vakantiegeld.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen, ik vind het ook niks, maar ze lopen tenminste niet door straat met een oranje klomp op hun harses
Hmm...ik zie een Macqyver actie voor me. Touw, duct tape..pvc buizen...jezelf incluis bier uit raam hangen, ondersteboven met een spiegeltjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee is begaande grond, en ik zit 3 hoog.. maar ken ze ook niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |