Eten als een malle bruhquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
But what dat mouth do doe.
[..]
Deze zin is onnozel.
Op werkquote:
godkanki die straat in den haag. Banken op het grasveldje, partytent, paar kratten bier en bbq's en kkdikke TV. Ziet er gvd nog gezellig uit ookquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:35 schreef Chai het volgende:
Lekker buiten met de buurt op straat onder de vlaggetjes.
Is nice. Hier ook gedaanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
godkanki die straat in den haag. Banken op het grasveldje, partytent, paar kratten bier en bbq's en kkdikke TV. Ziet er gvd nog gezellig uit ook#asolife
wel Echt gewoon extreem aso degeneratelifequote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou net zeggen, eigenlijk toch helemaal niks mis mee als je het zo opsomt.
Den Haagquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
godkanki die straat in den haag. Banken op het grasveldje, partytent, paar kratten bier en bbq's en kkdikke TV. Ziet er gvd nog gezellig uit ook#asolife
HAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Maar all jokes aside is een lease-abo wel echt pure kanker, ik heb er zelf ook één.
Toen ik m'n recente abo afsloot bij Hi waren vrijwel alle abo's ineens lease, het abo daarvoor vrijwel niks.
Dan nog, wie least er nou een telefoon.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat? Heb er toch bewust voor gekozen.
En dat kk ding hoef ik toch niet te houden.
Wat ik daar al zei, meeste toestellen waar ik op dat moment uit kon kiezen waren leasetoestellenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Dan nog, wie least er nou een telefoon.En zelf kiezen voor "pure kanker" is ook niet slim hè.
En nee snap ik, blackberry.
Maar waarom is het pure kanker dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat ik daar al zei, meeste toestellen waar ik op dat moment uit kon kiezen waren leasetoestellen. En aangezien ik een 2-jarig abo afsloot nam ik na die periode toch wel een nieuw toestel, dus of ik 't toestel nou terug moest geven of in bezit kon houden maakte me toch niet uit
.
Omdat je voorheen gewoon een gratis toestel kreeg of een fikse korting daarop, nu komt het overall over alsof je een toestel door je neus geboord krijgt, voor de prijs van die abo's zou je op z'n minst verwachten dat je in ieder geval het toestel zou mogen houden.quote:
Ja dat bedoel ik. Geen idee hoeveel zo'n lease abo kost maar vast niet weinig genoeg om te rechtvaardigen dat je het toestel moet inleveren.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omdat je voorheen gewoon een gratis toestel kreeg of een fikse korting daarop, nu komt het overall over alsof je een toestel door je neus geboord krijgt, voor de prijs van die abo's zou je op z'n minst verwachten dat je in ieder geval het toestel zou mogen houden.
Dus de deal is pure kanker, maar 't interesseart mah nie want ik neem toch een nieuwe pocky na afloop.
Eerste 9 maanden ¤20, daarna 15 maanden ¤40.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Geen idee hoeveel zo'n lease abo kost maar vast niet weinig genoeg om te rechtvaardigen dat je het toestel moet inleveren.
Mwoah, 't is niet goedkoop maar aangezien je niks voor het toestel betaald hebt is het ook weer niet zo'n heel slechte deal.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eerste 9 maanden ¤20, daarna 15 maanden ¤40.
Hi 2012-2 Toestellease F
Hi 2012-2 Messaging Large 2jr
Hi 2012-2 150 min/sms-bundel
Hi BlackBerry
Hi Messaging Large
BlackBerry Bold 9790
Hi Eindeloos sms bundel (Gratis)
Hi SmartCare Basis
Hi 2012-2 Large Student -3,50
Wanneer neem je godverdomme 'ns een echte pokkie ipv die trash zo-van-2010-blackberry?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eerste 9 maanden ¤20, daarna 15 maanden ¤40.
Hi 2012-2 Toestellease F
Hi 2012-2 Messaging Large 2jr
Hi 2012-2 150 min/sms-bundel
Hi BlackBerry
Hi Messaging Large
BlackBerry Bold 9790
Hi Eindeloos sms bundel (Gratis)
Hi SmartCare Basis
Hi 2012-2 Large Student -3,50
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |