En wat te drinken nog natuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan ook nog wat van dit:
[ afbeelding ]
Ah laat ik gek doen, die Kroaten maken toch nog een goal, Brazil gaat niet voluit, dus 2-1quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat voorspel jij Jian, ik heb het op 2-0.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:08 schreef Joezi het volgende:
kut ik kijk op stream die loopt achter natuulijk
ojee Baileys blegh ..Geef mij maar een Riojaquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lekker.
En voor ons ook wat anders te drinken erbij.
[ afbeelding ]
Ik vraag me nou echt af wat er zo lekker is aan koffiemelk met alcohol.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lekker.
En voor ons ook wat anders te drinken erbij.
[ afbeelding ]
Vaak wel, maar Kroatië is geen ploeg die over het algemeen in zijn schulp kruipt en Brazil heeft veel kwaliteit, het zou me echt verbazen als ze hem niet winnen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:08 schreef Joezi het volgende:
ik ga voor 1-1 eerste wedstrijd meestal gelijk.
Doet kroatie bijna nooitquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:09 schreef Punkman het volgende:
Valt me mee Kroatie, gaat niet massaal verdedigen.
Wijn geloof ik. brrr wijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
ojee Baileys blegh ..Geef mij maar een Rioja
Snap je niet dat ik de link legde mijn mijn naam, choco en ja ik weet dat het dat niet is en ik heb het ook al jaren niet gedronken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vraag me nou echt af wat er zo lekker is aan koffiemelk met alcohol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |