abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6353095
Onze Progressive-House vrienden zullen deze 2 lui vast wel kennen.

Ik luister dus eigenlijk pas een maandje of 4 naar Progressive aangezien ik eerder naar de wat hardere house luisterde.

Ik heb dus in die maanden ''Yoshiesque 1'', ''Yoshiesque 2'' en ''Global Underground : Moscow'' grijs gedraaid, maar ik ben op zoek naar soortgelijke compilaties op cd. (al blijven deze cd's meesterlijk !!!!!!)

Gister even in de progressive bak gekeken, en wat cd's geluisterd, maar DJ's als Sander Kleinenberg, en compilaties als Global Underground Nubreed klonken dus voor geen meter (mij iets teveel vocals)

Wie o Wie kent de cd's die ik grijs gedraaid heb, en kent nog wat tips ?

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 17:37:15 #2
30299 chiel-s
http://www.chiels.nl
pi_6353217
hmm John Digwheed, Sasha, Dj Remy, Lucien Foort, Seb Fontaine zijn voor mij wel behoorlijke progressive helden, misschien dat jij het het ook wat vindt
Party0n Till The Break Of Dawn
pi_6354001
import amerikaan The Scumfrog misschien? (die gast komt oorspronkelijk uit NL )
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_6354756
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 18:43 schreef Ener-G het volgende:
import amerikaan The Scumfrog misschien? (die gast komt oorspronkelijk uit NL )
Nee helemaal niet.

Vergelijkbaar zijn o.a Xpress2, Nick Warren, Dave Seaman, enz.

Over 100 jaar weet niemand het meer
pi_6355383
Anthony Pappa is nooit met teveel vocals

Die moet je maar is checken zeer goed!

pi_6358545
Zie dit Topic. Daar staan een hoop goeie namen in Het grote progressive topic
Over 100 jaar weet niemand het meer
pi_6438240
Ah! Fijn! Heeft mijn topic nog zin gehad

Maar als je Deep Dish goed vind denk ik dat je Hernan Cattaneo ook goed zult vinden. Valt me trouwens op dat er steeds meer mensen naar progressive luisteren op dit forum maar dat Earth er niet echt drukker op wordt.

pi_6440595
Lee Burridge, Anthony Pappa.. Satoshi Tommiie !! (Global Underground 006) , Sander Kleinenberg, Behrouz..

Zoek gewoon naar alles wat maar te maken heeft met Yoshitoshi en Global Underground / Nubreed

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')