FOK!forum / Klaagbaak / Kl*te Vodafone!!!!
Nadientjevrijdag 18 oktober 2002 @ 18:03
Verdomme zeg, heb ik een abonnement afgesloten in september, ik denk vodafone kies die zijn altijd goed... nou van service weten ze toch nie veel fijne aanbieding was er, eerste maand geen abonnementskosten en helft van aansluitkosten gratis.

Ik had zowieso al mot in de winkel, toestel was niet leverbaar, okee dat ligt aan de winkel.... vervolgens is het telefoontje er, duurt het 48 uur voordat ik word aangesloten op het netwerk vanwege een storing bij vodafone.. en ik ben student en die hebben ook nog es achterstand ten opzichte van werkende mensen... belachelijk gewoon


krijg ik de rekening... mooie 125 euro, heb ik mooi de eerste maand gewoon kosten betaald van abo, dus ik bellen, ik uitgelegd zegt ie: ja dan verzoek ik u om naar de winkel te gaan want in september zijn er een aantal dingen misgegaan met de aktie
what the fuck, door hun fout kan ik nu weer naar de winkel, denk niet dat de belcompany me 30 euro terug gaat geven...

Nadientjevrijdag 18 oktober 2002 @ 18:08
je doen wel goed je best om me betere zin te geven
Peter01vrijdag 18 oktober 2002 @ 18:08
Ga dan ook niet naar Belcompany. Daar heb ik ook slechte ervaringen mee. Wat een uizuigers.

Zit nu bij t for telecom. Nou is er op alle winkels wel wat aan te merken, maar ik ben daar goed behandeld en meteen goedgekeurd. No problem. En toen mijn telefoontje kapot was, was hij binnen een week (!) gemaakt. Bij de BC duurde dat 6 (!) maanden!

Maar ga maar eens bij KPN. Dan weet je pas wat GEEN SERVICE inhoud! pffff

Nadientjevrijdag 18 oktober 2002 @ 18:10
ik wil gewoon mijn geld terug, maar wat heeft dat nu met belcompany te maken, als vodafone mijn rekening automatisch afschrijft...??? dan krijg ik het geld toch niet van belcompany maar van vodafone... bij de belcompany zullen ze wel zeggen bel maar naar vodafone
oozemvrijdag 18 oktober 2002 @ 18:21
Het klinkt me allemaal te bekend in de oren. Ik heb sinds kort ook onmiddelijk achterdocht als het een Engels bedrijf betreft. Daar zijn IT en Customer Service onbekende begrippen, Een minuut met zo'n service geit aan de telefoon en je hebt, een instant hoofdpijn te pakken. Het enige dat vaak helpt is direkt om de manager roepen, "Kontraktbreuk" schreeuwen en dreigen de hele zooi op te zeggen ! Lucht ook altijd enorm op!
dennisdotcomvrijdag 18 oktober 2002 @ 18:24
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 18:03 schreef Nadientje het volgende:
en ik ben student en die hebben ook nog es achterstand ten opzichte van werkende mensen... belachelijk gewoon
Belachelijk. Discriminatie
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 18:08 schreef Peter01 het volgende:
Ga dan ook niet naar Belcompany. Daar heb ik ook slechte ervaringen mee. Wat een uizuigers.
Heb nooit problemen met belcompany Alhoewel ik T for Telecom wel een duurdere winkel vind in die zin dat het meer luxe uitstraalt.
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 18:10 schreef Nadientje het volgende:
ik wil gewoon mijn geld terug, maar wat heeft dat nu met belcompany te maken, als vodafone mijn rekening automatisch afschrijft...??? dan krijg ik het geld toch niet van belcompany maar van vodafone... bij de belcompany zullen ze wel zeggen bel maar naar vodafone
Precies, maar zeg dat dan tegen die telefoniste!!!!
dennisdotcomvrijdag 18 oktober 2002 @ 18:24
Oja met vodafone heb ik trouwens totaal geen slechte ervaringen, en bereik is ook altijd goed.
BitchNixvrijdag 18 oktober 2002 @ 18:26
moet je eens een gespecificeerde rekening vragen. Ik had er pas een nodig voor mijn verzekering. Negen euro voor vijf lullige A4-tjes ik had toch echt verwacht dat ze ze voor dat geld in een goudenlijst zouden komen brengen. Dat is gewoon 1,8 euro voor een kopietje, vier gulden stelletje naaidozen daar.

Volgend jaar KPN, was nou de goedkoopste. Maar tot nu toe blijf ik gaan voor Dutchtone, had nog een beter bereik ook.

D-Devilvrijdag 18 oktober 2002 @ 18:28
Ik had de eerste maand lekker wel voor niets
dennisdotcomvrijdag 18 oktober 2002 @ 18:30
Heeft O2 trouwens een beetje bereik tegenwoordig ?

Dat zuiver bellen is opzich wel interessant, alleen de kleine lettertjes zijn dat het alleen naar vaste en O2-mobieltjes is... lekker als al je vrienden vodafone hebben oid..

Nadientjevrijdag 18 oktober 2002 @ 18:37
ik heb me gewoon weer laten afschepen aan de telefoon, nu denk ik weer wat ik allemaal had kunnen zeggen, ik ga toch niet extra naar de stad omdat ZIJ een fout hebben gemaakt zegt ie ook nog aan het eind, dag mevrouw zal ook wel denken zo daar ben ik mooi vanaf gekomen
dennisdotcomvrijdag 18 oktober 2002 @ 18:48
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 18:37 schreef Nadientje het volgende:
ik heb me gewoon weer laten afschepen aan de telefoon, nu denk ik weer wat ik allemaal had kunnen zeggen, ik ga toch niet extra naar de stad omdat ZIJ een fout hebben gemaakt zegt ie ook nog aan het eind, dag mevrouw zal ook wel denken zo daar ben ik mooi vanaf gekomen
Bel gewoon nog een keer !!
Nadientjevrijdag 18 oktober 2002 @ 18:48
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 18:48 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Bel gewoon nog een keer !!


ja doe ik ook
dennisdotcomvrijdag 18 oktober 2002 @ 18:50
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 18:48 schreef Nadientje het volgende:
ja doe ik ook
Goedzo!
Memmelzaterdag 19 oktober 2002 @ 00:01
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 18:10 schreef Nadientje het volgende:
ik wil gewoon mijn geld terug, maar wat heeft dat nu met belcompany te maken, als vodafone mijn rekening automatisch afschrijft...??? dan krijg ik het geld toch niet van belcompany maar van vodafone... bij de belcompany zullen ze wel zeggen bel maar naar vodafone
Als Vodafone je geld automatisch afschrijft, is het het beste om de bank opdracht te geven dit terug te storten middels een "geel" kaartje (= terugstorten automatische betaalopdracht). Vervolgens het bedrag overmaken dat jou juist lijkt, dus minus de kosten. Dan Vodafone een aangetekend briefje met ontvangstbewijs sturen en afwachten tot ze gaan bellen of schrijven. Gebeurt vanzelf!
Mijn 'wijze' raad: als het om dit soort dingen gaat, zorg altijd dat je alles op papier hebt. Leg een dossiertje aan. Kost wat tijd, maar scheelt een hoop gezeik en op den duur geld.
Suc6
Slamzaterdag 19 oktober 2002 @ 00:19
Ook vodafone takelt af