Juist!quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sterke mannen die zonder poespas elkaar neerbeuken en het liefst in de modder![]()
Wielrenners, dat zijn mannen. Ze breken hun poot of sleutelbeen, vallen met 80 km/uur op het asfalt en nog rijden ze de rit uit.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
sorry deed mijn blik bier open. [ link | afbeelding ]
Jawel, maar ik gedraag me, de sfeer is gewoon wat anders dan voorheen, de echte boeven en boefinnen gedragen zich of laten zich niet zien. Zelfs jij bent de gemoedelijkheid zelvequote:Op donderdag 12 juni 2014 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
In je hart ben je nog steeds die oude rebel?
Euhm nee. Hot is gewoon hot. Want iedereen zou Kate Upton bangen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hotness is maar net wat je zelf leuk vind![]()
De rest negeer ik![]()
Ja maar die scheren hun benen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wielrenners, dat zijn mannen. Ze breken hun poot of sleutelbeen, vallen met 80 km/uur op het asfalt en nog rijden ze de rit uit.
Precies. Het is ouwe zooi. Hier is (bijna) iedereen overnieuw begonnen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wie weet, na Utopia.
Maar dan hoef ik nu niet te zoeken, scheelt weer.
toch geen euroshopper he?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
sorry deed mijn blik bier open. [ link | afbeelding ]
Hehe. We worden oud, Jian.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel, maar ik gedraag me, de sfeer is gewoon wat anders dan voorheen, de echte boeven en boefinnen gedragen zich of laten zich niet zien. Zelfs jij bent de gemoedelijkheid zelve
Tegen Hugh Jackman zou ik ook geen nee zeggenquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Euhm nee. Hot is gewoon hot. Want iedereen zou Kate Upton bangen.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien lag het aan een ander...?
Zwakke pussies!quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehe. We worden oud, Jian.
Of we hebben eieren voor ons geld gekozen.
ES bier is beter dan de bocht van de aldi in elk geval.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Palm bier is te duur voor ons tokkies
Wijzer, wijzer, Disanaquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehe. We worden oud, Jian.
Of we hebben eieren voor ons geld gekozen.
zijn jullie echte tokkies?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Palm bier is te duur voor ons tokkies
Dat kan niet, je bent een vrouw, die kunnen geen monnik worden, daar heb je specifieke mannelijke eigenschappen voor nodigquote:
Als wij ons verleden onthullen, lachen jullie ons vierkant uit. Dus hebben we de vredespijp maar gerookt.quote:
We zitten tot diep in de nacht/ochtend naar slapende mensen in Utopia te kijken, tja, wat ben je dan ?quote:
Pass the dutchie to the left hand sidequote:Op donderdag 12 juni 2014 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Als wij ons verleden onthullen, lachen jullie ons vierkant uit. Dus hebben we de vredespijp maar gerookt.
fan van het eerste minuut met een schijt schilderij aan de muurquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
We zitten tot die in de nacht/ochtend naar slapende mensen in Utopia te kijken, tja, wat ben je dan ?
Als ik niet zo into boeddhisme was, dan was je nu de lul, maar ik ben er nu ook voor jouw gelukquote:
Whenever you're ready.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik niet zo into boeddhisme was, dan was je nu de lul, maar ik ben er nu ook voor jouw geluk
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
verleid ons nou niet met die duivelse gezwellen, het is mannenavond.
Idioot ook. laat ze gaan voetballen!quote:
ok okquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is hier mannenavond schat, bewaar maar voor een ander keertje.
..... the Orange Gloooooooooooowwquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:41 schreef Baconbus het volgende:
Folloooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:40 schreef Miek37 het volgende:
Zit naar een boom en een varen te kijken die een stadion binnen komen wandelen.
Je moet geen logica proberen te zoeken in openingsceremonies.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:44 schreef Miek37 het volgende:
Wie verzint dit, nu weer kano's, het Cirque du Soleil.
Waar zit die Volendammert, VI?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:45 schreef Baconbus het volgende:
Wat een gay-ass lied van Jan Smit, kneus.
jan smit zelf al.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:45 schreef Baconbus het volgende:
Wat een gay-ass lied van Jan Smit, kneus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |