Nee? Prutsers allemaal die mannenquote:
PB kan toch ook zon dubbele dildo gebruiken?quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:14 schreef waxmask het volgende:
PB zal wel 1 van de weetniets zijn. Maar zijn er nog 2 maagden spoorloos...
Wat is een WP-relatie?quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:11 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik ben meer van WP-relatie, dat gedonder in mijn bed, ik probeer te slapen ja.
Nee als in nee ik was niet een weet niet antwoorder. mutsquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
PB kan toch ook zon dubbele dildo gebruiken?
Wippen Pleitequote:
Ik denk ja, als beelddenker moet dat lukkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee als in nee ik was niet een weet niet antwoorder. muts![]()
Wat ik wel geantwoord heb zeg ik lekker niet
Denkbeelden is leukquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:18 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik denk ja, als beelddenker moet dat lukken
Heeft mij nooit iets uitgemaakt...quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee als in nee ik was niet een weet niet antwoorder. muts![]()
Wat ik wel geantwoord heb zeg ik lekker niet
Tenzij ze aan de verkeerde beelden denkt tijdens de seks.quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:18 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik denk ja, als beelddenker moet dat lukken
Nee hoor, een goede O-face is na twee tongende vrouwen 1 van de mooiere dingen in het leven van een man.quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat snap ik, daar ben je een kerel voor
Dat dacht ik dus ook, waarom zeg je dan het tegenovergestelde en ja ik zag de puntjes en ja het is focking laat en door jullie nemen mijn hormonen het weer over en kan ik niet meer helder nadenkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee hoor, een goede O-face is na twee tongende vrouwen 1 van de mooiere dingen in het leven van een man.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:21 schreef Parlay het volgende:
Ik gaDromen van een stille heilige nacht met blootvoetse stappen in verse sneeuw
![]()
Slaap wel!quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:21 schreef Parlay het volgende:
Ik gaDromen van een stille heilige nacht met blootvoetse stappen in verse sneeuw
![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:21 schreef Parlay het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |