Wie weet, na Utopia.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, water under the bridge, zoals de Engelsen zeggen. Is ook al weer lang geleden. Volgens mij is het daar al heel lang uitgestorven.
Hotness is maar net wat je zelf leuk vindquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]![]()
Denk dat het met de 'hotness' wel meevalt hier.![]()
* Baconbus maakt zich klaar voor opmerkingen in de trant van praat voor jezelf
Misschien lag het aan een ander...?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Neej, ik heb niets gedaan, ik ben aimabel, vriendelijk, voorkomend, kort gezegd, gewoon mezelf
Klopt, vooral Djibril Cisse is een watje. Toch?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Ach voetbal is voor watjes. Ze janken al als je naar ze blaas. Gaan elke week naar de kapper. Ze laten hun nagels doen. Gaan naar de pedicure. Epileren hun wenkbrauwen. Mannensport ?, what a joke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Juist!quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sterke mannen die zonder poespas elkaar neerbeuken en het liefst in de modder![]()
Wielrenners, dat zijn mannen. Ze breken hun poot of sleutelbeen, vallen met 80 km/uur op het asfalt en nog rijden ze de rit uit.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
sorry deed mijn blik bier open. [ link | afbeelding ]
Jawel, maar ik gedraag me, de sfeer is gewoon wat anders dan voorheen, de echte boeven en boefinnen gedragen zich of laten zich niet zien. Zelfs jij bent de gemoedelijkheid zelvequote:Op donderdag 12 juni 2014 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
In je hart ben je nog steeds die oude rebel?
Euhm nee. Hot is gewoon hot. Want iedereen zou Kate Upton bangen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hotness is maar net wat je zelf leuk vind![]()
De rest negeer ik![]()
Ja maar die scheren hun benen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wielrenners, dat zijn mannen. Ze breken hun poot of sleutelbeen, vallen met 80 km/uur op het asfalt en nog rijden ze de rit uit.
Precies. Het is ouwe zooi. Hier is (bijna) iedereen overnieuw begonnen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wie weet, na Utopia.
Maar dan hoef ik nu niet te zoeken, scheelt weer.
toch geen euroshopper he?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
sorry deed mijn blik bier open. [ link | afbeelding ]
Hehe. We worden oud, Jian.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel, maar ik gedraag me, de sfeer is gewoon wat anders dan voorheen, de echte boeven en boefinnen gedragen zich of laten zich niet zien. Zelfs jij bent de gemoedelijkheid zelve
Tegen Hugh Jackman zou ik ook geen nee zeggenquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Euhm nee. Hot is gewoon hot. Want iedereen zou Kate Upton bangen.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien lag het aan een ander...?
Zwakke pussies!quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehe. We worden oud, Jian.
Of we hebben eieren voor ons geld gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |