Achja.als je het zo bekijkt, dan hoef je ook geen studiebeurs meer in de VS of Israel aan te vragen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:25 schreef Braindead2000 het volgende:
"Studenten die naar Syrië reizen om daar te vechten, raken hun studiefinanciering kwijt. Dat schrijft minister Bussemaker op vragen van de PVV. Ook jihadstrijders met een uitkering raken die kwijt.
De PVV stelde de vragen nadat de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) had gemeld dat sommige Nederlandse jihadstrijders in Syrië studiefinanciering ontvingen."
Het moet niet gekker worden. Die goudeerlijke oerhollandse jongens krijgen hun studiebeurs niet meer doorbetaald terwijl ze in Syrië martelen en executeren.
Als het over voetbal gaat zeg ik niets maar als het onderwerp ergens anders over gaat dan weet ik het nog nietquote:
Jullie deden toch de hapjes en de drankjesquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als het over voetbal gaat zeg ik niets maar als het onderwerp ergens anders over gaat dan weet ik het nog niet![]()
![]()
Holland - Goed, Syrië - Slecht. Heerlijk, zo'n simpele wereld.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd wat voor zijdes er nog meer zijn.
Ik ga echt niet een maand over Voetbal lullen, ik ben het nu eilk al zat om over voetbal te lullen...quote:
Onverbeterlijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Achja.als je het zo bekijkt, dan hoef je ook geen studiebeurs meer in de VS of Israel aan te vragen.
Je hebt er nog amper over geluld, kun je nagaan ..quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ga echt niet een maand over Voetbal lullen, ik ben het nu eilk al zat om over voetbal te lullen...
En het moet nog beginnen ...quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je hebt er nog amper over geluld, kun je nagaan ..
Ik heb daar niets over gezegdquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jullie deden toch de hapjes en de drankjes
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ga echt niet een maand over Voetbal lullen, ik ben het nu eilk al zat om over voetbal te lullen...
Dat is ook de bedoeling Bek houden niets zeggen vriendelijk lachen en dan sensueel rondgaan met de schaal hapjes.quote:
Zullen we afspreken dat ik mijn vakantie in Nederland houd en dat jij een maandje naar Syrie gaat? Dan bespreken we na afloop onze ervaringen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Holland - Goed, Syrië - Slecht. Heerlijk, zo'n simpele wereld.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:31 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling Bek houden niets zeggen vriendelijk lachen en dan sensueel rondgaan met de schaal hapjes.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet gelijk zo zielig dan zwicht ik weer en ga inderdaad rond met hapjes.
Zucht mannen
Doe dan vegetarische hapjes.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet gelijk zo zielig dan zwicht ik weer en ga inderdaad rond met hapjes.
Zucht mannen
Slijmbalquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:33 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat het op deze manier niet ga lukken....
Andere manier proberen![]()
![]()
![]()
Volgens die redenatie zijn Turkije en Spanje dus stukken 'beter' dan Nederland.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat ik mijn vakantie in Nederland houd en dat jij een maandje naar Syrie gaat? Dan bespreken we na afloop onze ervaringen.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste ronde dan maar voor de heren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |