kloptquote:Op zondag 12 april 2015 16:58 schreef MyloXylo het volgende:
[..]
Maar je krijgt nog wel kleine samenvattingsopdrachten.
Hoezoquote:Op zondag 12 april 2015 17:12 schreef Nattekat het volgende:
Oja, het kutexamen die ik vorig jaar nog had is nog erger geworden...
Strekte iedereen
Voor havo danquote:
Ook voor vmbo-t?quote:Op zondag 12 april 2015 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederlands examen is veranderd in de vorm van Engels.
Moeten we daar blij mee zijn?quote:Op zondag 12 april 2015 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederlands examen is veranderd in de vorm van Engels.
Wordt dat niet getest bij jullie op school dan? Anders even een proefexamen doen en die zelf nakijken of na laten kijken door je docent.quote:
Nah, wil gewoon niet naar het mboquote:Op woensdag 15 april 2015 18:28 schreef daan1601 het volgende:
[..]
Gefelicitaart! Want ik neem aan dat je een specifieke HBO wil doen?
Ik duim voor je.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:00 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Alleen nu nog hopen dat Havo mij aanneemt..
Haha, strijdmakkers dan maar?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:46 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
MAW nog niks, begin ik volgende week aan. Andere vakken hebben de prioriteit atm
[..]
M'n 1e week van de vakantie zit er nu bijna op en heb niet zo heel veel gedaan tot nu toe. Denk per dag zo'n 2 uurtjes. Wil dat vanaf maandag wel flink gaan ophogen en echt gaan strijden.
Voor zover ik gehoord heb ligt her niveau van zulke examens inderdaad echt heel erg laag, mja 't zal je maar net gebeuren als jij de eerste bent die het niet red tehequote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:50 schreef Chaes het volgende:
Heb maandag en dinsdag IB examen.. heb er al wel wat voor gedaan maar wil nog wat meer voorbereiding doen. Maar het feit dat nog nooit iemand van mijn school ervoor gezakt is neemt alle motivatie een beetje weg
Hahaquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:48 schreef Census het volgende:
[..]
Haha, strijdmakkers dan maar?.
Kunnen we hier even stoom afblazen over hoe zwaar we 't hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |