Vraag je anders of Babu je een pic stuurt via dm dan weet je het zekerquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb nog nooit een klooncheck aangevraagd in UTO Maar als wel dan zou ik niet horen van wie. Ik vind Babu veel liever sinds ik denk dat ze een meisje is en af en toe voel ik zelfs soort van een klik!
Was ook lachen ja, ook de korte sketches van new kids op flabber.. De film vond ik weer niks.. en daardoor ook compleet uitgemolken.quote:
Ik vind babu leuk.. En verwarrend soms.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vraag je anders of Babu je een pic stuurt via dm dan weet je het zekerOh laat maar daar kan je ook mee fucken natuurlijk. Ach als je hem/haar maar wat beter kan verdragen is het toch goed
Heb ik ook vaak last van...quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind babu leuk.. En verwarrend soms.
De norm wordt bepaald door de vraag, als je een subtiele cabaretshow geeft die misschien niet helemaal is wat " het volk" verwacht. Dus ze snappen het niet of het gaat niet over wat zij besproken hadden willen zien dan kan juist een kleine - subtiel grappige- cabaretier compleet afgemaakt worden via de social media. En wmb zit het hem juist in het kleine subtiele, niet in het bombastische uitschelden van iedereen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Met caberet bedoel je? Nah valt wel mee toch maar alles is al gezegd... en vroeger was grof uitzonderlijk en al snel leuk.. tegenwoordig is dat de norm geworden
Vraag voor mij maar een clonecheck aan, zijn we daar ook van afquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind babu leuk.. En verwarrend soms.
Ik vind het wel goed uitgelegd. Het is een beetje een race naar de hardste grap, terwijl humor juist ook kan zitten in een goed en subtiel opgebouwd verhaal.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:13 schreef Parlay het volgende:
[..]
De norm wordt bepaald door de vraag, als je een subtiele cabaretshow geeft die misschien niet helemaal is wat " het volk" verwacht. Dus ze snappen het niet of het gaat niet over wat zij besproken hadden willen zien dan kan juist een kleine - subtiel grappige- cabaretier compleet afgemaakt worden via de social media. En wmb zit het hem juist in het kleine subtiele, niet in het bombastische uitschelden van iedereen.
Ik zal het wel weer niet goed uitleggen, maar daar.....
quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed uitgelegd. Het is een beetje een race naar de hardste grap, terwijl humor juist ook kan zitten in een goed en subtiel opgebouwd verhaal.
Jij bent vast een kloon van socios.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vraag voor mij maar een clonecheck aan, zijn we daar ook van af
Ja, klopt *veegt zweet van hoofdquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed uitgelegd. Het is een beetje een race naar de hardste grap, terwijl humor juist ook kan zitten in een goed en subtiel opgebouwd verhaal.
Hoe vond je die show van Diederik over WO1 gisteren? Ik vond hem wel ok gedaan, geschiedenis les met een vleugje humor. Bram van der Vleut heeft dat ook wel eens gedaan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:17 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:20 schreef Recce het volgende:
[..]
We zitten hier in UTO, dus je weet natuurlijk niet of het een compliment is.
Heb ik niet gezien, sorry. Is het de moeite waard terug te kijken?quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoe vond je die show van Diederik over WO1 gisteren? Ik vond hem wel ok gedaan, geschiedenis les met een vleugje humor. Bram van der Vleut heeft dat ook wel eens gedaan.
Als je iets meer als een uurtje hebt ja, zou ik em wel terugkijken. Hij legt het best goed uit en niet echt langdradig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien, sorry. Is het de moeite waard terug te kijken?
Als kind vond ik "Keek op de week" al grappig en met terugwerkende kracht waren van Kooten en de Bie natuurlijk briljant.
Nah een echt theater publiek komt wel gewoon naar voorstellingen hoor.. Vooral recensenten die er echt toe doen zijn belangrijk. De massa gaat sowieso niet naar het theater.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:13 schreef Parlay het volgende:
[..]
De norm wordt bepaald door de vraag, als je een subtiele cabaretshow geeft die misschien niet helemaal is wat " het volk" verwacht. Dus ze snappen het niet of het gaat niet over wat zij besproken hadden willen zien dan kan juist een kleine - subtiel grappige- cabaretier compleet afgemaakt worden via de social media. En wmb zit het hem juist in het kleine subtiele, niet in het bombastische uitschelden van iedereen.
Ik zal het wel weer niet goed uitleggen, maar daar.....
Hoi!quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:20 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, klopt *veegt zweet van hoofd
Maar ik bedoel ook vraag en aanbod.![]()
Hoi ook
De meeste producties zijn dan ook tenenkrommend.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah een echt theater publiek komt wel gewoon naar voorstellingen hoor.. Vooral recensenten die er echt toe doen zijn belangrijk. De massa gaat sowieso niet naar het theater.
Deed Geniffer Gopez het nummer niet dit jaar?quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:28 schreef Parlay het volgende:
![]()
Ik moet nog ff wennen, ik vond waka waka leuker
waka waka is leuker jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:28 schreef Parlay het volgende:
![]()
verschrikkelijk zegquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:28 schreef Parlay het volgende:
![]()
Dat laatste was misschien zo maar tegenwoordig gaat de macshake gewoon mee naar binnen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah een echt theater publiek komt wel gewoon naar voorstellingen hoor.. Vooral recensenten die er echt toe doen zijn belangrijk. De massa gaat sowieso niet naar het theater.
Als je naar Ali B gaat vast wel jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:31 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat laatste was misschien zo maar tegenwoordig gaat de macshake gewoon mee naar binnen.
Anderzijds is de entourage in bv Eindhoven ook stukken minder exclusief dan vroeger. Nu is het net als in de kroeg een goedkoop huiswijntje en een kille aankleding in de foyer.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:31 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat laatste was misschien zo maar tegenwoordig gaat de macshake gewoon mee naar binnen.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Deed Geniffer Gopez het nummer niet dit jaar?
[ afbeelding ]
Iets ja, niet veel meer dan datquote:
Dit is de enige ecktequote:
Ik vind het een saai nummer.quote:
Ik vind Ali B stiekem leukquote:
Diep van binnen neukt hij je de moeder...quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling van het marketing team rondom hem, trap er nou niet in.
Ik trap nergens in, hoogstens een drol voor mijn deurquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling van het marketing team rondom hem, trap er nou niet in.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:40 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik trap nergens in, hoogstens een drol voor mijn deur
Nah hij viel wel mee, wist er wel veel van. Hij heeft Rienk aan het janken gekregen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:39 schreef Recce het volgende:
Ik heb vandaag nauwelijks Utopia gekeken. Had die monnik nog iets te melden? Toen ik keek, leek hij vooral een beetje confuus, alsof hij niet precies wist wat hij daar nou deed.
Ik vond hem leuk, maar dat zal wel aan zijn marketingteam liggenquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:39 schreef Recce het volgende:
Ik heb vandaag nauwelijks Utopia gekeken. Had die monnik nog iets te melden? Toen ik keek, leek hij vooral een beetje confuus, alsof hij niet precies wist wat hij daar nou deed.
Dan woon je in een tokkiebuurt...quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:40 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik trap nergens in, hoogstens een drol voor mijn deur
Niet alleen taalverval, ook een gebrek aan basisbeleefdheid. Zijn optreden bij P&W met Balkenende was niet best.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Diep van binnen neukt hij je de moeder...
Maar serieus hij is het voorbeeld van taalverval, en dat is het meest ergerlijke aan hem.
Echt heh, en ik maar braaf rapen met een zakske en een doekjequote:
Oh dat vond ik juist wel top.. Ik ben anti het woordje U.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet alleen taalverval, ook een gebrek aan basisbeleefdheid. Zijn optreden bij P&W met Balkenende was niet best.
Teringleiers danquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:43 schreef Parlay het volgende:
[..]
Echt heh, en ik maar braaf rapen met een zakske en een doekje
Dat laatste bevalt me wel, maar Rienk jankte vast van vreugde of ontroering?quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah hij viel wel mee, wist er wel veel van. Hij heeft Rienk aan het janken gekregen.
Je zuster!quote:
Geen ideequote:Op donderdag 12 juni 2014 03:43 schreef Joezi het volgende:
Ik heb nog totaal geen oranjegevoel.. ben ik het ontgroeid?
Dat groeit met ieder ronde dat ze verder komen. Nu denkt iedereen al dat verloren is na de eerste ronde. Maar het kan ook net als een feest waarvan je denkt dat het saai gaat zijn, maar wat uiteindelijk toch het leukst was van alles. Moet je eens zien hoe Nederland opveert als we de eerste ronde door zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:43 schreef Joezi het volgende:
Ja herkenning in iemand die ook op zoek is gegaan naar zichzelf.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat laatste bevalt me wel, maar Rienk jankte vast van vreugde of ontroering?
Nee, we gaan het gewoon niet redden en jij wil bij het winnende team horenquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:43 schreef Joezi het volgende:
Er zijn mensen die U verdienen. Om U vragen is altijd irritant en die honoreer ik ook niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh dat vond ik juist wel top.. Ik ben anti het woordje U.
Ik ben ook geen groot voorstander van U, maar Ali B deed alsof hij praatte met een gelijke, alsof Ali B ook wel even wat beslissingen over het landsbelang kon maken. Het wrong in ieder geval.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh dat vond ik juist wel top.. Ik ben anti het woordje U.
jep en er moet gewoon veel bier in om in de stemming te komen, en vorige EK was een ramp natuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat groeit met ieder ronde dat ze verder komen. Nu denkt iedereen al dat verloren is na de eerste ronde. Maar het kan ook net als een feest waarvan je denkt dat het saai gaat zijn, maar wat uiteindelijk toch het leukst was van alles. Moet je eens zien hoe Nederland opveert als we de eerste ronde door zijn.
Ook in restaurant? Of gaan jullie alleen maar naar de snackbar?quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:47 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga altijd lachen als iemand U tegen me zegt
Ach, uiteindelijk is een verloren finale een grotere ramp dan het EK debacle, vind ik tenminste.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
jep en er moet gewoon veel bier in om in de stemming te komen, en vorige EK was een ramp natuurlijk
Nope we zijn allemaal gelijk en verdienen in eerste ontmoeting evenveel respect. De ergste vraag is mag ik u tutoyeren?quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Er zijn mensen die U verdienen. Om U vragen is altijd irritant en die honoreer ik ook niet.
Ja dat voelt toch juist kut, van ooh die vindt me een oude zak.. klinkt ook zo afstandelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:47 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga altijd lachen als iemand U tegen me zegt
Nee in een restaurant niet of in een winkel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ook in restaurant? Of gaan jullie alleen maar naar de snackbar?
Je wordt neem ik aan toch zo wel aangesproken als je uit eten gaat?quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja dat voelt toch juist kut, van ooh die vind me een oude zak.. klinkt ook zo afstandelijk.
Het is soberso!quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee in een restaurant niet of in een winkel.
Ik ga zoiezo niet uit eten
Liever met " je" door de knappe serveerster dat is veel persoonlijkerquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je wordt neem ik aan toch zo wel aangesproken als je uit eten gaat?
Stap je dan niet over op andere favoriet?quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk is een verloren finale een grotere ramp dan het EK debacle, vind ik tenminste.En ik leef tijdens een wedstrijd ook veel teveel mee, terwijl ik niet eens echt een voetballiefhebber ben, dus ik hoop op een snelle uitschakeling.
Ik ga met veel tieners om en dan vind ik het raar ja. Maar als ik met zakenlui in gesprek was dan is het weer normaal. Maar de laatste jaren zijn het vooral tieners waar ik mee om ga en sta er zelfs soms van verbaasd dat ze het toch wel kunnen, beleefd zijn. De eerste 2 keer dan, daarna doen ze gelukkig normaal tegen mequote:Op donderdag 12 juni 2014 03:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja dat voelt toch juist kut, van ooh die vind me een oude zak.. klinkt ook zo afstandelijk.
Waarschijnlijk wel, en dan vind ik het ook leuker om te kijken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:51 schreef Parlay het volgende:
[..]
Stap je dan niet over op andere favoriet?
Ja ja het is al laat en ik dacht dat de taalplitie al sliepquote:
In het Engels kennen ze het ook niet, goed geregeldquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:50 schreef waxmask het volgende:
In Hotels zeggen ze ook standaard U tegen je trouwens.
Nee, het ging inderdaad om sowieso. Gewoon herinneren dat het een Duits woord is, dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja het is al laat en ik dacht dat de taalplitie al sliep![]()
Of je moet weer iets heel anders bedoelen, dan snap ik het al helemaal niet meer
Maar daar gebruiken ze Sir.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
In het Engels kennen ze het ook niet, goed geregeld
quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, het ging inderdaad om sowieso. Gewoon herinneren dat het een Duits woord is, dan komt het wel goed.
Als we straks allemaal Allibees praten is het alleen nog maar "Psst frient, hey frient!quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
In het Engels kennen ze het ook niet, goed geregeld
lol ik heb het vanmiddag nog in de COS uitgelegdquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, het ging inderdaad om sowieso. Gewoon herinneren dat het een Duits woord is, dan komt het wel goed.
Daar ben ik het helemaal eens. Ik vind het soms wel moeilijk in te schatten wanneer je kunt tutoyeren. Je kunt het natuurlijk vragen, maar dan kan iemand daar uit beleefdheid mee instemmen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:52 schreef waxmask het volgende:
Ik ben een grote Wim Daniels fan (onze stadsdichter), en ik vind U dus ook een echte mooie toevoeging aan onze taal. Dat we dat onderscheid toch maken uit beleefdheid. Niet dat je je vader U moet noemen. Maar op afstand in dienstbare beroepen is het netjes en beschaafd.
Hoe is het pik? tegen de directeur, lijkt me primaquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als we straks allemaal Allibees praten is het alleen nog maar "Psst frient, hey frient!
Ja, choco, anders krijg je billenkoek heurquote:
Precies.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe is het pik? tegen de directeur, lijkt me prima
quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:57 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, choco, anders krijg je billenkoek heur
Mijn directeur is een hoge pief, maar ik heb echt niet meer respect voor hem dan de lieve secretaresse. De jongelui gaan ook best soepel met m om, de oude bijna pensioengerechtigden doen stroef.quote:
Maar dan zouden we "Buurman, wat doet U nu" kwijtraken, en het geile zat hem toch in de hoge toon van U...toch?quote:
Stop eens met mijn naam er elke keer bij te halenquote:Op donderdag 12 juni 2014 03:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben je single? Choco is wel op zoek hier op fok!
Ik glij al van mijn stoel als een taalpurist mij quote, oeee....doekjequote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:00 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik glij al van mijn stoel als een taalpurist mij quote, oeee....doekje
lol is de eerste keer, en ik help je alleen maar. Recce is een stoere rijke vent, denk ik toch zo.quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Stop eens met mijn naam er elke keer bij te halen
Ik bedoelde het niet serieus. In de meeste bedrijven is het natuurlijk not done om "hoe is het pik?" tegen de directeur te zeggen. Het is een kwestie van aanvoelen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mijn directeur is een hoge pief, maar ik heb echt niet meer respect voor hem dan de lieve secretaresse. De jongelui gaan ook best soepel met m om, de oude bijna pensioengerechtigden doen stroef.
quote:
Als dit geen orgie wordt hier eet ik me sigaar op...quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:00 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik glij al van mijn stoel als een taalpurist mij quote, oeee....doekje
Vorige week was mijn oude buurman mijn balkon een stukje aan het schoonmaken en het schoot in mijn hoofd en ik zeg tegen hem, buurman sorry alvast maar ik moet even zeggen. Buurman wat doet U nu.quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar dan zouden we "Buurman, wat doet U nu" kwijtraken, en het geile zat hem toch in de hoge toon van U...toch?
Joezi, las ik laatst.quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:02 schreef Parlay het volgende:
Maar wie is hier nog vrijgezel? Choco is niet meer te hanteren anders
Ja zover hoeft het niet te gaan nee. Maar niet U blijven zeggen omdat iemand respect zou verdienen. Tegen Balkenende is het altijd "je"quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet serieus. In de meeste bedrijven is het natuurlijk not done om "hoe is het pik?" tegen de directeur te zeggen. Het is een kwestie van aanvoelen.
Ik snap nooit waarom zoveel Marokkanen maar 1 letter als achternaam hebben. Ali B, Mohammed B, Samir A.quote:
Dat klinkt inderdaad wel grappig, is hij niet iets voor je?quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vorige week was mijn oude buurman mijn balkon een stukje aan het schoonmaken en het schoot in mijn hoofd en ik zeg tegen hem, buurman sorry alvast maar ik moet even zeggen. Buurman wat doet U nu.Hij moest wel lachen en ik ook
![]()
![]()
Is dat een vereiste dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:02 schreef Parlay het volgende:
Er zijn er meer die iedere keer mijn naam er bij halen dus was niet een persoonlijke aanval. En verder heb ik geen idee wie Recce is, wel dat ie een leuke link had geplaatst van Poesiesquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol is de eerste keer, en ik help je alleen maar. Recce is een stoere rijke vent, denk ik toch zo.
Orgiequote:Op donderdag 12 juni 2014 04:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Als dit geen orgie wordt hier eet ik me sigaar op...![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:02 schreef Parlay het volgende:
Ja, maar die doet soms een beetje lelijkquote:
Balkenende is misschien ook geen goed voorbeeld inderdaad, die had beter een skateboard kunnen kopen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja zover hoeft het niet te gaan nee. Maar niet U blijven zeggen omdat iemand respect zou verdienen. Tegen Balkenende is het altijd "je"
Meldquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:02 schreef Parlay het volgende:
Veels te oud en veels te getrouwd gelukkigquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad wel grappig, is hij niet iets voor je?
Waarheen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:03 schreef Inodder het volgende:
Werken slapen werken slapen werken...![]()
Maar gelukkig vrijdag een korte dag, en dan weekendje weg met kameraden
Ah jij hebt de OrgieAlert app ook al...quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:04 schreef Inodder het volgende:
Maar ehh.... Ik kreeg een orgie allert... Whats up!
Valsquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom zoveel Marokkanen maar 1 letter als achternaam hebben. Ali B, Mohammed B, Samir A.
Ik weet niet hoe vrij U in uw relatie bentquote:
Hij leeft nogquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:03 schreef Inodder het volgende:
Werken slapen werken slapen werken...![]()
Maar gelukkig vrijdag een korte dag, en dan weekendje weg met kameraden
quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:04 schreef Inodder het volgende:
Maar ehh.... Ik kreeg een orgie allert... Whats up!
Kijk, dat klinkt veel leuker dan zonder U.quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:05 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vrij U in uw relatie bent
De stok dat zijn wij. De lat die bepaal jij!quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:05 schreef Parlay het volgende:
[..]
Die U ook gelijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:05 schreef Parlay het volgende:
[..]
lol dat kan thuis toch ook? Of ergens in het weiland daarquote:
Klinkt verdomd geil ja...quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, dat klinkt veel leuker dan zonder U.Ik ben voor het behoud van U, maar dan vooral voor vrouwen.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dat kan thuis toch ook? Of ergens in het weiland daarMaarja alleen vrijdag dan natuurlijk
quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Rustig Choco, we weten dat je het moeilijk hebt.
Ja grappenmaker... was het maar waar... Ik moet zo weer aan het werk...quote:
Ik ben meer van WP-relatie, dat gedonder in mijn bed, ik probeer te slapen ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
De stok dat zijn wij. De lat die bepaal jij!
Hier ook alquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:10 schreef waxmask het volgende:
Damn vogeltjes beginnen al te fluiten...
Ach dat is helemaal kut. Werkse dan maarquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja grappenmaker... was het maar waar... Ik moet zo weer aan het werk...
Nee? Prutsers allemaal die mannenquote:
PB kan toch ook zon dubbele dildo gebruiken?quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:14 schreef waxmask het volgende:
PB zal wel 1 van de weetniets zijn. Maar zijn er nog 2 maagden spoorloos...
Wat is een WP-relatie?quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:11 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik ben meer van WP-relatie, dat gedonder in mijn bed, ik probeer te slapen ja.
Nee als in nee ik was niet een weet niet antwoorder. mutsquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
PB kan toch ook zon dubbele dildo gebruiken?
Wippen Pleitequote:
Ik denk ja, als beelddenker moet dat lukkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee als in nee ik was niet een weet niet antwoorder. muts![]()
Wat ik wel geantwoord heb zeg ik lekker niet
Denkbeelden is leukquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:18 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik denk ja, als beelddenker moet dat lukken
Heeft mij nooit iets uitgemaakt...quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee als in nee ik was niet een weet niet antwoorder. muts![]()
Wat ik wel geantwoord heb zeg ik lekker niet
Tenzij ze aan de verkeerde beelden denkt tijdens de seks.quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:18 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik denk ja, als beelddenker moet dat lukken
Nee hoor, een goede O-face is na twee tongende vrouwen 1 van de mooiere dingen in het leven van een man.quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat snap ik, daar ben je een kerel voor
Dat dacht ik dus ook, waarom zeg je dan het tegenovergestelde en ja ik zag de puntjes en ja het is focking laat en door jullie nemen mijn hormonen het weer over en kan ik niet meer helder nadenkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee hoor, een goede O-face is na twee tongende vrouwen 1 van de mooiere dingen in het leven van een man.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:21 schreef Parlay het volgende:
Ik gaDromen van een stille heilige nacht met blootvoetse stappen in verse sneeuw
![]()
Slaap wel!quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:21 schreef Parlay het volgende:
Ik gaDromen van een stille heilige nacht met blootvoetse stappen in verse sneeuw
![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:21 schreef Parlay het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sjuus Maatje!Kom nog wel eens aanwaaien af en toe.
Heb je het nou over mij.quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:26 schreef waxmask het volgende:
Akward...zit ik nog opgescheept met een hitsige CF...
Tja, ooit moet het er toch uit. Rienk heeft 7/7 ook niet gehaald.quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:28 schreef ChocoFan het volgende:
Zo erg is het nou ook weer niet en jullie begonnen. Ik hou me aardig in de laatste week
Leren hier nu de buren steeds meer kennen en drinken af en toe bij elkaar in de tuin, meestal goed teut, en altijd eindigt het in gesprekken over sex en zo...quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:28 schreef ChocoFan het volgende:
Zo erg is het nou ook weer niet en jullie begonnen. Ik hou me aardig in de laatste week
Ja ik hoop ook dat ik er niet te lang mee blijf rondlopen. Maar ja je kan niet alles onder controle hebben. en Rienk is een loosertquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ooit moet het er toch uit. Rienk heeft 7/7 ook niet gehaald.
Ik zit sport te kijken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:29 schreef ChocoFan het volgende:
Waar is Brain gebleven, die heeft er geen moeite mee als ik hitsig ben![]()
Brain waar ben je
Zo ging dat vroeger bij ons ook. En op mijn werk ook vaakquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Leren hier nu de buren steeds meer kennen en drinken af en toe bij elkaar in de tuin, meestal goed teut, en altijd eindigt het in gesprekken over sex en zo...
U heeft mijn attentie weer. Wat is het gespreksonderwerp?quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:33 schreef ChocoFan het volgende:
Brain wat kijk jij toch altijd weer interessante dingen![]()
Sex en dat jij haar daarbij kon helpen of iets...quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
U heeft mijn attentie weer. Wat is het gespreksonderwerp?
U klinkt inderdaad af en toe geil jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
U heeft mijn attentie weer. Wat is het gespreksonderwerp?
Van de week ook, was echt leuk, en die katten allemaal over hem heen klimmen, te schattig somsquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:34 schreef Recce het volgende:
Ah, die kattengast is weer met zijn kittens aan het praten, ChocoFan.
Aha, nou komen we verder. Wat zijn de specifieke behoeftes van deze jonkvrouw?quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sex en dat jij haar daarbij kon helpen of iets...
Ze komt zo klaar tijdens de penetratie, dus dat is een makkie.quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Aha, nou komen we verder. Wat zijn de specifieke behoeftes van deze jonkvrouw?
Choco, dus ik denk negers...quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Aha, nou komen we verder. Wat zijn de specifieke behoeftes van deze jonkvrouw?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze komt zo klaar tijdens de penetratie, dus dat is een makkie.
En dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Broek uit! Broek uit! Broek uit! Broek uit! Broek uit! Broek uit! Broek uit!![]()
![]()
![]()
Teveelquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoeveel uur/minuten per dag fantaseert u dat u gepenetreerd wordt?
Is dat zo?quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor, maar Braindead werkt aan een oplossing?
Nou ik ben benieuwd danquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij schijnt er gespecialiseerd in te zijn.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Om de privacy te garanderen zal ik nu een anonieme enquete maken die alleen de vrouwen hier in mogen vullen. Een ogenblik geduld AUB.
Ik denk dat die 1 belangrijk gaat worden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ben ernstig benieuwd wat voor 1 het er gaat worden dan
Ik vrees het ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat die 1 belangrijk gaat worden.
We zullen dan ook de uitslag zorgvuldig met een team moeten duiden achteraf.quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat die 1 belangrijk gaat worden.
Die waren wel eens erg jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zo'n oude enquete uit de Popfoto. Of Bravo, die waren nog schunniger.
Als je het zo stelt, over politiek, ben ik bang.quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:49 schreef ChocoFan het volgende:
Ben benieuwd waar de POL over zal gaan
Ik zou vooral je do's en dont's even op een rij moeten zetten voor jezelf.quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:49 schreef ChocoFan het volgende:
Ben benieuwd waar de POL over zal gaan
quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je het zo stelt, over politiek, ben ik bang.
Het valt meequote:Op donderdag 12 juni 2014 04:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik zou vooral je do's en dont's even op een rij moeten zetten voor jezelf.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Valt dit onder de ochtend of avond dan?
Ach, doet moet Choco zelf uitmaken, denk dat ze straks pas gaat slapen, dus zal het wel avond zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Valt dit onder de ochtend of avond dan?
Zoja , dan zit ik dus nog in het spel?quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:53 schreef Braindead2000 het volgende:
Poll: Houdt u van vluggertjes?
• Ja
• Nee
• Soms
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het is inderdaad voor mij nu avondquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, doet moet Choco zelf uitmaken, denk dat ze straks pas gaat slapen, dus zal het wel avond zijn.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zoja , dan zit ik dus nog in het spel?
En de hoeveelheid mannen natuurlijk. Nu nog 3 hier doe je dat onder een uur kwalificeert zich dat in 3 vluggertjes...quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb voor de middenweg gekozen. Verschilt per keer en situatie
Mochten alleen vrouwen van BD en hij schijnt nogal streng te zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:57 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom stemmen jullie niet, is eigenlijk niet eerlijk want ik wil dingen ook weten
Tja, als meer mensen zouden stemmen, wisten we niet wat jij gestemd had.quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:57 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom stemmen jullie niet, is eigenlijk niet eerlijk want ik wil dingen ook weten
Met meerdere mannen duurt het langer lijkt mij en nee dat zijn geen vluggertjes maar een orgie danquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
En de hoeveelheid mannen natuurlijk. Nu nog 3 hier doe je dat onder een uur kwalificeert zich dat in 3 vluggertjes...
Oh jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mochten alleen vrouwen van BD en hij schijnt nogal streng te zijn.
Na een paar minuten kan het wel hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 04:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, als meer mensen zouden stemmen, wisten we niet wat jij gestemd had.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Poll: Is een ploegendienst acceptabel?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dude!quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Poll: Is een ploegendienst acceptabel?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 05:00 schreef waxmask het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo kun je gangbang ook noemen natuurlijk...
Haha, paar uur tussenruimte zullen sommige mannen wel even over na moeten denken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 05:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]En ik geef nog antwoord ook hè
OMG
Nog even de SC vol geilen dan weet morgen niemand iets...quote:Op donderdag 12 juni 2014 05:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]En ik geef nog antwoord ook hè
OMG
quote:Op donderdag 12 juni 2014 05:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, paar uur tussenruimte zullen sommige mannen wel even over na moeten denken.
Maakt mij niet uit, als ik maar eerst mag...quote:Op donderdag 12 juni 2014 05:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, paar uur tussenruimte zullen sommige mannen wel even over na moeten denken.
En doe ik in ieder geval weer of er nooit iets is gebeurt...quote:Op donderdag 12 juni 2014 05:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nog even de SC vol geilen dan weet morgen niemand iets...
Whaha.quote:Op donderdag 12 juni 2014 05:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ssst niet verder vertellen maar niet alles heb ik eerlijk ingevuld![]()
Gewoon zeggen dat je gezopen hebt en niks meer kunt herinneren...quote:Op donderdag 12 juni 2014 05:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En doe ik in ieder geval weer of er nooit iets is gebeurt...
Ja dat had ik zelf ook al door en meer met mij. Dus?quote:Op donderdag 12 juni 2014 05:04 schreef Braindead2000 het volgende:
Mijn voorlopige diagnose is dat dit een vrij ernstig probleem is waar zo snel mogelijk iets aan gedaan moet worden.
Kies maar iemand uit, die stapt nu in de auto en gaat 30-60 minuten aan de gang...quote:Op donderdag 12 juni 2014 05:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat had ik zelf ook al door en meer met mij. Dus?
Ik vind dat hij als vaststeller van het probleem er dan ook direct iets aan moet doen. Waar wonen jullie?quote:Op donderdag 12 juni 2014 05:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat had ik zelf ook al door en meer met mij. Dus?
Ik zuip nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 05:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je gezopen hebt en niks meer kunt herinneren...
Jij was al bezet dus valt afquote:Op donderdag 12 juni 2014 05:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kies maar iemand uit, die stapt nu in de auto en gaat 30-60 minuten aan de gang...
quote:Op donderdag 12 juni 2014 05:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind dat hij als vaststeller van het probleem er dan ook direct iets aan moet doen. Waar wonen jullie?
En toch heb je nu opeens 2 keer gestemd?quote:Op donderdag 12 juni 2014 05:09 schreef ChocoFan het volgende:
Ik durf hem niet en ik vind relatie een kut woord.
1 keer maar dus wie is die ander?quote:Op donderdag 12 juni 2014 05:10 schreef Recce het volgende:
[..]
En toch heb je nu opeens 2 keer gestemd?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 05:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Poll: Mijn eerste prioriteit is
• Seks
• Relatie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Die is beter jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 05:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Poll: Mijn eerste prioriteit is
• Seks
• Relatie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
En jij hebt een relatie dus daar begin ik sowieso niet aan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 05:10 schreef waxmask het volgende:
![]()
Maar ik geef de eer ook wel aan BD hoor.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 05:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Wie van jullie heeft ook gestemd, geef gewoon toe, is niet erg..
Ik op die laatste poll. Maar ik zeg niet wat, dat is anoniem.quote:Op donderdag 12 juni 2014 05:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Wie van jullie heeft ook gestemd, geef gewoon toe, is niet erg..
HAHAHAHAquote:Op donderdag 12 juni 2014 05:14 schreef Braindead2000 het volgende:
Poll: Zou uw 1 vd aanwezige heren toegang verschaffen tot uw huis?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Slaap lekker en wie weetquote:Op donderdag 12 juni 2014 05:15 schreef Recce het volgende:
En ik ga slapen! Ik hoop dat BD een beetje tijd heeft, Choco.
HAHA, die is ergquote:Op donderdag 12 juni 2014 05:14 schreef Braindead2000 het volgende:
Poll: Zou uw 1 vd aanwezige heren toegang verschaffen tot uw huis?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 05:15 schreef Recce het volgende:
Ik ben ook langzaam het 5de wiel aan het worden. En ik ga dit niet mee het nieuwe topic innemen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 05:15 schreef Recce het volgende:
Hartstikke anoniem hier hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 05:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Ik op die laatste poll. Maar ik zeg niet wat, dat is anoniem.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 05:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben ook langzaam het 5de wiel aan het worden. En ik ga dit niet mee het nieuwe topic innemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |