SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dit is gewoon een normale vrouwenbips. Revontulet is dus maar gewoon een beetje er op los aan het tikken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:13 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals dus. Tikje teleurstellend wel.Anticlimaxje.
![]()
Als goedmakertje wat fijne tetjes in de volgende spoiler. Tetten op FOK! mocht weer toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet dat trouwens Ariana Grande voorstellen? Best een goede fake dan.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:17 schreef Lindgren. het volgende:
Als goedmakertje wat fijne tetjes in de volgende spoiler. Tetten op FOK! mocht weer toch?dat mag alleen in topics die daarvoor aangemaakt zijn, die niet via google etc te vinden is had ik gelezen. Zoiets. Meen ik. Ongeveer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet dat trouwens Ariana Grande voorstellen? Best een goede fake dan.![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:17 schreef Lindgren. het volgende:
Als goedmakertje wat fijne tetjes in de volgende spoiler. Tetten op FOK! mocht weer toch?Noem je dat Tetten? Mathijs heeft zelfs meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet dat trouwens Ariana Grande voorstellen? Best een goede fake dan.![]()
iddquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Noem je dat Tetten? Mathijs heeft zelfs meer.Oh.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
dat mag alleen in topics die daarvoor aangemaakt zijn, die niet via google etc te vinden is had ik gelezen. Zoiets. Meen ik. Ongeveer.Oké. Sorry, modjes. Als het niet mag dan.
si, hd allesquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:20 schreef QueZTone het volgende:
iemand een stream link voor die openings ceremonie? snap niet dat 't niet wordt uitgezonden?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
http://www.firstrowsports.eu/737372/nulij233kthet/neto/fdit/een4link/is.htmlquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:20 schreef QueZTone het volgende:
iemand een stream link voor die openings ceremonie? snap niet dat 't niet wordt uitgezonden?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ik weet niet wat dit voor moet stellen trouwens, ga er maar vanuit dat 't de opening is'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.firstrowsports.eu/737372/nulij233kthet/neto/fdit/een4link/is.html
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik zie dagelijks tientallen betere bipsen hier in Amsterdam...quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje anticlimax dit.
edit: nee, ik loop niet de hele dag over de wallenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Geen random 'kk hont' meer? Of hoort dat bij je normale gedrag?quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wauw. Schep nou niet direct een te hoog verwachtingspatroon. En daarbij: normaal is soms ook maar saai.quote:NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Om een te lange typische DSL post te voorkomen zal ik er maar niet te diep op in gaan, maar ik vind zijn statistieken echt te min voor de status van absolute topspits. Het was een goede spits voor Barca/Oranje, maar geen Ronaldo/Raul/Henry etc. of voor deze tijd Ibra/Suarez/Messi etc. Eerder niveau Tevez o.i.d. , Maar misschien hanteer jij wel een bredere definitie van absolute wereldtopspits dan ik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Winnende goal in de CL finale, EK topscorer geweest en liep bij Barca over al die jaren 1 op 2, wat gewoon prima was, zeker bij dat pauper Barca van die tijd. En dan ook nog lange tijd topscorer van Oranje geweest. Is hij een legende in het mondiale voetbal? Zeker niet. Was hij een wereldtopspits in zijn tijd? Zeker wel.
Daarnaast scoort hij voor Pollos Hermanos 1,35 goals per wedstrijd
Wil alleen even iets zeggen over die eerste twee argumenten, want beiden zeggen mij niet zo veel, dat zijn momentopnames. Er zijn legio voorbeelden van spelers die een belangrijke finale beslisten of EK topscorer werden en geen absolute toppers waren of soms zelfs maar middelmatige spelers. Ik schat Kluivert bv. veel hoger in dan Milosevic met wie hij gedeeld EK topscorer werd of de topscorer van 2004 Milan Baros.![]()
tl;drquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Om een te lange typische DSL post te voorkomen zal ik er maar niet te diep op in gaan, maar ik vind zijn statistieken echt te min voor de status van absolute topspits. Het was een goede spits voor Barca/Oranje, maar geen Ronaldo/Raul/Henry etc. of voor deze tijd Ibra/Suarez/Messi etc. Eerder niveau Tevez o.i.d. , Maar misschien hanteer jij wel een bredere definitie van absolute wereldtopspits dan ik.
Wil alleen even iets zeggen over die eerste twee argumenten, want beiden zeggen mij niet zo veel, dat zijn momentopnames. Er zijn legio voorbeelden van spelers die een belangrijke finale beslisten of EK topscorer werden en geen absolute toppers waren of soms zelfs maar middelmatige spelers. Ik schat Kluivert bv. veel hoger in dan Milosevic met wie hij gedeeld EK topscorer werd of de topscorer van 2004 Milan Baros.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hahaha, misschien hier en daar nog een hoerenkots, maar ik houd me rustigquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen random 'kk hont' meer? Of hoort dat bij je normale gedrag?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Alsof mensen sowieso een positief verwachtingspatroon bij mij hebbenquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wauw. Schep nou niet direct een te hoog verwachtingspatroon. En daarbij: normaal is soms ook maar saai.
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Als dat gebeurt moet ik medicijnen langs komen brengen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen random 'kk hont' meer? Of hoort dat bij je normale gedrag?![]()
Eindelijk gaat het WK beginnen
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Jawel, mits een goede schrijver.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen die tl;dr posten lezen zeker nooit een boek?![]()
Oké, positief misschien niet. Maar gewoon neutraal zou best kunnenquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:43 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Alsof mensen sowieso een positief verwachtingspatroon bij mij hebben
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Ik ga wel eens naar de Bruna met een stift en dan schrijf ik op alle boeken TL;DR.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen die tl;dr posten lezen zeker nooit een boek?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Hebben ze daar ook een restaurant boven?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga wel eens naar de Bruna met een stift en dan schrijf ik op alle boeken TL;DR.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Nou, mag ik zelf weten wat ik met die 20 seconden doe?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar dit was helemaal niet lang.. dat lees ik in 20 seconden.![]()
Nee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:46 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een restaurant boven?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
In de tussentijd heb je al meer dan 20 seconden verspild aan posts.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, mag ik zelf weten wat ik met die 20 seconden doe?![]()
Ja, maar dat vind ik leuk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In de tussentijd heb je al meer dan 20 seconden verspild aan posts.![]()
Juist wel. Ik moet al te veel lezen voor mijn studie.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen die tl;dr posten lezen zeker nooit een boek?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
tl;drquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In de tussentijd heb je al meer dan 20 seconden verspild aan posts.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik dacht 10, maar die man zei dat ze bijna klaar waren en het lijkt me ook droog als er een uur tussen zitquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]Dat staat helemaal nergens op het internet ook
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Dat lijkt me een mooi moment voor een reclameblokje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:56 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik dacht 10, maar die man zei dat ze bijna klaar waren en het lijkt me ook droog als er een uur tussen zitNAC Breda
Rčsbaarge![]()
Ik zal je helpen. tik eens ad.nl in?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:56 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik dacht 10, maar die man zei dat ze bijna klaar waren en het lijkt me ook droog als er een uur tussen zit![]()
Echt he, wat een gaylordquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mister hoe trek ik mijn broek op tot mijn kin![]()
![]()
Niet alles echt zingen, dan er af en toe tussen door zingen, mic in de lucht terwijl er gezongen wordt..tja dat nummer is zo wel een heel groot zooitje![]()
Wel jammer dat VI Oranje tegelijk met Band Camp wordt uitgezonden.. daar zat namelijk een epische scene in (met tetten)![]()
Downloaden kutje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wel jammer dat VI Oranje tegelijk met Band Camp wordt uitgezonden.. daar zat namelijk een epische scene in (met tetten)Dit ja. Maar ach, het is niet alsof de hele wereld het ziet...quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Shirtje op de kop getikt op de Albert Cuyp... Tragisch![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wel jammer dat VI Oranje tegelijk met Band Camp wordt uitgezonden.. daar zat namelijk een epische scene in (met tetten)![]()
Ouwe geilbakRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb de film al meerdere keren gezien maar het op TV zien blijft leuker.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Downloaden kutje.
[..]
Dit ja. Maar ach, het is niet alsof de hele wereld het ziet...![]()
Het zijn Amerikanen, die komen hier hun zakken vullen en hebben waarschijnlijk nog nooit van voetbal gehoord.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit ja. Maar ach, het is niet alsof de hele wereld het ziet...NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Ik hoop zo dat ze alles verliezen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het zijn Amerikanen, die komen hier hun zakken vullen en hebben waarschijnlijk nog nooit van voetbal gehoord.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zou mooi zijn, want dat zijn punten in mijn poulequote:Op donderdag 12 juni 2014 21:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze alles verliezen.
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Het elftal van Brazilie is goed maar niet geweldig.. ik bedoel, Cesar is oud en lang niet meer zo goed. Fredje was in de Confederations Cup wel goed maar ik weet niet of hij dé spits is voor Brazilië. En LuizAlsnog is het elftal wel 10x beter als Nederland natuurlijk.
![]()
Alleen al leuk voor die arrogante mensen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, want dat zijn punten in mijn pouleen natuurlijk leuk om mijn collega's een mailtje te sturen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
beter alsquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het elftal van Brazilie is goed maar niet geweldig.. ik bedoel, Cesar is oud en lang niet meer zo goed. Fredje was in de Confederations Cup wel goed maar ik weet niet of hij dé spits is voor Brazilië. En LuizAlsnog is het elftal wel 10x beter als Nederland natuurlijk.
![]()
Sierd
![]()
Haha schitterend
Ik vroeg me al af wie er in die studio bij zat, zonder iets te zeggen. Milo dus, met een dagelijkse ode aan de Belgen
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
het was jou nog niet opgevallen dat de rest van de show minstens net zo slecht isquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:39 schreef Dudeweiser het volgende:
die stukjes met Tommie zijn zo slecht he
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ook binnenkomen in zo'n bloemenzaak en dan zeggen "ik zoek een bossie bloeme". Ja, no shitquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:39 schreef Dudeweiser het volgende:
die stukjes met Tommie zijn zo slecht he![]()
![]()
Ik begreep eerst ook niet waarom hij zo afgevoerd werdtdquote:
nee ik vind het wel vermakelijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het was jou nog niet opgevallen dat de rest van de show minstens net zo slecht isTommie is niet de slimste hequote:Op donderdag 12 juni 2014 21:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ook binnenkomen in zo'n bloemenzaak en dan zeggen "ik zoek een bossie bloeme". Ja, no shit![]()
![]()
![]()
Staat al aan! Dit gelul tot nu toe is echter niet zo interessant.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kijktip: Nederland 1 over een kwartiertje.![]()
kan er zelf best weinig mee. inhoudelijk zo slecht. van de week een stukje zitten kijken. tenen krommend. hans die aan jamai uit gaat leggen waarom het niets gaat wordenquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik vind het wel vermakelijk
[..]
Tommie is niet de slimste he![]()
#FreeTrapz![]()
Ik heb dit ook serieus.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Je had ook geen zin in FUT WC vervolgens roep je als hardste van allemaal hoe geweldig het is (de dag erna).quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb er voor geen ene kut zin in.
Ik verwacht morgen wat van je.![]()
let maar niet op hem: gewoon een ouwe mopperkontquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je had ook geen zin in FUT WC vervolgens roep je als hardste van allemaal hoe geweldig het is (de dag erna).
Ik verwacht morgen wat van je.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik roep inderdaad altijd maar wat. Misschien dat het anders zou zijn als ik thuis zou zitten met de TV aan. Maar ik zit op het werk. Met radio 10 gold op.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je had ook geen zin in FUT WC vervolgens roep je als hardste van allemaal hoe geweldig het is (de dag erna).
Ik verwacht morgen wat van je.![]()
Stream.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik roep inderdaad altijd maar wat. Misschien dat het anders zou zijn als ik thuis zou zitten met de TV aan. Maar ik zit op het werk. Met radio 10 gold op.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik ben heel positief hoor. Bijvoorbeeld over kunststof kozijnen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
let maar niet op hem: gewoon een ouwe mopperkont![]()
hebben al die oudjes in hun aanleunwoningquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben heel positief hoor. Bijvoorbeeld over kunststof kozijnen.
#FreeTrapz![]()
Perez is voor de chemistry. Is NIF Riascos niet beter dan IF Montero, jij had Montero toch gebruikt?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Perez is te klein. Goed team verder.![]()
Ik vond IF Montero wel serieus goed maar ik heb hem snel weer met winst verkocht.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:49 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Perez is voor de chemistry. Is NIF Riascos niet beter dan IF Montero, jij had Montero toch gebruikt?
Perez hoeft daar niet beslist te staan. Mier kan ook (die is ook niet zo groot maar Mexicaanse CBs zijn gewoon niet zo groot)![]()
Polonaise.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Is Fred ook al gestegen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:53 schreef ThadCastle het volgende:
Neymar naar 145k, gewoon 50k gestegen
Ik heb Neymar vorige week nog voor 65k gezien en toen kocht ik hem niet![]()
![]()
Tyfes mof in dat filmpje van Flabber.gelijk een blauw oog beuken.
Ja die is 4k ofzoquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is Fred ook al gestegen?
Ik heb Neymar vorige week nog voor 65k gezien en toen kocht ik hem niet![]()
![]()
Jij ben een ouwe teringchagrijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb er voor geen ene kut zin in.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik verkoop vrij gemakkelijk mijn TOTS Raffaels vandaag. Extreem veel in vergelijking met afgelopen week. Komt dit door het WK?![]()
![]()
ga gewoon lekker voetbal kijken manquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Ben benieuwd of iets hiervan meer waard wordt.
#FreeTrapz![]()
Dat doe ik ook.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ga gewoon lekker voetbal kijken man![]()
ff 1 uur en 3 kwartier niet druk maken om FUT maar gewoon de samba bekijken, of heel hard lachen als hij uit blijftquote:
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar 2 Kroaten in mijn club.. Srna en Perisic de baas![]()
![]()
Dat klinkt nostalgischquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vrsaljko zal nu wel duur zijn. Maar ik ga even naar beneden doei.![]()
heb de hele verdediging van brazilie in de club denk ik. gustavo, paulinho ook nog wel
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:05 schreef QueZTone het volgende:
Hoorde jullie ook die piep en narrator of was dat alleen mijn smart tv
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:05 schreef QueZTone het volgende:
Hoorde jullie ook die piep en narrator of was dat alleen mijn smart tv![]()
![]()
Hoorde niets hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:05 schreef QueZTone het volgende:
Hoorde jullie ook die piep en narrator of was dat alleen mijn smart tvWij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:57 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand een linkje naar die wk poule van hier?![]()
Uh nee.quote:Zou mooi zijn als die commentator dan Olic uitsprak als Olik. (En Modrik, Rakitik, Kovacikquote:)
![]()
haten op het kroatische shirtquote:
#FreeTrapz![]()
Telkens als ik Luis Gustavo hoor moet ik aan dit nummer denken:
wat zal je krijgen voor een kopgoal van croatia bij unibet
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:12 schreef QueZTone het volgende:
Dat is de eerste.. nu nog 3 voor brasil![]()
balen voor die kroaten dat park the bus er nog niet in zit
#FreeTrapz![]()
heb je al veel marcelootjes verkocht ?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Marcelo topscorer van het toernooi iemand?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Marcelo topscorer van het toernooi iemand?![]()
![]()
Voor mijn poule is het goed dat Brazilie wint maar stiekem vind ik het ook leuk als Kroatie wint...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat geldt voor iedereen hier denk ik. Voor mij in elk geval welquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Voor mijn poule is het goed dat Brazilie wint maar stiekem vind ik het ook leuk als Kroatie wint...
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Had je ook al gezien dat Pepe zijn haar heeft laten groeien?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nohhh stond luiz nu op de helft van de tegenstander, dat mag hij chelsea echt niet
#FreeTrapz![]()
Hebben ze weken op getraind om hem de psychologische effecten van zijn shock-collar af te lerenquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:19 schreef FCsuarez het volgende:
nohhh stond luiz nu op de helft van de tegenstander, dat mag hij chelsea echt niet![]()
![]()
Ja, dat had ik wel gezien.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Had je ook al gezien dat Pepe zijn haar heeft laten groeien?![]()
In de Confederations Cup was Fredj in het begin niet goed, toen scoorde Jo 2x als invaller. Wie is nu eigenlijk de 2e spits bij Brazilië?![]()
Diego Costaquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
In de Confederations Cup was Fredj in het begin niet goed, toen scoorde Jo 2x als invaller. Wie is nu eigenlijk de 2e spits bij Brazilië?![]()
![]()
![]()
Joquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
1 O is genoeg hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:23 schreef QueZTone het volgende:
ooOOOooooooo dat was een wereld goal geweestNAC Breda
Rčsbaarge![]()
nu weten we gelukkig zeker dat die zat.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het zou wel mooi zijn als die doellijntechnologie ook een keer iets oplevert.. in de BPL waren er dit seizoen meerdere gevallen waarvan je dacht dat het een goal was maar door die doellijntechnologie zag je dat dat niet zo was.![]()
Die gele broeder had het inderdaad verkeerd kunnen zien.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nu weten we gelukkig zeker dat die zat.NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Close enough..quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godver
Commentaar: "Julio Cesar"
Vriendin: " Dat is toch die hondentrainer van National Geographic."
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godver
[ afbeelding ]![]()
![]()
Godver
[ afbeelding ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Godver
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Godver
[ afbeelding ]![]()
![]()
die moet je direct ten huwelijk vragen
teil bekkant had 0-1 vrouwen en homos hebben altijd gelijk.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
0-2 zelfsquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
teil bekkant had 0-1 vrouwen en homos hebben altijd gelijk.![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! GODVERDOMME!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Holy fuck! Ik had ook goal van Neymarmaakt het wel goed.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Bakkes, ik probeer voetbal te kijken.![]()
![]()
Die spuitbus.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Recent gisteren.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:43 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Recent vandaag of gewoon een oude foto?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is gewoon zijn knikkerverzameling.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:43 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Recent vandaag of gewoon een oude foto?![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Is gewoon zijn knikkerverzameling.
Godver
[ afbeelding ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: