Ik snap niet dat dat foeke het zelf niet in zag, je weet immers hoe antonia kan spelen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:47 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Schenk heeft overigens zelf aangegeven dat hij ook inziet dat hij te kort komt voor de back positie en wil dan ook gaan voor CV.
Tsja, dit was vorig seizoen al pijnlijk duidelijk, hij dekt op 5-10 meter en zijn instap timing is om te huilen. Wijnaldum kan het in ieder geval niet veel slechter doen (hoop ik dan maar).
De selectie zal hopelijk komend weekend weer wat recht willen zetten, Excelsior moet toch te pakken zijn.
Als je kaarten voor 4v heb dan kan je zo doorlopen naar de B-side. Is namelijk dezelfde ingang.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:57 schreef de_boswachter het volgende:
Wil kaarten tegen Willem II bestellen en heb de keuze tussen deze vakken. Dan kies ik wel 21 denk ik
Zag dat het tegen Groningen daar niet vol zat aan die kant, toch?
hartstikke leuk, hebben we alleen weer niks aan........quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:06 schreef Tchock het volgende:
Hier jongens, dit topic is dood. Ik fleur het even op.
[ afbeelding ]
Ja sorry, toen ik postte stond het nog 2-2quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
hartstikke leuk, hebben we alleen weer niks aan........
kneuzen dat zijn het..
Turuc hadden we ook beter kunnen verkopen, die is in deze afgelopen 2 wedstrijden zeer ongelukkig aan het voetballen..
was gewoon even een rage van mijquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja sorry, toen ik postte stond het nog 2-2
Nog altijd beter dan Valdés.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:06 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.destentor.nl/r(...)n-geslagen-1.4492111quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:06 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Had het gelezen ja. Stelletje debielen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
http://www.destentor.nl/r(...)n-geslagen-1.4492111
doe ik ook even![]()
toch hoort het stiekem ook een beetje bij GAE, hoe gek het ook klinkt. Ze zijn al decennia goed vertegenwoordigd op dit vakgebiedquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had het gelezen ja. Stelletje debielen.
Ik vind het echt te triest voor woorden. En dat bedoel ik niet als een aanval tegen GAE zelf, want ongetwijfeld was er ook een groep Zwollenaren op weg naar Wijhe.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
toch hoort het stiekem ook een beetje bij GAE, hoe gek het ook klinkt. Ze zijn al decennia goed vertegenwoordigd op dit vakgebied
voor jou en mij wel, toch blijft er altijd een groep die dit geweldig blijft vinden en zeker bij GAE loopt er zo'n groep rond.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het echt te triest voor woorden. En dat bedoel ik niet als een aanval tegen GAE zelf, want ongetwijfeld was er ook een groep Zwollenaren op weg naar Wijhe.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:09 schreef Humberto-T het volgende:
Yes!!! Eerste punt is binnen, chapeau voor de uitvoering..
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:09 schreef Humberto-T het volgende:
Yes!!! Eerste punt is binnen, chapeau voor de uitvoering..
In de samenvatting zag het er nog wel aardig uitquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:42 schreef Downstar het volgende:
die puntjes (...) erachter geven al aan dat het sarcasme is..
Wat een zaadpot weer zeg, op deze manier krijgen wij het erg moeilijk
concurrentie loopt nu al 4 punt uit, en zei hebben de 'makkelijke' tegenstanders nog niet eens gehad..
Veel pech hebben = ook geen punten = jupilerleague..quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In de samenvatting zag het er nog wel aardig uit
GAE hoeft zich nog niet echt zorgen te maken. Voor mijn gevoel is het veldspel best redelijk en hebben ze ook gewoon een beetje pech.
Ik was sarcastisch.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!
Wat vond je blindegeleidehond er van?
Het was inderdaad de kwaliteit van Dordt dat we er niet aan te pas kwamen. Knappe prestatie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:41 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch.
Dort stond gisteren goed gepositioneerd, behoorlijk diep tot aan onze verdedigers. In de ploeg ontbeert het dan kennelijk aan creativiteit om daar fatsoenlijk mee om te kunnen gaan.
groetjes uit Praagtwitter:ForzaPECZwolle twitterde op zondag 24-08-2014 om 19:12:43Feit: PEC Zwolle heeft 9x zoveel punten als GAE. reageer retweet
quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:07 schreef _pieterpost het volgende:
groetjes uit Praagtwitter:ForzaPECZwolle twitterde op zondag 24-08-2014 om 19:12:43Feit: PEC Zwolle heeft 9x zoveel punten als GAE. reageer retweet
Heel veel van die Ajax fans die nu voor Zwolle zijn. Ken er zelf ook genoeg. Over 5 jaar zijn ze weer voor de club die dan succesvol is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:21 schreef Blinker het volgende:
[..]
Achja, de gloryhunter. Die hoort er natuurlijk ook bij!
http://www.google.nl/cse?(...)%20zwolle&gsc.page=1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |