Van mij mag iedereen vechten voor welke zijde ook maar als ze terugkomen kan dat best wel eens broblemen gaan veroozakenquote:
Vooral niet als je vreemde mogendheden nog gaat opleiden ook.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:47 schreef Pjotter2 het volgende:
Voetbal is oorlog dus die krijgen ook geen uitkering.
Dat is een keuze die je maakt ja. Dat is ook logisch.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen vechten voor welke zijde ook maar als ze terugkomen kan dat best wel eens broblemen gaan veroozaken
De gasten die op het WK spelen, kunnen zo'n beetje het hele voetbal onderhouden, mits ze het niet overlaten aan de belastingbetaler en oliemagnaten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:47 schreef Pjotter2 het volgende:
Voetbal is oorlog dus die krijgen ook geen uitkering.
Nee want corporaties en de overheid zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:50 schreef Pjotter2 het volgende:
Ik doe mee aan de prijzenoorlog van appie happie.
Moet ik nu ook mijn studiebeurs inleveren??
van mij mag ook vechten voor welke zijde dan ook, maar niet mits ze financieel gesteund worden door de andere zijde.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen vechten voor welke zijde ook maar als ze terugkomen kan dat best wel eens broblemen gaan veroozaken
Daarmee miszegt ie naar mijn mening niets, we hebben de executies en martelingen gezien, in elk geval van de kant van de rebellen. Dat het Syrische leger zich daar ook aan schuldig maakt is meer een feit dan een veronderstelling.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik reageerde daarom ook niet op het bericht, maar op de tekst van BD eronder.
Dan heb jij een heleboel oorlogen waar je het niet mee eens bent.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
van mij mag ook vechten voor welke zijde dan ook, maar niet mits ze financieel gesteund worden door de andere zijde.
Je krijgt straks oorlogs getraumatiseerde mensen die terug komen naar nlquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is een keuze die je maakt ja. Dat is ook logisch.
Alle oorlogen worden gefinancierd door verschillende partijen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan heb jij een heleboel oorlogen waar je het niet mee eens bent.
Ik ben het sowieso niet eens met het principe van oorlog voeren.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan heb jij een heleboel oorlogen waar je het niet mee eens bent.
Mwoah. Gaat mij er meer om dat als bijvoorbeeld Amerikaanse 'krijgers/soldaten' ergens heen gaan dan gaan ze 'vrede brengen', maar als het een ander betreft zijn gaan ze 'executeren en martelen'.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Daarmee miszegt ie naar mijn mening niets, we hebben de executies en martelingen gezien, in elk geval van de kant van de rebellen. Dat het Syrische leger zich daar ook aan schuldig maakt is meer een feit dan een veronderstelling.
Dan kun je zo meedoen met een miss-verkiezing.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben het sowieso niet eens met het principe van oorlog voeren.
Lekker hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
Ff snel nog een frika voor het begint.
[ afbeelding ]
Oei, dat ziet er wel heel erg lekker uit.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
[ afbeelding ]
Daar hebben we Bayer voor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die syrie gangers komen straks knettergek terug op de nederlandse straten
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |