quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En een week later een lijstje met verborgen gebreken.
Haha, nee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:29 schreef OOST het volgende:
Een hand is meer dan genoeg.
Ga jij soms ook in je mooiste jurk naar de notaris?
Mijn ouders hadden hun huis eerst een tijdje verhuurd en diezelfde mensen hebben het huis gekocht. Ze hadden in die verhuur periode dus contact gehad en kenden elkaar dus een beetje. Ze zijn toen na de overdracht ergens koffie gaan drinken. Dit was op initiatief van de kopende partij.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:36 schreef josefiep het volgende:
[..]
Haha, nee.
Maar zoveel huizen heb ik nog niet gekocht, dus ik dacht... misschien is er wel een gewoonte waar ik niets vanaf weet. Mijn ouders hebben bij de verkoop van hun woning een fles wijn en een bos bloemen gehad.
Maar dan doen we verder niets. Nou ja, misschien een fles champagne voor onszelf.![]()
Bedankt!
Als er weinig tot geen voorgaand contact is geweest lijkt mij dit een beetje ongepast.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:48 schreef OOST het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden hun huis eerst een tijdje verhuurd en diezelfde mensen hebben het huis gekocht. Ze hadden in die verhuur periode dus contact gehad en kenden elkaar dus een beetje. Ze zijn toen na de overdracht ergens koffie gaan drinken. Dit was op initiatief van de kopende partij.
Zoiets zou je ook kunnen voorstellen. Aan de andere kant, misschien wil je zo snel mogelijk naar je huis als je eenmaal de sleutel hebt.
Dat vind ik wel een mooie.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:41 schreef Bleie het volgende:
Aan de verkoper niets, maar ik heb wel beide keren in mijn huis voor de nieuwe bewoners een fles champagne en een gelukswens achtergelaten.
Hoe moet ze binnenkomen in haar nieuwe huis als ze de sleutel direct na de overdracht weer teruggeeft aan de verkoper?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat dacht je er van om ze gewoon de sleutel te geven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |