abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141030513

quote:
0s.gif

[quote]0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!

Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego ;)
Download de app:
Official website
iTunes
Google Play

Screenshots en foto's blijven achterwege. Dit is puur voor het bespreken van de app en eventuele dates die er uit voortkomen, niet voor gedetailleerde analyses van specifieke gesprekken middels screenshots

TIP:

Het leuke van tinder is dat het werkt met een leuk algoritme. De app bestudeert hoe je app gebruikt. (Mensen die alles Liken zijn volgens de app geen serieuze users en worden lager op de stapel weergegeven. Of aan een stapel toegevoegd met mensen die hetzelfde doen.

Geldt dus ook voor als je alles wegveegt als Nope. Dan kom je in een stapel met mensen die dat ook doen.

Als je serieus de fotos bekijkt, en ook de moeite neemt om te kijken welke interesses jullie delen. En daarop je keuze maakt. Dan wordt je door de app als serieuzer beschouwd en krijg je meer kans op leuke normale mensen.
Hoogachtend
pi_141030550
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:16 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Een beetje wel ja. :') Uberhaupt, 'loyaal'... Hoe moet ik dat voor me zien? :')
Betrouwbaar eerder...niet dat ze achter jouw rug om een ander wijf nemen. Zou ik wel belangrijk vinden.. En lief en saai kan ik niet echt schakelen... als je geen kut gaat doen samen en het bij elkaar ook saai is..ja dan werkt het niet..maar dat heeft niks met lief zijn te maken imo
pi_141030636
Dat is niet wat ik zie als ik aan loyaal denk. Als je afspreekt dat je een monogame relatie hebt, houd je je daar aan. Dat is gewoon netjes. Loyaal zie ik meer als het altijd voor je opnemen en je verdedigen, ook al is hij het niet met je eens. Als een ondergeschikte ofzo. Brrr. :{w

En lief ook. Ik wil geen lieve kerel. Ik wil een vent die af en toe lieve dingen voor mij doet, en da's toch echt wat anders in mijn boekje. Maar goed ik wil dan ook iemand waarmee ik de grens mag/kan opzoeken, en die moet 'ie dan dus wel durven bewaken. ;)
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 14:22:38 #4
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_141030666
Is dit nog steeds in?
Kapitein Høken was een monster kearl
pi_141030723
Ik probeer dan ook me niet meer te richten op de "knappe" mannen of van die types bij wie je snel door hebt dat ze veel/regelmatig aandacht krijgen van vrouwen.
pi_141030848
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:24 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik probeer dan ook me niet meer te richten op de "knappe" mannen of van die types bij wie je snel door hebt dat ze veel/regelmatig aandacht krijgen van vrouwen.
Tja ik ben ook niet op zoek naar een relatie. Inmiddels denk ik dat ik het wel weer zou willen, maar ik vind het zo ook meer dan prima. Mijn bankrekening vindt single zijn ook best prettig. :')
  vrijdag 13 juni 2014 @ 14:29:23 #7
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141030872
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:21 schreef Sarasi het volgende:
Dat is niet wat ik zie als ik aan loyaal denk. Als je afspreekt dat je een monogame relatie hebt, houd je je daar aan. Dat is gewoon netjes. Loyaal zie ik meer als het altijd voor je opnemen en je verdedigen, ook al is hij het niet met je eens. Als een ondergeschikte ofzo. Brrr. :{w

En lief ook. Ik wil geen lieve kerel. Ik wil een vent die af en toe lieve dingen voor mij doet, en da's toch echt wat anders in mijn boekje. Maar goed ik wil dan ook iemand waarmee ik de grens mag/kan opzoeken, en die moet 'ie dan dus wel durven bewaken. ;)
Loyaal vind ik een rare eigenschap. Dat verwacht je inderdaad bij onderdanen of een hond.

Maar afkeer tegen lief snap ik nooit. Wat je niet wilt is een watje, iemand die over zich heen laat lopen of niet voor zichzelf opkomt, maar dat heeft niets met lief te maken. Lief is iemand die aardig doet in de eerste instantie, die ook eens aan een ander denkt. Waarom zou een lief iemand de grens niet durven aan te geven?

Wat jij beschrijft is iemand die alleen af en toe lief doet tegen jou en voor de rest een lul is. Niet echt een fijne karaktereigenschap.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_141030924
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:29 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Loyaal vind ik een rare eigenschap. Dat verwacht je inderdaad bij onderdanen of een hond.

Maar afkeer tegen lief snap ik nooit. Wat je niet wilt is een watje, iemand die over zich heen laat lopen of niet voor zichzelf opkomt, maar dat heeft niets met lief te maken. Lief is iemand die aardig doet in de eerste instantie, die ook eens aan een ander denkt. Waarom zou een lief iemand de grens niet durven aan te geven?

Wat jij beschrijft is iemand die alleen af en toe lief doet tegen jou en voor de rest een lul is. Niet echt een fijne karaktereigenschap.
Ja precies, een stabiel iemand, die trouw is en blijft hangen. Die je gewoon neemt zoals je bent en je respecteert.
pi_141030966
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:30 schreef Jurrgirl het volgende:

[..]

Ja precies, een stabiel iemand, die trouw is en blijft hangen. Die je gewoon neemt zoals je bent en je respecteert.
Maar ben jij nou getraumatiseerd uit een voorgaande relatie? Zo klink je namelijk wel.
Hoogachtend
  vrijdag 13 juni 2014 @ 14:32:46 #10
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141031010
Ik vind dat jullie er raar naar kijken.

Neem aan dat het over dates gaat maar dit zijn dingen die je bij iedereen kan hebben en niet meteen na een date te zien zijn.
pi_141031063
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:24 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik denk dat jij het beste voor het lelijkste van het lelijkste kunt gaan. Zo iemand die 30 is, nog maagd en in een sociaal isolement. En die jou dan constant aanbidt als godin en geen oog meer heeft voor andere vrouwen. Nooit meer. Wat zul je je veilig en zeker voelen O+
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_141031072
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:34 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het beste voor het lelijkste van het lelijkste kunt gaan. Zo iemand die 30 is, nog maagd en in een sociaal isolement. En die jou dan constant aanbidt als godin en geen oog meer heeft voor andere vrouwen. Nooit meer. Wat zul je je veilig en zeker voelen O+
_O_
Hoogachtend
pi_141031087
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:31 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Maar ben jij nou getraumatiseerd uit een voorgaande relatie? Zo klink je namelijk wel.
Heb vervelende date kandidaten gehad. Ik ben sowieso heel voorzichtig en overbeschermend naar mezelf toe.
pi_141031108
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:34 schreef Jurrgirl het volgende:

[..]

Heb vervelende date kandidaten gehad. Ik ben sowieso heel voorzichtig en overbeschermend naar mezelf toe.
Dat heeft zich daardoor gevormd. Ik zou hiermee naar een psycholoog gaan.
Hoogachtend
pi_141031139
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:29 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik wil iemand die in de eerste instantie eerlijk is, niet lief. Aardig is ook al iets anders dan lief. Een puppy is lief, kinderen zijn lief. Lief klinkt voor mij als zeggen dat alles goed komt terwijl hij bedenkingen heeft, om mij gerust te stellen. En hij hoeft verder geen lul te zijn, maar ik wil inderdaad niet iemand die standaard 'lief' voor me is nee. Af en toe is zat. Ik voel me gewoon snel verstikt door lief. En dat zal aan mij liggen en de ideeën die ik bij dat woord heb, maar dat verandert niks aan hoe het zit/voelt voor mij.
pi_141031193
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:35 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Dat heeft zich daardoor gevormd. Ik zou hiermee naar een psycholoog gaan.
Ja, aanpassingsstoornis, 86 euro per uur, geen vergoeding van de verzekering... Kort, hopelijk, dus dan zit je op zo'n 500-700 euro. Succes. :P
pi_141031209
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:37 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, aanpassingsstoornis, 86 euro per uur, geen vergoeding van de verzekering... Kort, hopelijk, dus dan zit je op zo'n 500-700 euro. Succes. :P
Dat valt toch best mee?
Hoogachtend
  vrijdag 13 juni 2014 @ 14:39:19 #18
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141031249
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:35 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik wil iemand die in de eerste instantie eerlijk is, niet lief. Aardig is ook al iets anders dan lief. Een puppy is lief, kinderen zijn lief. Lief klinkt voor mij als zeggen dat alles goed komt terwijl hij bedenkingen heeft, om mij gerust te stellen. En hij hoeft verder geen lul te zijn, maar ik wil inderdaad niet iemand die standaard 'lief' voor me is nee. Af en toe is zat. Ik voel me gewoon snel verstikt door lief. En dat zal aan mij liggen en de ideeën die ik bij dat woord heb, maar dat verandert niks aan hoe het zit/voelt voor mij.
Nou moet ik zeggen dat ik lief sowieso een raar woord vind om jezelf te beschrijven maar het geeft wel aan dat je met een andere definitie (geld ook voor loyaal) iemand van te voren al compleet verkeerd begirjpt.

Ik zelf vind het belangrijker dat ik maar ook mijn vriendin in staat is in te schatten wanneer je wat jij "lief" noemt moet zijn en wanneer je gewoon eerlijk moet zijn. Altijd eerlijk zijn is een heel leuk streven, maar ook zo iemand maakt je kapot. De balans is wat er telt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:30 schreef Jurrgirl het volgende:

[..]

Bij je eerste beschrijving dacht ik dat je iemand wilde gaan opknopen :P
pi_141031254
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:38 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Dat valt toch best mee?
Ik heb dat geld niet hoor, maar ik weet niet hoe dat bij de gemiddelde student zit. :)
pi_141031263
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:39 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb dat geld niet hoor, maar ik weet niet hoe dat bij de gemiddelde student zit. :)
Een maandje maximaal lenen.
Hoogachtend
pi_141031287
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:39 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Nou moet ik zeggen dat ik lief sowieso een raar woord vind om jezelf te beschrijven maar het geeft wel aan dat je met een andere definitie (geld ook voor loyaal) iemand van te voren al compleet verkeerd begirjpt.

Ik zelf vind het belangrijker dat ik maar ook mijn vriendin in staat is in te schatten wanneer je wat jij "lief" noemt moet zijn en wanneer je gewoon eerlijk moet zijn. Altijd eerlijk zijn is een heel leuk streven, maar ook zo iemand maakt je kapot. De balans is wat er telt.

[..]

iemand die aan de touw is en blijft hangen :') :D
  vrijdag 13 juni 2014 @ 14:40:57 #22
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141031315
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:40 schreef Jurrgirl het volgende:

[..]

iemand die aan de touw is en blijft hangen :') :D
Ik las inderdaad touw in plaats van trouw :') zeker in deze context.
pi_141031356
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:39 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

[..]

De balans is ook belangrijk, ben ik helemaal met je eens. Tegelijkertijd moet ik ook eerlijk toegeven dat als ik eenmaal verliefd ben, er veel meer speelruimte is binnen wat ik nu aangeef te zoeken in een relatie. :P
pi_141031360
Geen enkele vrouw wil een kerel die constant lief is. Een vrouw wil een kerel gelijkwaardig aan haar die haar ook gewoon eens een verbale tik durft uit te delen als ze onzin uitblaat en/of onredelijk is. Net als ik dat andersom ook verwacht. Dat betekent overigens niet dat je niet af en toe haar een avond in de watten kunt leggen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_141031402
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:42 schreef habitue het volgende:
Geen enkele vrouw wil een kerel die constant lief is. Een vrouw wil een kerel gelijkwaardig aan haar die haar ook gewoon eens een verbale tik durft uit te delen als ze onzin uitblaat en/of onredelijk is. Net als ik dat andersom ook verwacht. Dat betekent overigens niet dat je niet af en toe haar een avond in de watten kunt leggen.
Zoiets ja. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')