quote:
Mag, want Sierd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:05 schreef Rudieh het volgende:
als Sierd in vergaderingen even niet de aandacht heeft gaat ie op z'n stoel wippen en laat ie zich achterover in een plantenbak vallen
Uh ja, maar dat bestaat al.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:18 schreef eriksd het volgende:
Kunnen we hier niet het centrale Sierd topic van maken?
Spam!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uh ja, maar dat bestaat al.
VBL / Sierd de Vos fantopic #5 Ratatatatatatata!
Voor wie meer hoogtepuntjes wil zien verwijs ik naar Youtube
https://www.youtube.com/u(...)t=p&view=0&flow=grid
Daar heeft een sympathieke uploader diverse hoogtepunten verzameld.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben de grootste fan van Sierd kneus. Er werd gesuggereerd om van dit topic het centrale Sierd topic te maken en dat slaat dus nergens op aangezien daar al een succesvolle reeks van is. Denk dus in het vervolg na voordat je mijn woorden verkeerd uitlegt.quote:
Oké, bedankt voor je toevoeging.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben de grootste fan van Sierd kneus. Er werd gesuggereerd om van dit topic het centrale Sierd topic te maken en dat slaat dus nergens op aangezien daar al een succesvolle reeks van is. Denk dus in het vervolg na voordat je mijn woorden verkeerd uitlegt.
Nepfan. Successupporter. alles. Jij komt alleen in beeld als sierd weer in de belangstelling staat. Je bent niks!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben de grootste fan van Sierd kneus. Er werd gesuggereerd om van dit topic het centrale Sierd topic te maken en dat slaat dus nergens op aangezien daar al een succesvolle reeks van is. Denk dus in het vervolg na voordat je mijn woorden verkeerd uitlegt.
Prietpraat!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Nepfan. Successupporter. alles. Jij komt alleen in beeld als sierd weer in de belangstelling staat. Je bent niks!
Verdomme.
En jij hebt een hekel aan Willem van Oranje maar daar lul ik toch ook niet over?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:56 schreef muzas het volgende:
Heel nederland heeft een hekel aan die paardelul!
Praise the lordquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Laten we nou maar met z,n allen Sierdgod aanbidden
Het is paardenlul. Met een 'n' ben geen grote fan. Maar vind hem vermakelijk arrogant.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:56 schreef muzas het volgende:
Heel nederland heeft een hekel aan die paardelul!
Dit dus. Ga geen leuk topic verneuken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:42 schreef Typisch het volgende:
Probeer een beetje lief te blijven jongens.
Precies mijn idee. Ik vind ook dat hij de enige reden is dat ik VI Oranje nog kijk want hij is echt het enige lichtpuntje te midden van die hele voorgeprogrammeerde Kurhaus show die 4 jaar geleden nog redelijk "echt"was.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:23 schreef bianconeri het volgende:
Meestal een hele vage vent en niet erg grappig ofzo. Maar hij heeft leuke momenten waar dit absoluut bij hoort hahaha
SdVfanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |