Bitterballen, bier, etc .quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:16 schreef Pjotter2 het volgende:
Zijn de vrouwen hier voor de bediening of wa???
Ze willen er nie uitquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:16 schreef Pjotter2 het volgende:
Zijn de vrouwen hier voor de bediening of wa???
Ga naar buiten dan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ligliever het hele WK met een mooie vrouw te rampetampen, dan dat ik het WK ga volgen, maar aangezien ik geen mooie vrouw in het bezit heb maar wel een TV...
dan kom ik om 10 uur weer terugquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:17 schreef Joezi het volgende:
Maar tot 10 uur zien we het door de vingers
Ik blijf en ga nergens heen en ik weet nog niet of ik straks mijn mond houd. Ligt aan het onderwerpquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dan kom ik om 10 uur weer terug![]()
Wat een heerlijke eenzijdige visie heb je op het verhaal.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:25 schreef Braindead2000 het volgende:
"Studenten die naar Syrië reizen om daar te vechten, raken hun studiefinanciering kwijt. Dat schrijft minister Bussemaker op vragen van de PVV. Ook jihadstrijders met een uitkering raken die kwijt.
De PVV stelde de vragen nadat de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) had gemeld dat sommige Nederlandse jihadstrijders in Syrië studiefinanciering ontvingen."
Het moet niet gekker worden. Die goudeerlijke oerhollandse jongens krijgen hun studiebeurs niet meer doorbetaald terwijl ze in Syrië martelen en executeren.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik blijf en ga nergens heen en ik weet nog niet of ik straks mijn mond houd. Ligt aan het onderwerp![]()
Onderwerp is simpel:quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik blijf en ga nergens heen en ik weet nog niet of ik straks mijn mond houd. Ligt aan het onderwerp![]()
Tot 10 uurquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]ja idd, ik ben nou ff een tijdje weg
tot straks
Nou ik ben benieuwd wat voor zijdes er nog meer zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat een heerlijke eenzijdige visie heb je op het verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |