Laatste keer dat ik checkte was ik een manquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Wacht maar, nu mag het nog even. Oh shit, ze krijgen versterking, Punkman
Nee, water under the bridge, zoals de Engelsen zeggen. Is ook al weer lang geleden. Volgens mij is het daar al heel lang uitgestorven.quote:
Je klinkt nu ook als een man, dus volgens mij hoef je je niet druk te makenquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik checkte was ik een man
Anatomisch wel natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
gizmo is blijquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
niet op mannenavond, wist je dat nog nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Echte mannen flirten.
Wist je dus niet.
Isasoppertquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Juist op mannenavond!quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
niet op mannenavond, wist je dat nog niet
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Juist op mannenavond!
Om te laten zien hoe hot je bent.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Ach voetbal is voor watjes. Ze janken al als je naar ze blaas. Gaan elke week naar de kapper. Ze laten hun nagels doen. Gaan naar de pedicure. Epileren hun wenkbrauwen. Mannensport ?, what a joke.
Nee, neem dan Rugby..daar gaan ze echt tekeer!quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Ach voetbal is voor watjes. Ze janken al als je naar ze blaas. Gaan elke week naar de kapper. Ze laten hun nagels doen. Gaan naar de pedicure. Epileren hun wenkbrauwen. Mannensport ?, what a joke.
Neej, ik heb niets gedaan, ik ben aimabel, vriendelijk, voorkomend, kort gezegd, gewoon mezelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |