SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik kan bij dat Scorito nergens onze poule vinden?Heb me eergisteren aangemeld maar zie niets.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Freudddquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Daar hadden we het hier net over ja. Je moet hier klikkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:05 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan bij dat Scorito nergens onze poule vinden?Heb me eergisteren aangemeld maar zie niets.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat is het toch verrekte irritant als de persoon naast je in de studiezaal op z'n laptop werkt met een muisHele tijd dat geschaaf over de tafel, om nog maar niet te spreken over het scrollen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je kan rechts daarvan ook aanvinken dat hij standaard een bepaalde subpoule toont. Dat maakt het wel overzichtelijker
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dit is pas irritantquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:11 schreef DuTank het volgende:
Wat is het toch verrekte irritant als de persoon naast je in de studiezaal op z'n laptop werkt met een muisHele tijd dat geschaaf over de tafel, om nog maar niet te spreken over het scrollen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn manier van typen is trouwens ook vergelijkbaar met die herriequote:
Wij kunnen je toch niet helpen met dit probleem? Geef m dan een klap op z'n bek gewoon.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:11 schreef DuTank het volgende:
![]()
Ik denk dat hij last heeft van een niet opgelost oedipus complex.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:11 schreef DuTank het volgende:
Ik hoef ook geen hulp, ik wil emotionele steun enzulksquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij kunnen je toch niet helpen met dit probleem? Geef m dan een klap op z'n bek gewoon.
Op je naam klikkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar kan ik mijn voorspelling eigenlijk aanpassen op Scorito?![]()
Dit is wel FOK style. Als je je ergert aan iets moet je er vooral niets van zeggen en snel naar huis gaan om er een topic/post aan te wijdenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij kunnen je toch niet helpen met dit probleem? Geef m dan een klap op z'n bek gewoon.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh, okee, sorry. Kop opquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen hulp, ik wil emotionele steun enzulks![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar kan ik mijn voorspelling eigenlijk aanpassen op Scorito?
Dat oranje ding (Mijn wk poule)
en daar zit rechts een menu'tje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nasty..wel goed eruit gehaald hoop ik?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:24 schreef DutchSL het volgende:
Even een teek uit mijn nek getrokken na een stukje fietsen..
Nu ga ik dood (ooit).Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb niet eens een muis meer bij mijn laptop.. ik vind dit ook veel fijner.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:11 schreef DuTank het volgende:
![]()
Ah, ik zie 't ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar hadden we het hier net over ja. Je moet hier klikken
[ afbeelding ]Thanks.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:24 schreef DutchSL het volgende:
Even een teek uit mijn nek getrokken na een stukje fietsen..
Nu ga ik dood (ooit).![]()
![]()
![]()
Mag ik jouw PS3?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Aha, die zag ik niet. Wel lekker puzzelen deze site. Zat ook al een eeuwigheid te zoeken naar hoe je in een subpoule moet komen ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat oranje ding (Mijn wk poule)
en daar zit rechts een menu'tje
[ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam![]()
Trek uitgerekend Ha Dae Sung uit m'n eerste 1-player pakje.Toeval. Enige speler die ik afgelopen week heb opgezocht op Futhead. (
)
Kloptquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is wel FOK style. Als je je ergert aan iets moet je er vooral niets van zeggen en snel naar huis gaan om er een topic/post aan te wijden
Maar hier kan ik vrij weinig aan doen, want ik kan hem niet verplichten opnieuw te leren typen en de mousepad te gaan gebruiken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jacky Chan 69 bedoel jequote:Op donderdag 12 juni 2014 13:30 schreef Lindgren. het volgende:
Trek uitgerekend Ha Dae Sung uit m'n eerste 1-player pakje.Toeval. Enige speler die ik afgelopen week heb opgezocht op Futhead. (
)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
je kan hem toch een stomp gevenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Klopt
Maar hier kan ik vrij weinig aan doen, want ik kan hem niet verplichten opnieuw te leren typen en de mousepad te gaan gebruiken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tijl Beckand gister ook bij VI Oranje.Zoveel pijnlijke stiltes altijd als hij weer eens geforceerd grappig doet.
Sowieso al die kutgasten die ze uitnodigen uit die RTL-kliek..... John Williams, John van den Heuvel en zo.
![]()
Minachting van de kijker.Feyenoord Rotterdam![]()
Die is officieel van mijn broertjequote:
Maar zal wel meevallen, beesje had zich nog niet vol met bloed gezogen, het wordt pas potentieel gevaarlijk als ze er echt uren op zitten.![]()
Had ik al gedaan, maar hij is nu weer bijgekomen en gaat gewoon vrolijk verder.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
En als die kop blijft zitten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die is officieel van mijn broertje
Maar zal wel meevallen, beesje had zich nog niet vol met bloed gezogen, het wordt pas potentieel gevaarlijk als ze er echt uren op zitten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh maar heb je nog wel dure spelers in je club?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die is officieel van mijn broertje
Maar zal wel meevallen, beesje had zich nog niet vol met bloed gezogen, het wordt pas potentieel gevaarlijk als ze er echt uren op zitten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan had de enige gepaste Fok! reactie geweest: Plas in zn kontquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is wel FOK style. Als je je ergert aan iets moet je er vooral niets van zeggen en snel naar huis gaan om er een topic/post aan te wijden![]()
Zijn er nog mensen hier die vandaag examenuitslag krijgen?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik heb helemaal niks meer behalve wat untradable shit.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh maar heb je nog wel dure spelers in je club?![]()
Nee. Ik heb wel uitslag.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:36 schreef el-blanchito het volgende:
Zijn er nog mensen hier die vandaag examenuitslag krijgen?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
JC69quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:30 schreef Lindgren. het volgende:
)
Volgens mij had ik die in mijn starterpack
![]()
![]()
Ik had mijne gister al hahah ben geslaachtquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:36 schreef el-blanchito het volgende:
Zijn er nog mensen hier die vandaag examenuitslag krijgen?![]()
Kwam dat filmpje net tegen jaquote:
Veel mensen roepen dat het fake is, maar ik zie het niet echt (als leek)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
X1 $$$$$$$$$$$$$$ PS4quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt genoeg. X1 >>>>> PS4Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
fck dat. Destiny is de gamequote:Op donderdag 12 juni 2014 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt genoeg. X1 >>>>> PS4![]()
Het hele internet is tegenwoordig een groot leugen. Elk filmpje, screenshot van een whatsapp gesprek, etc, heeft een grotere kans om fake dan echt te zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kwam dat filmpje net tegen ja
Veel mensen roepen dat het fake is, maar ik zie het niet echt (als leek)
Zou best kunnen maar ik krijg er wel kriebels vanquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kwam dat filmpje net tegen ja
Veel mensen roepen dat het fake is, maar ik zie het niet echt (als leek)![]()
![]()
Ik bedoelde eigenlijk dat Microsoft meer geld naar de ontwikkelaars toe gooien om exclusieve content te krijgen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ook alle ''reality'' TV programma's. Alles is scripted.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het hele internet is tegenwoordig een groot leugen. Elk filmpje, screenshot van een whatsapp gesprek, etc, heeft een grotere kans om fake dan echt te zijn
Of verborgen camera programma's terwijl er 5 verschillende bewegende camera's omheen staan![]()
Is goed Over_Hedgequote:Op donderdag 12 juni 2014 13:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat Microsoft meer geld naar de ontwikkelaars toe gooien om exclusieve content te krijgen.![]()
![]()
Hup KuipersAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee denk dat het serieus wel een hele toffe game wordt, Destiny. Maar The Division ziet er zo bruut uitquote:![]()
![]()
is niet eens echt exclusive he, gewoon dlc die bv 2 weken eerder op de xbox is.
sowieso geldverspilling of de game/dlc moet echt goed zijn
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
dit en xbox suckzquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:55 schreef poker4lifee het volgende:
is niet eens echt exclusive he, gewoon dlc die bv 2 weken eerder op de xbox is.![]()
![]()
> allesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja echt hequote:Op donderdag 12 juni 2014 13:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ook alle ''reality'' TV programma's. Alles is scripted.
Of verborgen camera programma's terwijl er 5 verschillende bewegende camera's omheen staanWat denk je van dat Mijn Vieze Vetter Verloofde? Ik kwam er laatst achter dat dat wijf iets voor Decibel heeft gedaan, dagje mensen interviewen enzo. Die stond ook gewoon ingeschreven bij een casting bureau
Helemaal in elkaar gezet dat.
Oh nee echt? En daar kwam je laatst pas achter? Of dacht je echt dat er iemand zo dom zou zijn?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja echt heWat denk je van dat Mijn Vieze Vetter Verloofde? Ik kwam er laatst achter dat dat wijf iets voor Decibel heeft gedaan, dagje mensen interviewen enzo. Die stond ook gewoon ingeschreven bij een casting bureau
Helemaal in elkaar gezet dat.
![]()
![]()
En goede tijden slechte tijden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:06 schreef Kamikazie het volgende:
Enige programma wat ik wel geloof is de allerslechte chauffeur van Nederland.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik had al een vermoeden, maar dat werd bevestigd door die decibel rapportage van haar (2009 ofzo).quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh nee echt? En daar kwam je laatst pas achter? Of dacht je echt dat er iemand zo dom zou zijn?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je stelt me teleur. Jij prikt daar toch zo doorheen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden, maar dat werd bevestigd door die decibel rapportage van haar (2009 ofzo).NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tís een duitser he, die geloven ook nog in merkelquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je stelt me teleur. Jij prikt daar toch zo doorheen?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat mag ik hopen, want daar hebben ze ook zelf op gestemd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Tís een duitser he, die geloven ook nog in merkel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
vreet een pindaquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je stelt me teleur. Jij prikt daar toch zo doorheen?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:20 schreef Kamikazie het volgende:
Misschien leuk om voor de wedstrijd even te posten wat je hebt ingevuld enzo
Ik heb voor vnv een 3-1 staan.![]()
2-1Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik zou het van alle poules echt niet meer weten, gok een 2-0.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb ook 2-0.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:26 schreef FCsuarez het volgende:
ik zou het van alle poules echt niet meer weten, gok een 2-0.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
goed gegokt 2-0dat beloofd veel goed voor vanavond
meteen voor morgen want dan heb ik geen tijd om te posten.
2-1
0-0
2-0Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:27 schreef FCsuarez het volgende:
goed gegokt 2-0dat beloofd veel goed voor vanavond
meteen voor morgen want dan heb ik geen tijd om te posten.
2-1
0-0
2-0
Ik ga niet elke wedstrijd posten hoor, maar de 'grote' potjes wel
Portugal-Duitsland, etc etc.![]()
Colombia, Ivoorkust, Japan en Griekenland lijkt me wel een leuke poule
Vind het persoonlijk lastig om te zeggen welke 2 er doorgaan.![]()
Lijkt mij ook de meest onvoorspelbare poule ja. En alle wedstrijden met Griekenland zullen wel weer kut worden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:33 schreef ThadCastle het volgende:
Vind het persoonlijk lastig om te zeggen welke 2 er doorgaan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Colombia sowieso en Ivoorkust denk ikquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:33 schreef ThadCastle het volgende:
Vind het persoonlijk lastig om te zeggen welke 2 er doorgaan.
Griekenland gaat voor 3x 0-0, kut voetballand![]()
ivoorkust japan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:33 schreef ThadCastle het volgende:
Vind het persoonlijk lastig om te zeggen welke 2 er doorgaan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die krijgen het te vaak voor elkaar om nog zo'n last minute aidsgoal te makenquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook de meest onvoorspelbare poule ja. En alle wedstrijden met Griekenland zullen wel weer kut worden.
Ik denk btw Colombia, Japan![]()
Kelderman pakt wat tijd op Froomejammer dat vluchter Spilak er nog nét voor reed anders had hij ook de rit gewonnen.
![]()
Ik denk Colombia sowieso. Daarna denk ik dat het tussen Ivoorkust en Japan gaat. Griekenlandquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, maar ik keek niet, volgde de posts van iemand op een ander forum.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serieus?
Zendt Eurosport de Dauphine uit?
1. Spilak (vluchter)
2. Kelderman 14'' (baas)
3. Yates
De rest op wat achterstand![]()
Wielerflits?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, maar ik keek niet, volgde de posts van iemand op een ander forum.
1. Spilak (vluchter)
2. Kelderman 14'' (baas)
3. Yates
De rest op wat achterstand
Pakt hij nog veel tijd terug in de GC?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, ander forum.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wielerflits?
Pakt hij nog veel tijd terug in de GC?
Hij pakt maar 3 seconden uiteindelijk + bonificaties, staat nu gedeeld 2e in het klassement met Contador op 12 seconden van Froome![]()
Mooi stuntje! Als hij dit weekend 1 mooie jump zou kunnen maken terwijl Contader en Froome naar elkaar kijken...dat zou echt briljant zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, ander forum.
Hij pakt maar 3 seconden uiteindelijk + bonificaties, staat nu gedeeld 2e in het klassement met Contador op 12 seconden van Froome
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Durf je niet te zeggen welk forum dan wel? Viva forum ofzo?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, ander forum.
Hij pakt maar 3 seconden uiteindelijk + bonificaties, staat nu gedeeld 2e in het klassement met Contador op 12 seconden van Froome
Is dat interessant dan? wielrennen.prikpagina.nlquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Durf je niet te zeggen welk forum dan wel? Viva forum ofzo?![]()
Net alsof die twee Kelderbaas nu niet ook in de gaten zullen houdenquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi stuntje! Als hij dit weekend 1 mooie jump zou kunnen maken terwijl Contader en Froome naar elkaar kijken...dat zou echt briljant zijn
Viva forum it isquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is dat interessant dan? wielrennen.prikpagina.nlprik je zo doorheen
Voor hen in de Dauphine maar een voorwedstrijdje voor de Tour, en zijn ze elkaar grote rivalen en kanshebbers voor die eindzege. De kans is klein, maar er is een mogelijkheid dat Kelderman ertussen knijpt en beide heren vertikken om voor elkaar te werkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Net alsof die twee Kelderbaas nu niet ook in de gaten zullen houden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Boh, briljant idee! Er zijn vast ook wel foto's van Ten Rouwelaar in Oranjequote:Op donderdag 12 juni 2014 14:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhhh krijg gewoon de UI van Tim te zien.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zie serieus nu pas dat je zulke filters in kan stellenquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhhh krijg gewoon de UI van Tim te zien.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Froome reed vandaag ook achter Kelderman aan (de ploeg was al opgerookt omdat Contador een aanval had geplaatst, die lag op een gegeven moment zelfs een minuut voor) en in die eerste bergrit haalde Froome Kelderman ook al 2x terug. Ze houden echt wel rekening met hem hoor
Er zit geen tijdrit in dit jaar (behalve de proloog dan), dus ze kunnen het zich niet veroorloven om iemand die dicht in het klassement staat een ritzege cadeau te doen.![]()
Ik kreeg de melding:quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Boh, briljant idee! Er zijn vast ook wel foto's van Ten Rouwelaar in Oranje
Bedoelde u: Ten Rouwelaar is oranjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kreeg de melding:
Bedoelde u: Ten Rouwelaar is oranje
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
suarez zal wel niet in een oranje pakje te vinden zijn
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:03 schreef Tim86 het volgende:
En voor Ozz, al draagt hij geen oranje
[ afbeelding ]
Kan dan net zo goed Dirkie Kuyt doen of Pi-Air
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan zou een tyfes neger die voor niemand buigt nog mooier zijn.
Ton winst? Winston!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
KLB / Dirk Kuytquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kan dan net zo goed Dirkie Kuyt doen of Pi-AirAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
lui varkenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:10 schreef FCsuarez het volgende:
Tim je vergeet de enige echte Oranje baas
[ afbeelding ]
Thxx. Moet eten bij mijn ouders vanavond omdat mijn broertje waarschijnlijk geslaacht is maar de wedstrijd ga ik dus wel halenquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
10 uur. Studio Brazil vanaf half 9.![]()
![]()
wat? kluivert geen baas vindenquote:
#FreeTrapz![]()
Heb er zin in vanavondquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Thxx. Moet eten bij mijn ouders vanavond omdat mijn broertje waarschijnlijk geslaacht is maar de wedstrijd ga ik dus wel halen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kluivert mag ik oversteken ja of nee?
Kluivert is ook nog eens een massaverkrachter.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vraag het anders even na bij de nabestaanden van Putman.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Elke keer weer hardop lachen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En, minstens even laakbaar, de assistent van Louis.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kluivert is ook nog eens een massaverkrachter.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
had het puur over zijn interland carriere he![]()
dat is het zelfde als zeggen dat O.J Simpson niet goed was in zijn sport omdat hij verdacht werd.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Er is een verschil tussen goed zijn in je sport en een baas zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:19 schreef FCsuarez het volgende:
dat is het zelfde als zeggen dat O.J Simpson niet goed was in zijn sport omdat hij verdacht werd.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
http://maartentrompadvoca(...)an-kluivert-vertelt/quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:19 schreef FCsuarez het volgende:
dat is het zelfde als zeggen dat O.J Simpson niet goed was in zijn sport omdat hij verdacht werd.
Geen baas maar wel een goede sporter.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik denk dat als jij topscorer van oranje bent je gewoon baas van oranje bent. maar goed jullie zien dat blijkbaar andersquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen goed zijn in je sport en een baas zijn.
#FreeTrapz![]()
Waarom begin je nu over van Persie?quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik denk dat als jij topscorer van oranje bent je gewoon baas van oranje bent. maar goed jullie zien dat blijkbaar anders![]()
33% van nederland is gek die andere 10% is voor feyenoordquote:
#FreeTrapz![]()
Jij hebt zeker 10.000x op Nee gedrukt?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ligt maar net hoe ruim je het begrip 1 van de beste neemt.quote:
Ik ben ook wel 1 van de beste 7 miljard rechtsbacks van de wereld.![]()
lange tijd was dan... zeiksnor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom begin je nu over van Persie?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
43% van Nederland is dus gekquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
33% van nederland is gek die andere 10% is voor feyenoord![]()
Even een script gemaakt jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij hebt zeker 10.000x op Nee gedrukt?![]()
Zo gepieptquote:via een shitload aan proxies
Volkert van de graaf was echt een baas, geweldige milieu activistquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:19 schreef FCsuarez het volgende:
dat is het zelfde als zeggen dat O.J Simpson niet goed was in zijn sport omdat hij verdacht werd.![]()
![]()
![]()
Hitler heeft ook mooie snelwegen laten aanleggenquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volkert van de graaf was echt een baas, geweldige milieu activist![]()
He anders gaan jullie allemaal even de litmanen spelen hier en de moraal ridder uit hangen![]()
kluivert als voetballer was een baas. klaar.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Over massaverkrachters gesproken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom begin je nu over van Persie?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou, als mens niet. En je kan je afvragen wat er nou belangrijker is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:32 schreef FCsuarez het volgende:
He anders gaan jullie allemaal even de litmanen spelen hier en de moraal ridder uit hangen![]()
kluivert als voetballer was een baas. klaar.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben het met je eens. Kluivert kan misschien ook goed koken. Dit standpunt heeft niks met moraal ridderschap te maken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, als mens niet. En je kan je afvragen wat er nou belangrijker is.![]()
Jingle bell jingle bell kluivert in de cel, autorijden kan hij niet maar verkrachten kan hij wel. la la laRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
jullie weten het mooi te brengen.
gaat hier verdomme toch ook voetbal manquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, als mens niet. En je kan je afvragen wat er nou belangrijker is.maakt het menselijke deel nou uit.
net alsof jullie allemaal zo heilig zijn en GroenLinks stemmen
#FreeTrapz![]()
Gewoon voetbal, bier, coke en tieten. De rest boeit geen fuck idd.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
St. Trapzquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gaat hier verdomme toch ook voetbal manmaakt het menselijke deel nou uit.
net alsof jullie allemaal zo heilig zijn en GroenLinks stemmenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als Femke er nog zou zittenquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
net alsof jullie allemaal zo heilig zijn en GroenLinks stemmen![]()
![]()
![]()
Volkert stemt ook GroenLinks. Dus nee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
net alsof jullie allemaal zo heilig zijn en GroenLinks stemmenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volkert stemt ook GroenLinks. Dus nee.dit is echt hoe praat ik iets wat krom is recht.
#FreeTrapz![]()
die zijn gewoon lelijk dat was geen discussiequote:Op donderdag 12 juni 2014 15:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In elk geval niet over kunststof kozijnen dit keer.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
PES ziet er altijd wel mooi uit grafisch, maar de gameplay en poppetjes voelen allemaal zo houterig aan.quote:
toefjes heeft *kunststof kozijnen laten plaatsen.quote:
toen gaf ik mijn bescheiden mening dat deze lelijk zijn. heel verhaal met hypotheek blablablaPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wel stuk makkelijker met onderhoud en tegenwoordig zijn wel wel mooi.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toefjes heeft *kunststof kozijnen laten plaatsen.
toen gaf ik mijn bescheiden mening dat deze lelijk zijn. heel verhaal met hypotheek blablabla
Mijn stelling: Kunststof kozijnen zijn goed voor de waarde van het huis.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel stuk makkelijker met onderhoud en tegenwoordig zijn wel wel mooi.
Volgens Suarez maakt het niks uit, want hij vindt ze lelijk.
Dat was een beetje de discussie.![]()
Ik ben het met jou eensquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn stelling: Kunststof kozijnen zijn goed voor de waarde van het huis.
Dat was een beetje de discussie.
xx
(onze geheime genootschap)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
maar dat maakt ook niets uit want de GroenLinks stemmers en moraalridders in jullie laten gewoon netjes aluminium kozijnen plaatsen want dat is goed voor het milieu dit dat.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn stelling: Kunststof kozijnen zijn goed voor de waarde van het huis.
Dat was een beetje de discussie.
tevens was het iets genuanceerder, de waarde van je huis stijgt niet de investering die je doet door kunststof kozijnen te plaatsen, dat had niets te maken of ze lelijk zijn of nietdat zijn ze gewoon
#FreeTrapz![]()
Hopelijk gerucht.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:07 schreef elshaarawy92 het volgende:
Fenerbahce definitief in Fifa 15? of gerucht?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zeg ook niet dat een huis dat 100K kost, na een 10K investering in kunststof kozijnen daarna ook 110K gaat kosten. Kan misschien wel wat minder zijn, zoveel kijk heb ik er niet op.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar dat maakt ook niets uit want de GroenLinks stemmers en moraalridders in jullie laten gewoon netjes aluminium kozijnen plaatsen want dat is goed voor het milieu dit dat.
tevens was het iets genuanceerder, de waarde van je huis stijgt niet de investering die je doet door kunststof kozijnen te plaatsen, dat had niets te maken of ze lelijk zijn of nietdat zijn ze gewoon
![]()
Maar 2 identieke huizen, waarvan de 1 kunststof heeft, en de ander houten kozijnen, zal het huis met kunststof kozijnen wel meer opleveren in de regel.![]()
Man man man, de werkdag zometeen voorbij om 5 uur en dan moet ik weer verplicht naar zo'n sociaal evenement om te 'netwerken' met potentiële klanten en ander gespuis. En dat met dit weer in de aanloop van het wk![]()
![]()
![]()
![]()
dit zal je bizar tegenvallen. denk niet dat de waarde meer dan 15% van de investering stijgt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat een huis dat 100K kost, na een 10K investering in kunststof kozijnen daarna ook 110K gaat kosten. Kan misschien wel wat minder zijn, zoveel kijk heb ik er niet op.
Maar 2 identieke huizen, waarvan de 1 kunststof heeft, en de ander houten kozijnen, zal het huis met kunststof kozijnen wel meer opleveren in de regel.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoe heet die?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben het met jou eens
xx
(onze geheime genootschap)![]()
dat zou wel jammer zijn, maar toch, energiekosten, onderhoudskosten etc zal het op een termijn van jaren toch rendabel maken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit zal je bizar tegenvallen. denk niet dat de waarde meer dan 15% van de investering stijgt.![]()
Laat me er buiten mafkutquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:32 schreef FCsuarez het volgende:
kluivert als voetballer was een baas. klaar.![]()
zocht een voorbeeld van een vieze moraalridder klapjosti.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En dit klopt als een busquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat een huis dat 100K kost, na een 10K investering in kunststof kozijnen daarna ook 110K gaat kosten. Kan misschien wel wat minder zijn, zoveel kijk heb ik er niet op.
Maar 2 identieke huizen, waarvan de 1 kunststof heeft, en de ander houten kozijnen, zal het huis met kunststof kozijnen wel meer opleveren in de regel.![]()
Dan moet je verder zoeken stuk ebola.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zocht een voorbeeld van een vieze moraalridder klapjosti.![]()
Voordelen kunststof kozijnen
Extreem lange levensduur
Bestand tegen alle weersinvloeden
Geen krimpen, zwellen rotten en splijten
Een blijvend mooie uitstraling
Nauwelijks onderhoud vereist
Gemakkelijk schoon te houden
Nooit meer schilderen
Uitstekende isolatie van warmte en geluid
Sterk inbraakwerend
Gegarandeerde kleurechtheid
Niet bijdragend aan brandoverslag
Recyclebaar![]()
denken dat kunststof kozijnen of houten kozijnen verschil in prijs zullen geven![]()
en dan ook nog zeggen dat ik het stuk ebola ben. pas maar op dat er geen houtrot in die bovenkamer van je komt
#FreeTrapz![]()
ondanks al deze voordelen is je huis nog geen stijver meer waard. dat je nu dubbel i.p.v. engel glas hebt welquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:31 schreef Toefjes het volgende:
Voordelen kunststof kozijnen
Extreem lange levensduur
Bestand tegen alle weersinvloeden
Geen krimpen, zwellen rotten en splijten
Een blijvend mooie uitstraling
Nauwelijks onderhoud vereist
Gemakkelijk schoon te houden
Nooit meer schilderen
Uitstekende isolatie van warmte en geluid
Sterk inbraakwerend
Gegarandeerde kleurechtheid
Niet bijdragend aan brandoverslag
Recyclebaar
#FreeTrapz![]()
Je lijkt me iemand die best logisch na kan denken doe dat dan ook gewoon eens. We leven niet meer in de jaren 60quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:32 schreef FCsuarez het volgende:
denken dat kunststof kozijnen of houten kozijnen verschil in prijs zullen geven![]()
en dan ook nog zeggen dat ik het stuk ebola ben. pas maar op dat er geen houtrot in die bovenkamer van je komt![]()
![]()
Bang om een batta krijgen van Fener.quote:
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
ik kan best logisch nadenken, meer dan je denktquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je lijkt me iemand die best logisch na kan denken doe dat dan ook gewoon eens. We leven niet meer in de jaren 60![]()
en geloof mij nou maar dat je er echt geen 1000 euro's meer voor gaat krijgen omdat er kunststof kozijnen in zitten. hoogstens trekt het een lui iemand over de streep.
wat dit met de jaren 60 te maken heeft geen idee.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik wacht even op het paintje van TrapManzquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:38 schreef The_Yakuza het volgende:
Kun je niet gewoon een heel huis van kunststof kozijnen bouwen![]()
Natuurlijk wel. Winnende goal in de CL finale, EK topscorer geweest en liep bij Barca over al die jaren 1 op 2, wat gewoon prima was, zeker bij dat pauper Barca van die tijd. En dan ook nog lange tijd topscorer van Oranje geweest. Is hij een legende in het mondiale voetbal? Zeker niet. Was hij een wereldtopspits in zijn tijd? Zeker wel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:04 schreef DutchSL het volgende:
We moeten nu ook niet doen alsof Kluivert een absolute wereldtopspits was, dat was hij echt niet.
Daarnaast scoort hij voor Pollos Hermanos 1,35 goals per wedstrijd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Trotsquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lkkrquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Even mijn band geplakt, maar nu ruiken mijn handen naar rubber.
Agh beter dan Ozz want op zondag ruikt zijn mond altijd naar rubber.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:47 schreef DuTank het volgende:
Even mijn band geplakt, maar nu ruiken mijn handen naar rubber.
Ja, er liep nog een leuk meisje langs en ze zei heel lief "haai". Misschien had ik mijn handen maar moeten wassen met haar kutvocht.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh beter dan Ozz want op zondag ruikt zijn mond altijd naar rubber.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
FIFA
Ons kantoor in Brazilie heeft haast geen internet meer omdat ze alle bandbreedte hebben toegewezen aan de VIPS, nieuwszenders en al het andere meuk.
kansloze bedoeling daaroquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
FIFA
Ons kantoor in Brazilie heeft haast geen internet meer omdat ze alle bandbreedte hebben toegewezen aan de VIPS, nieuwszenders en al het andere meuk.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
op dat kantoor van trapz of in brazilie ?quote:
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
FIFA
Ons kantoor in Brazilie heeft haast geen internet meer omdat ze alle bandbreedte hebben toegewezen aan de VIPS, nieuwszenders en al het andere meuk.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
beidequote:Op donderdag 12 juni 2014 16:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
op dat kantoor van trapz of in brazilie ?quote:
Dan ga je maar in een ander bedje liggen kut vent!quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh beter dan Ozz want op zondag ruikt zijn mond altijd naar rubber.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:
hahahahtwitter:cesc4official twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 11:11:15Once a gunner, always a gunner. Have a good day guys. reageer retweet
![]()
Volgens mij is Arsenal gewoon een tyfes club. Echt iedereen die daar heeft gespeeld gaat naar de concurrent of rivaal.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:11 schreef wieisboos het volgende:
hahahahtwitter:cesc4official twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 11:11:15Once a gunner, always a gunner. Have a good day guys. reageer retweet
Adebayor, Nasri, Clichy, Sagna, van Persie, Fabregas, Kolo Toure en waarschijnlijk nog een paar waar ik even niet op kom.
Mag ie lekker daar op de bank gaan zitten, want ze moeten natuurlijk al 7 verdedigers opstellenquote:
Jawel, Arsenal Wenger.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Blijven niet veel 'echte' Gunners meer over.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jammer dat hij niet naar Ajax gaat.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:30 schreef Lastpost het volgende:
Mooi dat Fabregas terugkeert in de PL, jammer dat 't bij Chelsea is.Snap je m? Ajax? Fabregas? Fabre-gas?
![]()
![]()
![]()
![]()
Slechte grap, 2/10quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet naar Ajax gaat.Snap je m? Ajax? Fabregas? Fabre-gas?
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Haha, degene die gisteren geslaacht in een tweet zette heeft nu de tweets afgeschermd![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Haha, degene die gisteren geslaacht in een tweet zette heeft nu de tweets afgeschermdik weet niet welke leuker isquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dan zingen: Fabre aan het gas met heel vakkie S, dat vind je toch wel grappig?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik vond mijn grap leuker persoonlijk. Ik moest er erg om lachen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
ik weet niet welke leuker is![]()
Haha hielaries zech!quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Haha, degene die gisteren geslaacht in een tweet zette heeft nu de tweets afgeschermd![]()
![]()
![]()
Heb je toevallig ook V&D gestemd?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond mijn grap leuker persoonlijk. Ik moest er erg om lachen.![]()
30 milliesquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:16 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Al iets bekend over transfersom?![]()
![]()
na de 3-0?quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
We moeten nog een potje gaan spelen. Ik kan morgen avond wel rond 10 uur.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hihaho, maar geen echte naam verzoeken sturen he?quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
We moeten nog een potje gaan spelen. Ik kan morgen avond wel rond 10 uur.![]()
Trouwens, ik kan dan niet, want ik moet uit eten.![]()
Alsof we niet weten hoe je heet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hihaho, maar geen echte naam verzoeken sturen he?![]()
Trouwens, ik kan dan niet, want ik moet uit eten.
hoezo niet?quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hihaho, maar geen echte naam verzoeken sturen he?![]()
![]()
Die meneer op Toefjes' plaatje heet toch gerdi verbeet ofzo?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
TrapZ jij komt uit Rotterdam toch?
Ik ben voor school met een project bezig op zoveel mogelijk stemmen binnen te halen voor het stadsinitiatief RIF010, dus stem aub even
http://www.stadsinitiatief.nl/
Andere Rotterdammers uiteraard ook![]()
![]()
Ik woon in Arnhem en heb ook gestemd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:08 schreef Freire het volgende:
TrapZ jij komt uit Rotterdam toch?
Ik ben voor school met een project bezig op zoveel mogelijk stemmen binnen te halen voor het stadsinitiatief RIF010, dus stem aub even
http://www.stadsinitiatief.nl/
Andere Rotterdammers uiteraard ook
Dat is helaas niet mogelijk, je moet inloggen met je DigID/BSNquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik woon in Arnhem en heb ook gestemd.![]()
Rotterdam is toch een kut stad.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:10 schreef Freire het volgende:
[..]
Dat is helaas niet mogelijk, je moet inloggen met je DigID/BSN
Nog niet officieel, zit er wel dik inquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:08 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Rakitic gaat nu naar Barça toch?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
awww koesjiekoequote:Op donderdag 12 juni 2014 18:15 schreef Zhano het volgende:
Hoi. Ik heb een paar biertjes op en met dit weer zijn die er lekker ingeklapthallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Money Back Bet: Brazil - Croatia
Back Brazil and if they fail to win, you will get up to EUR 50 back as a FreeBet. That’s money back if Brazil lose – or even draw!
@Bwin, wat is het addertje?
Die 50 euro moet je waarschijnlijk 6x doorspelen om hem te kunnen innen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:20 schreef poker4lifee het volgende:
Money Back Bet: Brazil - Croatia
Back Brazil and if they fail to win, you will get up to EUR 50 back as a FreeBet. That’s money back if Brazil lose – or even draw!
@Bwin, wat is het addertje?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wat heb je gedaan? Terrasje? Zo in je eentje naar damesbipsjes staren met een Radler in je hand?quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Jongens, staat het bier koud? Utopia begint.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Geen Utopia paspoort hebbenquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:31 schreef DuTank het volgende:
Jongens, staat het bier koud? Utopia begint.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:31 schreef DuTank het volgende:
Jongens, staat het bier koud? Utopia begint.Zitten die gasten daar nou nog steeds te kutten?
![]()
![]()
ah dat zal wel iddquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die 50 euro moet je waarschijnlijk 6x doorspelen om hem te kunnen innen.thx
maar wat op Spanje to reach the final gezet en op Germany to reach the final. Komen elkaar als het goed is daar pas tegen mochten ze 1e worden in de poule en de rest ook winnen natuurlijk.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Grote kans dat Duitsland de finale gaat halen, Spanje ben ik op de een of andere manier minder zeker over.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah dat zal wel iddthx
maar wat op Spanje to reach the final gezet en op Germany to reach the final. Komen elkaar als het goed is daar pas tegen mochten ze 1e worden in de poule en de rest ook winnen natuurlijk.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Jupquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]Zitten die gasten daar nou nog steeds te kutten?
Ik kijk het soms wel eens
![]()
gok er maar op dat ze nog steeds focking goed zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Grote kans dat Duitsland de finale gaat halen, Spanje ben ik op de een of andere manier minder zeker over.andere bets wacht ik wel echt nog maar ff mee totdat ik de teams heb zien spelen
zie btw niks in terms en conditions over moeten rondspelen van die freebet'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik hoop dat ie voor altijd wegblijft.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:49 schreef esox83 het volgende:
Waar is maver gebleven? op vakantie of eindelijk gaan werken?![]()
En een mooi spleetje tussen haar tandenquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:53 schreef Revontulet het volgende:
Over damesbips, Anna Paquin heeft echt hele mooie bips![]()
![]()
In True Blood gaat ze lekker te keer met allerlei vampieren.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:53 schreef Revontulet het volgende:
Over damesbips, Anna Paquin heeft echt hele mooie bips![]()
50 euri op Brazilië dan maarquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gok er maar op dat ze nog steeds focking goed zijnandere bets wacht ik wel echt nog maar ff mee totdat ik de teams heb zien spelen
zie btw niks in terms en conditions over moeten rondspelen van die freebet
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:31 schreef DuTank het volgende:
Jongens, staat het bier koud? Utopia begint.
Dat heb ik ook. Maar dan miniem. Zo eentje waarvan je denkt rawr rawr lekker.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
En een mooi spleetje tussen haar tanden
Jammer dat de rest van m'n hoofd dat dan weer negatief compenseert.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:10 schreef Toefjes het volgende:
waar is de foto van dr bips dan
[ afbeelding ]
Beetje anticlimax dit.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |