Gewoon je piemel uit je broek halen en de rest loopt vanzelf.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat tinder qua gesprekken erg traag is sinds de update.
On topic : Ik had vanmiddag een leuke match van 23, leuk gesprek mee lopen, alleen vertelde ze me dat ze nog maag is en dus erg terughoudend is qua daten. Heeft iemand nog tips hoe ik daar het beste mee om kan gaan? Als ik het op mijn eigen manier ga doen blijft het waarschijnlijk bij een leuk gesprek omdat ik haar niet wil pushen.
dit. Fucking nadeel is alleen dat je dan wel met een berg mensen zit waar je na 2 dagen toch niet meer mee praat en je niet zeker weet of ze het blokkeren waard zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:03 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik vind het te traag gaan in de app dus praat liever over whatsapp.
Momenten?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:33 schreef Basxt het volgende:
[..]
Meh, wordt niet heel veel gebruikt al zeg ik het zelf. Volgens mij krijgen de vrouwen ook echt heel veel momenten en mannen natuurlijk weer minder
waarom weet niemand hier wat momenten zijn?! DE LAATSE UPDATE VERDOMMEquote:
Ik heb het eraf gedonderd...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:39 schreef Basxt het volgende:
[..]
waarom weet niemand hier wat momenten zijn?! DE LAATSE UPDATE VERDOMME
neequote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb het eraf gedonderd...
Zijn die 'momenten' de moeite van het opnieuw installeren waard?
Weinig boeiend dusquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:50 schreef Basxt het volgende:
ok. momenten zijn gewoon een foto die je maakt (net als bij snapchat) die 24 uur lang zichtbaar zijn voor je matches. Die kan je liken of disliken.
dat is het.
Daarom zeg ik ook, matches met gemeenschappelijke vrienden zijn het beste.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:18 schreef yats het volgende:
Wat een k*t-update. Heb ik twee leuke nieuwe matches erbij die ook nog eens vlakbij wonen, knalt tinder er weer uit en zijn de matches weg.
Wss heb je die gewoon nog. ff vaak opnieuw inloggen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:18 schreef yats het volgende:
Wat een k*t-update. Heb ik twee leuke nieuwe matches erbij die ook nog eens vlakbij wonen, knalt tinder er weer uit en zijn de matches weg.
Volgens mij ben ik daar al doorheen. Leverde me welgeteld 1 match op. Ik doe het blijkbaar beter onder onbekenden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:58 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, matches met gemeenschappelijke vrienden zijn het beste.
Kan ie het ook goed doen?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:19 schreef Jurrgirl het volgende:
Hij heeft mij vandaag echt belachelijk veel geappt (op tindeR), ook veel vragen achter elkaar...ik merk nu dat ik alleen maar vragen aan het beantwoorden ben of inga op zijn opmerkingen, Hoe moet ik dit zien? Ik vraag me af hoe het gaat als we straks echt een date hebben, want hij draaft door (Ja dit gaat over dezelfde jongen).
Vertel wat meer dan alleen het antwoord en stel eens een vraag terug. (en niet "en jij?")quote:Op zondag 15 juni 2014 02:19 schreef Jurrgirl het volgende:
Hij heeft mij vandaag echt belachelijk veel geappt (op tindeR), ook veel vragen achter elkaar...ik merk nu dat ik alleen maar vragen aan het beantwoorden ben of inga op zijn opmerkingen, Hoe moet ik dit zien? Ik vraag me af hoe het gaat als we straks echt een date hebben, want hij draaft door (Ja dit gaat over dezelfde jongen).
Doe ik ook en daar antwoord ie ook op en vervolgens krijg ik weer veel vragen terug.quote:Op zondag 15 juni 2014 08:41 schreef Antiheld het volgende:
[..]
Vertel wat meer dan alleen het antwoord en stel eens een vraag terug. (en niet "en jij?")
Hij is heel cute en ik ben superblij dat ie zo geïnteresseerd is, maar ik ben zo bang dat we geen gespreksstof meer hebben tijdens een eventuele date...quote:
Heb je tijdens de date weer meer tijd voor andere dingen.quote:Op zondag 15 juni 2014 08:49 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Doe ik ook en daar antwoord ie ook op en vervolgens krijg ik weer veel vragen terug.
[..]
Hij is heel cute en ik ben superblij dat ie zo geïnteresseerd is, maar ik ben zo bang dat we geen gespreksstof meer hebben tijdens een eventuele date...
Open er anders een R&Ptopic over.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:19 schreef Jurrgirl het volgende:
Hahaha hopelijk heeft hij er niet al te hoge verwachtingen van, want ik ben niet het type meisje dat tijdens de eerste date gelijk op een onbekende jongen springt.quote:Op zondag 15 juni 2014 08:54 schreef Antiheld het volgende:
[..]
Heb je tijdens de date weer meer tijd voor andere dingen.![]()
In dat geval zou ik gewoon een afspraak voorstellen en dan "ok, leuk!, dan spreek ik je dan" om 'm vervolgens te negeren. Maar je hebt liever dat hij je uitvraagt?
Alleen in je gedachte klim je al op zijn vleselijke knuppel toch?quote:Op zondag 15 juni 2014 08:59 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Hahaha hopelijk heeft hij er niet al te hoge verwachtingen van, want ik ben niet het type meisje dat tijdens de eerste date gelijk op een onbekende jongen spring.
Ja, ik heb liever dat hij het voorstelt...niet omdat ik vind dat mannen dat horen te doen hoor, maar omdat ik dat voor mijn eigen gevoel prettiger vind.
Je moet er helemaal niets mee aan. Als je je via wat banale tindergesprekken al zorgen begint te maken dan moeten alle alarmbellen gaan rinkelen en is er duidelijk iets mis.quote:Op zondag 15 juni 2014 09:00 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]![]()
het is minder dramatisch dan her lijkt XD
maar wilde even vragen wat ik hiermee aanmoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |