Ik ook. ik lees het wel waar de mannen zich druk om gaan maken. is voor mij ook een vorm van leedvermaak, mannen en voetbalquote:
heb ik ook, ik ben een tijdje nog grensrechtster geweestquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
We blijven gewoon hier en doen net of we verstand van voetbal hebben
Coolquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
heb ik ook, ik ben een tijdje nog grensrechtster geweest [ link | afbeelding ]
Moeten we m pakken? Zat ie aan je huid???quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:52 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
lijpste dermataloog ter wereld![]()
ik heb een nieuwe gevraagd
Ik ook van jouquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Uiteindelijk worden alle rauwe bonen zoet.
Hoe gaat het nu met je?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:53 schreef sararaats het volgende:
las ik daar nu bitterballenhelaas nog niet voor mij bestemd
Wat leuk! Bij de jeugdteams of hoger? ( ik volg voetbal eigenlijk best welquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
heb ik ook, ik ben een tijdje nog grensrechtster geweest [ link | afbeelding ]
Hou je zelf niet voor de gek. We hebben allemaal vagina's hier. We zitten heel de dag naar een soap te kijken. We kibbelen over pietluttige dingen en klagen als we geen aandacht krijgen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kom op ff 1 avondje mannenavond, kom op nou zeg
jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Moeten we m pakken? Zat ie aan je huid???
Spreek voor jezelf hommoquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hou je zelf niet voor de gek. We hebben allemaal vagina's hier. We zitten heel de dag naar een soap te kijken. We kibbelen over pietluttige dingen en klagen als we geen aandacht krijgen.
bij de voetbalclub van mijn man. 1 keer ingevallen omdat er niemand was, en het een half jaar blijven doen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat leuk! Bij de jeugdteams of hoger? ( ik volg voetbal eigenlijk best wel)
Goede omschrijvingquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hou je zelf niet voor de gek. We hebben allemaal vagina's hier. We zitten heel de dag naar een soap te kijken. We kibbelen over pietluttige dingen en klagen als we geen aandacht krijgen.
Het wordt te gek, daarom een mannenavond.. wij moeten back in charge. Ben je in of ben je uit?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Girlpowerquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het wordt te gek, daarom een mannenavond.. wij moeten back in charge. Ben je in of ben je uit?
Ik ben jaren scheids geweest bij jeugdteams volleybal. Is best leuk om te doen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
bij de voetbalclub van mijn man. 1 keer ingevallen omdat er niemand was, en het een half jaar blijven doen.
Ik stel me in dit soort situaties altijd dezelfde vraag. Zou Dirty Harry heel de dag soaps kijken?quote:
Do you feel lucky?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik stel me in dit soort situaties altijd dezelfde vraag. Zou Dirty Harry heel de dag soaps kijken?
ik ben gek op voetbal ik ben bitterballen aan het eten en pak zo een pilsje, ik blijf.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het wordt te gek, daarom een mannenavond.. wij moeten back in charge. Ben je in of ben je uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |