Lol alsof Nederland 532 gaat spelen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Met dat 532 systeem waardoor je tegen Spanje geen bal meer inde spits krijgt en je kunt wachten tot het doelpunten regent achter Cillesen
Voetbal is oorlog, en met spelers met namen als Derrelen Deelie win je de oorlog toch niet?:')
Met van Gaal die geen idee heeft hoe hij tegen een sterke ploeg moet spelen
Kunnen we niet gewoon thuisblijven en die Spanjaarden een 5-0 cadeau doen ofso?
Klacht: ik baal nu al dat we straks dik gaan verliezen
De vrij, Clasie en Martins Indi zijn ook kk slecht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:31 schreef Kiid het volgende:
Ik hoop dat Clasie/Janmaat/De Vrij/Vlaar/Van Persie/De Guzman/BMI de fouten kunnen opvangen van die debielen eromheen, maar ik vrees het ergste![]()
Vooral Blind op linksDan kan je beter gewoon met 10 man spelen
Dat was ook matchfixing, omdat toen al bepaald was dat Spanje wereldkampioen moest worden. Tegen Brazilie was dat nooit gelukt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:23 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Dachten jullie toen ook tegen Brazilië.
Jij bent niet objectief, die zijn juist 1 van de betere. Clasie kan je in 1 adem noemen samen met van Persie en Robbenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
De vrij, Clasie en Martins Indi zijn ook kk slecht.
Klopt, daar loopt een willekeurige Spanjaard ook zo overheenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij bent niet objectief, die zijn juist 1 van de betere. Clasie kan je in 1 adem noemen samen met van Persie en Robben
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij bent niet objectief, die zijn juist 1 van de betere. Clasie kan je in 1 adem noemen samen met van Persie en Robben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |