SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
WK Poule:
[ Bericht 0% gewijzigd door MrvanTrapZ op 13-06-2014 14:50:18 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De perfecte terugblikmuziek.Perfect onder een video van een cup run bijvoorbeeld.
Oké.quote:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Klopt.quote:Toen was hij echt van toegevoegde waarde.. inmiddels alweer 4 jaar terug.
Tijd gaat snel joh.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat zeker, maar aan de andere lijkt 4 jaar terug ook wel ver terug. Kan je goed zien wat er allemaal kan gebeuren in een paar jaartjesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt.Toen was hij echt van toegevoegde waarde.. inmiddels alweer 4 jaar terug.
Tijd gaat snel joh.
![]()
Nou je staat erbij hoor..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt.Toen was hij echt van toegevoegde waarde.. inmiddels alweer 4 jaar terug.
Tijd gaat snel joh.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kuyt kan in die rol nog steeds belangrijk zijn denk ik. Hij is nooit een speler geweest die het van de snelle acties moest hebben. Altijd puur op inzet zorgen voor de goals en assists. Zo speelt hij ook bij Fenerbahce, je kunt er een betere speler neerzetten, maar kwa cijfers doet Kuyt het altijd gewoon goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zeker, maar aan de andere lijkt 4 jaar terug ook wel ver terug. Kan je goed zien wat er allemaal kan gebeuren in een paar jaartjesOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Had het eigenlijk niet zozeer over Kuyt nu, maar over het leven in het algemeen. Ik vind Kuyt een prima speler om mee te nemen, maar wel bij gebrek aan beter. Want dat is het natuurlijk wel een beetje op deze leeftijd en bij die club.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kuyt kan in die rol nog steeds belangrijk zijn denk ik. Hij is nooit een speler geweest die het van de snelle acties moest hebben. Altijd puur op inzet zorgen voor de goals en assists. Zo speelt hij ook bij Fenerbahce, je kunt er een betere speler neerzetten, maar kwa cijfers doet Kuyt het altijd gewoon goed.![]()
inb4 Ozz-ragequote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had het eigenlijk niet zozeer over Kuyt nu, maar over het leven in het algemeen. Ik vind Kuyt een prima speler om mee te nemen, maar wel bij gebrek aan beter. Want dat is het natuurlijk wel een beetje op deze leeftijd en bij die club.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Olic deed me gisteren wel denken aan Kuyt. Ook zo'n bijtertje en strijder die het Dani Alves nog best lastig maakte.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Alsof Fenerbahce ook maar iets onder doet voor welke club in Nederland dan ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had het eigenlijk niet zozeer over Kuyt nu, maar over het leven in het algemeen. Ik vind Kuyt een prima speler om mee te nemen, maar wel bij gebrek aan beter. Want dat is het natuurlijk wel een beetje op deze leeftijd en bij die club.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Fener doet het een stuk beter in Europa'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja die kopen gewoon iedereen om.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:58 schreef poker4lifee het volgende:
Fener doet het een stuk beter in Europa![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja die kopen gewoon iedereen om.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Alsof ik dat gezegd hebquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alsof Fenerbahce ook maar iets onder doet voor welke club in Nederland dan ook.![]()
Abe wil je rondje rijde?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |