Vraag je anders of Babu je een pic stuurt via dm dan weet je het zekerquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb nog nooit een klooncheck aangevraagd in UTO Maar als wel dan zou ik niet horen van wie. Ik vind Babu veel liever sinds ik denk dat ze een meisje is en af en toe voel ik zelfs soort van een klik!
Was ook lachen ja, ook de korte sketches van new kids op flabber.. De film vond ik weer niks.. en daardoor ook compleet uitgemolken.quote:
Ik vind babu leuk.. En verwarrend soms.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vraag je anders of Babu je een pic stuurt via dm dan weet je het zekerOh laat maar daar kan je ook mee fucken natuurlijk. Ach als je hem/haar maar wat beter kan verdragen is het toch goed
Heb ik ook vaak last van...quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind babu leuk.. En verwarrend soms.
De norm wordt bepaald door de vraag, als je een subtiele cabaretshow geeft die misschien niet helemaal is wat " het volk" verwacht. Dus ze snappen het niet of het gaat niet over wat zij besproken hadden willen zien dan kan juist een kleine - subtiel grappige- cabaretier compleet afgemaakt worden via de social media. En wmb zit het hem juist in het kleine subtiele, niet in het bombastische uitschelden van iedereen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Met caberet bedoel je? Nah valt wel mee toch maar alles is al gezegd... en vroeger was grof uitzonderlijk en al snel leuk.. tegenwoordig is dat de norm geworden
Vraag voor mij maar een clonecheck aan, zijn we daar ook van afquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind babu leuk.. En verwarrend soms.
Ik vind het wel goed uitgelegd. Het is een beetje een race naar de hardste grap, terwijl humor juist ook kan zitten in een goed en subtiel opgebouwd verhaal.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:13 schreef Parlay het volgende:
[..]
De norm wordt bepaald door de vraag, als je een subtiele cabaretshow geeft die misschien niet helemaal is wat " het volk" verwacht. Dus ze snappen het niet of het gaat niet over wat zij besproken hadden willen zien dan kan juist een kleine - subtiel grappige- cabaretier compleet afgemaakt worden via de social media. En wmb zit het hem juist in het kleine subtiele, niet in het bombastische uitschelden van iedereen.
Ik zal het wel weer niet goed uitleggen, maar daar.....
quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed uitgelegd. Het is een beetje een race naar de hardste grap, terwijl humor juist ook kan zitten in een goed en subtiel opgebouwd verhaal.
Jij bent vast een kloon van socios.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vraag voor mij maar een clonecheck aan, zijn we daar ook van af
Ja, klopt *veegt zweet van hoofdquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed uitgelegd. Het is een beetje een race naar de hardste grap, terwijl humor juist ook kan zitten in een goed en subtiel opgebouwd verhaal.
Hoe vond je die show van Diederik over WO1 gisteren? Ik vond hem wel ok gedaan, geschiedenis les met een vleugje humor. Bram van der Vleut heeft dat ook wel eens gedaan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:17 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:20 schreef Recce het volgende:
[..]
We zitten hier in UTO, dus je weet natuurlijk niet of het een compliment is.
Heb ik niet gezien, sorry. Is het de moeite waard terug te kijken?quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoe vond je die show van Diederik over WO1 gisteren? Ik vond hem wel ok gedaan, geschiedenis les met een vleugje humor. Bram van der Vleut heeft dat ook wel eens gedaan.
Als je iets meer als een uurtje hebt ja, zou ik em wel terugkijken. Hij legt het best goed uit en niet echt langdradig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien, sorry. Is het de moeite waard terug te kijken?
Als kind vond ik "Keek op de week" al grappig en met terugwerkende kracht waren van Kooten en de Bie natuurlijk briljant.
Nah een echt theater publiek komt wel gewoon naar voorstellingen hoor.. Vooral recensenten die er echt toe doen zijn belangrijk. De massa gaat sowieso niet naar het theater.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:13 schreef Parlay het volgende:
[..]
De norm wordt bepaald door de vraag, als je een subtiele cabaretshow geeft die misschien niet helemaal is wat " het volk" verwacht. Dus ze snappen het niet of het gaat niet over wat zij besproken hadden willen zien dan kan juist een kleine - subtiel grappige- cabaretier compleet afgemaakt worden via de social media. En wmb zit het hem juist in het kleine subtiele, niet in het bombastische uitschelden van iedereen.
Ik zal het wel weer niet goed uitleggen, maar daar.....
Hoi!quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:20 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, klopt *veegt zweet van hoofd
Maar ik bedoel ook vraag en aanbod.![]()
Hoi ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |