quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste ronde dan maar voor de heren
Goed idee. Misschien kan iemand even een poll maken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:36 schreef Punkman het volgende:
Hebben mensen al voorspelling voor de wedstrijd hier gedaan ?
Doet niet terzake, het is Nederlanders verboden om in krijgsdienst te treden bij een vreemde mogendheid (zijn tegenwoordig wat uitzonderingen op, maar dan betreft het bondgenoten binnen de NAVO bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Holland - Goed, Syrië - Slecht. Heerlijk, zo'n simpele wereld.
Brazilie moet de poulefase wel doorkomen, want anders kan het toernooi niet afgrond worden vanwege hevige rellen ,ik gok op een gelukje, 2-1 voor brazilie in de 90'ste minuutquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:36 schreef Punkman het volgende:
Hebben mensen al voorspelling voor de wedstrijd hier gedaan ?
Jammie !quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:38 schreef ChocoFan het volgende:
En wat te drinken erbij natuurlijk!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volgens die redenatie zijn Turkije en Spanje dus stukken 'beter' dan Nederland.
Maar in dat team spelen toch spelers van Barca, Real en Chelsea? Moet dan wel 3-1 worden ofzo..quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Brazilie moet de poulefase wel doorkomen, want anders kan het toernooi niet afgrond worden ,ik gok op een gelukje, 2-1 voor brazilie in de 90'st minuut
Ik zeg niet dat het onlogisch is. Het gaat mij meer om de beeldvorming.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:38 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
Doet niet terzake, het is Nederlanders verboden om in krijgsdienst te treden bij een vreemde mogendheid (zijn tegenwoordig wat uitzonderingen op, maar dan betreft het bondgenoten binnen de NAVO bijvoorbeeld)
Dus volkomen terecht.
Denk niet dat ze de eerste wedstrijd al gelijk voluit gaan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar in dat team spelen toch spelers van Barca, Real en Chelsea? Moet dan wel 3-1 worden ofzo..
hmja zou goed kunnen. Aan de andere kant..de openingswedstrijd dan willen ze toch wel wat neerzetten lijkt me. Dus niet volle bak, maar wel lekker scoren.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Denk niet dat ze de eerste wedstrijd al gelijk voluit gaan.
Verwacht een soort "schaak wedstrijd" die langzaam op gang komt.
Afhankelijk uit welk land je de krant leest.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het onlogisch is. Het gaat mij meer om de beeldvorming.
De een wordt een terrorist genoemd, de ander een oorlogsheld.
Maar als je tegenstander met 11 man voor de goal blijft hangen, dan heb je niet veel te willen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmja zou goed kunnen. Aan de andere kant..de openingswedstrijd dan willen ze toch wel wat neerzetten lijkt me. Dus niet volle bak, maar wel lekker scoren.
Dat zijn de consequenties van het aanvaarden van een Nederlands paspoort.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De een wordt een terrorist genoemd, de ander een oorlogsheld.
Haha dan is er altijd nog geldquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar als je tegenstander met 11 man voor de goal blijft hangen, dan heb je niet veel te willen.
Ja, maar dat is niet essentie van het bericht, dat gaat over een straf, namelijk het verliezen van je uitkering als je dus gaat vechten in Syrië, voor welke kant dan ook, ook al zal dat in dit geval vrijwel altijd om het rebellenleger gaan. Ze hebben nog geluk, dat de wet op dat gebied is aangepast, want voorheen was het automatisch het verloren gaan de Nederlandse nationaliteit (dat automatisme is nu teruggebracht naar, als die mogendheid vecht tegen het Koninkrijk of één van haar bondgenoten)quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De ene wordt een terrorist genoemd, de ander een oorlogsheld.
Het enige wat hier gedaan word is het het recht gelijktrekken aan de regels die al bestaan in het geval dat het om groeperingen gaat die niet specifiek aan een ander land(of de NAVO) gekoppeld zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De ene wordt een terrorist genoemd, de ander een oorlogsheld.
Ik reageerde daarom ook niet op het bericht, maar op de tekst van BD eronder.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet essentie van het bericht, dat gaat over een straf, namelijk het verliezen van je uitkering als je dus gaat vechten in Syrië, voor welke kant dan ook, ook al zal dat in dit geval vrijwel altijd om het rebellenleger gaan. Ze hebben nog geluk, dat de wet op dat gebied is aangepast, want voorheen was het automatisch het verloren gaan de Nederlandse nationaliteit (dat automatisme is nu teruggebracht naar, als die mogendheid vecht tegen het Koninkrijk of één van haar bondgenoten)
Zie comment erboven.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het enige wat hier gedaan word is het het recht gelijktrekken aan de regels die al bestaan in het geval dat het om groeperingen gaat die niet specifiek aan een ander land(of de NAVO) gekoppeld zijn.
True, als de VVD deze motie ingediend had, had men de bewoording ws zorgvuldiger uitgekozen, maar op het moment dat jij er voor kiest om voor een ander land in een leger te gaan zitten, dan behoor je geen inkomsten vanuit de overheid van het land waar je bent opgegroeid te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |