SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dit is gewoon een normale vrouwenbips. Revontulet is dus maar gewoon een beetje er op los aan het tikken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:13 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals dus. Tikje teleurstellend wel.Anticlimaxje.
![]()
Als goedmakertje wat fijne tetjes in de volgende spoiler. Tetten op FOK! mocht weer toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet dat trouwens Ariana Grande voorstellen? Best een goede fake dan.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:17 schreef Lindgren. het volgende:
Als goedmakertje wat fijne tetjes in de volgende spoiler. Tetten op FOK! mocht weer toch?dat mag alleen in topics die daarvoor aangemaakt zijn, die niet via google etc te vinden is had ik gelezen. Zoiets. Meen ik. Ongeveer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet dat trouwens Ariana Grande voorstellen? Best een goede fake dan.![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:17 schreef Lindgren. het volgende:
Als goedmakertje wat fijne tetjes in de volgende spoiler. Tetten op FOK! mocht weer toch?Noem je dat Tetten? Mathijs heeft zelfs meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet dat trouwens Ariana Grande voorstellen? Best een goede fake dan.![]()
iddquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Noem je dat Tetten? Mathijs heeft zelfs meer.Oh.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
dat mag alleen in topics die daarvoor aangemaakt zijn, die niet via google etc te vinden is had ik gelezen. Zoiets. Meen ik. Ongeveer.Oké. Sorry, modjes. Als het niet mag dan.
si, hd allesquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:20 schreef QueZTone het volgende:
iemand een stream link voor die openings ceremonie? snap niet dat 't niet wordt uitgezonden?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
http://www.firstrowsports.eu/737372/nulij233kthet/neto/fdit/een4link/is.htmlquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:20 schreef QueZTone het volgende:
iemand een stream link voor die openings ceremonie? snap niet dat 't niet wordt uitgezonden?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ik weet niet wat dit voor moet stellen trouwens, ga er maar vanuit dat 't de opening is'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.firstrowsports.eu/737372/nulij233kthet/neto/fdit/een4link/is.html
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik zie dagelijks tientallen betere bipsen hier in Amsterdam...quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje anticlimax dit.
edit: nee, ik loop niet de hele dag over de wallenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Geen random 'kk hont' meer? Of hoort dat bij je normale gedrag?quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wauw. Schep nou niet direct een te hoog verwachtingspatroon. En daarbij: normaal is soms ook maar saai.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Om een te lange typische DSL post te voorkomen zal ik er maar niet te diep op in gaan, maar ik vind zijn statistieken echt te min voor de status van absolute topspits. Het was een goede spits voor Barca/Oranje, maar geen Ronaldo/Raul/Henry etc. of voor deze tijd Ibra/Suarez/Messi etc. Eerder niveau Tevez o.i.d. , Maar misschien hanteer jij wel een bredere definitie van absolute wereldtopspits dan ik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Winnende goal in de CL finale, EK topscorer geweest en liep bij Barca over al die jaren 1 op 2, wat gewoon prima was, zeker bij dat pauper Barca van die tijd. En dan ook nog lange tijd topscorer van Oranje geweest. Is hij een legende in het mondiale voetbal? Zeker niet. Was hij een wereldtopspits in zijn tijd? Zeker wel.
Daarnaast scoort hij voor Pollos Hermanos 1,35 goals per wedstrijd
Wil alleen even iets zeggen over die eerste twee argumenten, want beiden zeggen mij niet zo veel, dat zijn momentopnames. Er zijn legio voorbeelden van spelers die een belangrijke finale beslisten of EK topscorer werden en geen absolute toppers waren of soms zelfs maar middelmatige spelers. Ik schat Kluivert bv. veel hoger in dan Milosevic met wie hij gedeeld EK topscorer werd of de topscorer van 2004 Milan Baros.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: