quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga dan nu naar de SEH. Echt Toto. Bel de HAP en gá!
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:39 schreef Toto69 het volgende:
Ik snap dat mensen denken: ja bel de SH dan!!!
Maar zoals ik dus al zei; dat heeft de vorige keren niets opgeleverd. Ze geven extra verband en gaas mee en that's it.
Toch proberen. Dit kan toch zo niet?quote:
Het kan inderdaad niet, maar ik weet helaas hoe het hier op de SEH gaat. Even een blik werpen, even verband voor en wat extra gaas erin. Klaar is kees. Ellendige boel hier altijd. Maar ik heb dus net een nieuw gaasje in. Als die voor het slapen gaan (vannacht) vol zit, ga ik echt wel bellen, want dan bloedt het gewoon echt te hard, aangezien zo'n gaasje het moet stelpen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch proberen. Dit kan toch zo niet?
Nee klopt, die medicatie ga ik zeker navragen als ik terecht kan deze week.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:11 schreef easy-t het volgende:
Ga ook navragen van pijnstillers zoals eerder vermeld door andere fokkers. Er zijn verschillende soorten medicatie desnoods moet het met een spuit ofzo. Het kan toch nie zo zijn dat je buiten die frustratie ook nog eens loopt te kermen van de pijn?
Ook wil ik nog ff vermelden(ook namen Toto) dat een sinuswond een zeldzaamheidje is wat betreft wonden en die je dus niet zomaar dicht krijgt. Een open wond die nie dicht gaat op bijv de arm kun je met vaccuumapparaten en weet ik veel wat voor dingen er nog meer zijn wel dicht krijgt maar een sinus bij de bilnaad niet. Ook waarom die wond soms jaren over doet dat ie eindelijk eens een keer dicht gaat blijft een medisch/wetenschappelijk raadsel.
quote:Snelle doorverwijzing en terugverwijzing van een patiënt met een complexe wond wordt beschouwd als een voorspeller voor de behandeling met de beste uitkomst voor een patiënt. Als een wond gedurende een bepaalde tijd en bij ingezette behandeling niet of te weinig geneest, moet de patiënt doorverwezen worden naar een wonddeskundige. De termijn voor die doorverwijzing ligt tussen de twee en drie weken.
Ga ik doenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:16 schreef TimeJumper het volgende:
Juist Toto![]()
En als ze maar enige tegensputtering maken of een doorverwijzing willen afhouden.
Vertel ze maar duidelijk dat de huidige behandeling geen enkele verbetering bied of ooit heeft geboden.
En dat je niet nog eens zo 3 jaar doorgaat.
Je hebt het bij je huidige behandelaars lang genoeg geprobeerd, tijd voor de volgende (en hopelijk betere) behandelaar. Dus hop naar Nijmegen![]()
Trouwens van die site van het Radboud
[..]
ja en dat op zon jonge leeftijd. Je barst van ambitie en dat wordt dan verneukt door dit grafding.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee klopt, die medicatie ga ik zeker navragen als ik terecht kan deze week.
En wat je verder zegt; ik ben een leek, en heb geen idee wat er wel of niet mogelijk is bij een sinus wond. Het is inderdaad veel complexer dan op je arm, maar goed, ik waardeer iedereen die meedenkt hoor, en ook al kom ik misschien wat "laks" over soms, dan hoop ik dat men zich beseft dat ik na 2.5 jaar ook niet meer zo positief kan denken, en het één grote warrigheid in mijn hoofd is zo af en toe. Niet heel gek denk ik, dit speelt nu vanaf mijn zestiende.
Jep klopt... ik zie mensen om me heen hun propedeuse halen, nieuwe baantjes krijgen, nieuwe avonturen aangaan, rijbewijs halen, vriendinnen...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:20 schreef easy-t het volgende:
[..]
ja en dat op zon jonge leeftijd. Je barst van ambitie en dat wordt dan verneukt door dit grafding.
Ik vind dit zo erg voor je.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep klopt... ik zie mensen om me heen hun propedeuse halen, nieuwe baantjes krijgen, nieuwe avonturen aangaan, rijbewijs halen, vriendinnen...
Ik heb m'n havo met veel moeite gehaald door deze ellende, en ik heb ook baantjes gehad, (geprobeerd te werken), maar simpelweg het geld niet voor een studie en al zeker niet de lichamelijke kracht op deze manier...
Die vraag hé, die ga ik ze ook stellen als ik er ben. Waarom nu pas beginnen over doorverwijzen? Waarom niet meteen of eerderquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind dit zo erg voor je.
En ik hoop zo dat ze je nu éindelijk gaan helpen. Begrijp echt niet dat ze je nooit doorverwezen hebben. Waarom in vredesnaam niet?
Je hebt hulp nodig. En snel.
Sterkte Toto. Hug.
En wees alsjeblieft assertief. Of anders je vader of moeder.
Jij hebt me al ontmoetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij hebt me al ontmoet
Ja maar dan kun je nu de highlights van Twente bespreken. Zo van: "Wat je nog echt moet doen is met dat touw daar over de sloot slingeren, topattractie."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso het beste advies wat je kunt krijgen, dit.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:21 schreef samthegreat5 het volgende:
Gewoon de post van Clumsy_clown volgen. That's all.
Ja lijkt mij ook makkelijker en directerquote:Op zondag 22 juni 2014 00:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Het lijkt er op dat Toto naar zijn huidige behandelaar in het ziekenhuis wil om een verwijzing te regelen. Dat kan toch gewoon via de huisarts geregeld worden?
In dat geval kan je maandagochtend maar je huisarts en zodra hij beloofd heeft om een verwijzing te schrijven kan je bellen met het Radboud. Eventueel kan je huisarts zelf bellen om aan te geven dat het om spoed gaat.
Ik zou die gasten in het ziekenhuis gewoon overslaan, dat kost alleen maar tijd.
tevens degene die ook geen God heet en ook niet alwetend is.quote:Op maandag 23 juni 2014 09:37 schreef Toto69 het volgende:
Ik moet zo weer naar het ziekenhuis, naar de chirurg die ik eerder heb gehad, tevens degene die zei dat het nooit meer goed komt.
Nou, nog 1 kans dan. Dan kan je daarna je huisarts bellen voor een verwijzingquote:Op maandag 23 juni 2014 09:37 schreef Toto69 het volgende:
Ik moet zo weer naar het ziekenhuis, naar de chirurg die ik eerder heb gehad, tevens degene die zei dat het nooit meer goed komt.
quote:Op maandag 23 juni 2014 09:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
tevens degene die ook geen God heet en ook niet alwetend is.
Nee, ik wil zo ook doorverwezen worden. Ik ga hier heen omdat het zo hard bloedt en ik het vertik om naar de SEH te gaan van het ziekenhuis dat alles verpest heeft. Dus niet omdat ik nog in die vent geloof of wat dan ook.quote:Op maandag 23 juni 2014 09:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou, nog 1 kans dan. Dan kan je daarna je huisarts bellen voor een verwijzing
Goed zo. Succes! Schrijf desnoods op wat je wilt zeggen en laat je niet met een kluitje in het riet sturen.quote:Op maandag 23 juni 2014 09:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik wil zo ook doorverwezen worden. Ik ga hier heen omdat het zo hard bloedt en ik het vertik om naar de SEH te gaan van het ziekenhuis dat alles verpest heeft. Dus niet omdat ik nog in die vent geloof of wat dan ook.
Goed zo!quote:Op maandag 23 juni 2014 09:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik wil zo ook doorverwezen worden. Ik ga hier heen omdat het zo hard bloedt en ik het vertik om naar de SEH te gaan van het ziekenhuis dat alles verpest heeft. Dus niet omdat ik nog in die vent geloof of wat dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |