Wat een lekkere stoeipoesjesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:07 schreef WinnieWana het volgende:
Een filmpje om te laten zien hoe het er hier aan toe gaat met 6 kittens van 7 weken oud
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:07 schreef WinnieWana het volgende:
Een filmpje om te laten zien hoe het er hier aan toe gaat met 6 kittens van 7 weken oud
Game of thrones live nagespeeld?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:07 schreef WinnieWana het volgende:
mooie vloerquote:Op maandag 16 juni 2014 23:25 schreef WinnieWana het volgende:
Vanavond gefilmd. Sansa ziet de stofzuiger als een speeltje en valt deze dan ook geregeld aan. Meestal schuilt ze ergens en dan sprint ze er naar toe. Toen ik eindelijk tijd had om te filmen was ze niet meer zo fanatiek maar nog steeds wel te zien dat ze een durfal is
quote:Op zondag 22 juni 2014 11:17 schreef WinnieWana het volgende:
Ygritte slaapt vaak in mijn armen. Als ik dan beweeg gaat ze piepenZe spint er ook bij maar dat is niet zo goed te horen.
quote:Op maandag 23 juni 2014 17:27 schreef WinnieWana het volgende:
Sansa en lieve pleegpapa Abeltje
[ afbeelding ]
Onscherp maar vind hem zo lief. Zo'n klein ding geborgen bij zo'n grote kater
[ afbeelding ]
Abeltje heeft even genoeg van babysitten
[ afbeelding ]
Ygritte en Ser Pounce
[ afbeelding ]
Arya
[ afbeelding ]
Tyrion
[ afbeelding ]
Daario en Sansa
[ afbeelding ]
Deze drie zoeken nog een huisje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Och.. te zoet ook weer!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:34 schreef WinnieWana het volgende:
Samen vliegjes vangen
Abeltje en Ygritte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sansa, het kleine ding past nog in de zak van mijn schort. En ze vindt het nog leuk ook om er in te zitten. Laatst viel ze zelfs in slaap zo.![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |