SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik kan bij dat Scorito nergens onze poule vinden?Heb me eergisteren aangemeld maar zie niets.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Freudddquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Daar hadden we het hier net over ja. Je moet hier klikkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:05 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan bij dat Scorito nergens onze poule vinden?Heb me eergisteren aangemeld maar zie niets.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat is het toch verrekte irritant als de persoon naast je in de studiezaal op z'n laptop werkt met een muisHele tijd dat geschaaf over de tafel, om nog maar niet te spreken over het scrollen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je kan rechts daarvan ook aanvinken dat hij standaard een bepaalde subpoule toont. Dat maakt het wel overzichtelijker
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dit is pas irritantquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:11 schreef DuTank het volgende:
Wat is het toch verrekte irritant als de persoon naast je in de studiezaal op z'n laptop werkt met een muisHele tijd dat geschaaf over de tafel, om nog maar niet te spreken over het scrollen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn manier van typen is trouwens ook vergelijkbaar met die herriequote:
Wij kunnen je toch niet helpen met dit probleem? Geef m dan een klap op z'n bek gewoon.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:11 schreef DuTank het volgende:
![]()
Ik denk dat hij last heeft van een niet opgelost oedipus complex.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:11 schreef DuTank het volgende:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik hoef ook geen hulp, ik wil emotionele steun enzulksquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij kunnen je toch niet helpen met dit probleem? Geef m dan een klap op z'n bek gewoon.
Op je naam klikkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar kan ik mijn voorspelling eigenlijk aanpassen op Scorito?![]()
Dit is wel FOK style. Als je je ergert aan iets moet je er vooral niets van zeggen en snel naar huis gaan om er een topic/post aan te wijdenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij kunnen je toch niet helpen met dit probleem? Geef m dan een klap op z'n bek gewoon.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh, okee, sorry. Kop opquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen hulp, ik wil emotionele steun enzulks![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar kan ik mijn voorspelling eigenlijk aanpassen op Scorito?
Dat oranje ding (Mijn wk poule)
en daar zit rechts een menu'tje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nasty..wel goed eruit gehaald hoop ik?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:24 schreef DutchSL het volgende:
Even een teek uit mijn nek getrokken na een stukje fietsen..
Nu ga ik dood (ooit).Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb niet eens een muis meer bij mijn laptop.. ik vind dit ook veel fijner.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:11 schreef DuTank het volgende:
![]()
Ah, ik zie 't ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar hadden we het hier net over ja. Je moet hier klikken
[ afbeelding ]Thanks.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:24 schreef DutchSL het volgende:
Even een teek uit mijn nek getrokken na een stukje fietsen..
Nu ga ik dood (ooit).![]()
![]()
![]()
Mag ik jouw PS3?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Aha, die zag ik niet. Wel lekker puzzelen deze site. Zat ook al een eeuwigheid te zoeken naar hoe je in een subpoule moet komen ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat oranje ding (Mijn wk poule)
en daar zit rechts een menu'tje
[ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |