Mijn godquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
KLB / Vriend wil TomTom lenen.
KLB / Ja, maar dat heb ik niet gevraagd!
R&P / Niet geschikt zijn voor relatie
KLB / Soms vrijgezel willen zijn
KLB / Vriend heeft net gescheten
KLB / Vriend en opstaan
KLB / Nu eens een echte klacht
KLB / GTST en iemand uitnodigen.
Ik gok zomaar dat 'ie naar 'Thuis' heeft ingetypt en stug het tegenovergestelde doet van wat die machine aangeeft.quote:
Natuurlijk heb je ook ieder jullie eigen ding, maar het zou wat zijn als ik samenwoon en ik mag bv geen gebruik maken van de playstation, de auto of wat dan ook en hij mag dan niet de wasmachine en droger gebruiken want die heb ik betaald.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wow, men, nee, echt niet, nee, nope.jpg.
Ja, die topicsquote:
Heb je ook gelezen wat nou de echte reden is? Waarschijnlijk niet...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je ook ieder jullie eigen ding, maar het zou wat zijn als ik samenwoon en ik mag bv geen gebruik maken van de playstation, de auto of wat dan ook en hij mag dan niet de wasmachine en droger gebruiken want die heb ik betaald.![]()
Het zijn gebruiksvoorwerpen, naar mijn mening deel je die gewoon samen als je in een huis woont, maar misschien ben ik daar wel erg makkelijk in.
Lijkt me prima rolverdeling als je het zo afspreekt anders.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je ook ieder jullie eigen ding, maar het zou wat zijn als ik samenwoon en ik mag bv geen gebruik maken van de playstation, de auto of wat dan ook en hij mag dan niet de wasmachine en droger gebruiken want die heb ik betaald.![]()
Neuh oké, qua gebruiksvoorwerpen ben ik het met je eens, maar hoe je het formuleerde was het een beetje engig.quote:Het zijn gebruiksvoorwerpen, naar mijn mening deel je die gewoon samen als je in een huis woont, maar misschien ben ik daar wel erg makkelijk in.
Wij kunnen de stemmetjes in je hoofd hier niet lezen heh.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:40 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Heb je ook gelezen wat nou de echte reden is? Waarschijnlijk niet...
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
KLB / Vriend wil TomTom lenen.
KLB / Ja, maar dat heb ik niet gevraagd!
R&P / Niet geschikt zijn voor relatie
KLB / Soms vrijgezel willen zijn
KLB / Vriend heeft net gescheten
KLB / Vriend en opstaan
KLB / Nu eens een echte klacht
KLB / GTST en iemand uitnodigen.
Dat je zo met je kinderen omgaat, pedo-enablerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:59 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ja dat zei hij ook, dat als er iets mee gebeurd ik van zijn baas een nieuwe krijg, maar ik wil het gewoon liever niet.
Het is MIJN cadeau en ik heb hem zelf nog niet eens kunnen gebruiken!
Als Tommie een half jaar oud was had hij hem gerust mogen gebruiken.
o neequote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
In een goede relatie, zeker als je samenwoont, heb je geen ZIJN en MIJN, dan heb je alleen ONS..
Jawel, en boeiend, hij is je vriend, gaat het kapot en het is zijn schuld haalt ie een nieuwe, dat is het risico.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:40 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Heb je ook gelezen wat nou de echte reden is? Waarschijnlijk niet...
Toen we net onze auto hadden mocht ik ook niet een klein stukje rijden. Dat wilde meneer zelf doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jawel, en boeiend, hij is je vriend, gaat het kapot en het is zijn schuld haalt ie een nieuwe, dat is het risico.
`quote:
en dan altijd lekker namens 'ons' sprekenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Leuk toch, dezelfde fiets en dezelfde fleece trui.
Laptop zou ik echt voor geen goud delenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
`
Ik heb het hier over gebruiksvoorwerpen.
Zou wat zijn dat wanneer mijn vriend bij mij komt wonen hij de gebruiksvoorwerpen in mijn huis niet mag gebruiken, mijn wasmachine, mijn WII, mijn auto en dan mag ik zijn Playstation, zijn radio en zijn laptop niet gebruiken.
Moeten we alles dubbel gaan aanschaffen, handig joh...
Zo gaat het er hier dus zeker niet aan toe.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
`
Zou wat zijn dat wanneer mijn vriend bij mij komt wonen hij de gebruiksvoorwerpen in mijn huis niet mag gebruiken, mijn wasmachine, mijn WII, mijn auto en dan mag ik zijn Playstation, zijn radio en zijn laptop niet gebruiken.
Behalve je TomTom?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:56 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Zo gaat het er hier dus zeker niet aan toe.
Alles in ons huis is van ons samen, ongeacht wie wat gekocht heeft.
O ja, dat werd niet zo duidelijk uit de manier waarop je het brachtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
`
De TomTom is dus niet in het huis?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:56 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Zo gaat het er hier dus zeker niet aan toe.
Alles in ons huis is van ons samen, ongeacht wie wat gekocht heeft.
Ik ben daar heel handig in, hij mag gewoon op mijn laptop en hij is daar net zo handig in overigens, ik mag ook gewoon op zijn laptop.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laptop zou ik echt voor geen goud delen.
Daar heb je gelijk in maar zo bedoelde ik het wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O ja, dat werd niet zo duidelijk uit de manier waarop je het bracht
Behalve vandaagquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:58 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Die is natuurlijk ook van ons samen en mogen we allebei gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |