Universiteit begon ik al mee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:28 schreef Krediax het volgende:
[..]
[..]
Noobies! Al moet ik er ook nog 2 ofzo universiteit en admirality dacht ik.
Dat tikt lekker aan. Scheelt 30 punten per tech en nu al 15 techs ver stuk ver dus 450 MP per categoriequote:Op woensdag 18 juni 2014 00:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Universiteit begon ik al mee.
Heb hem ook meteen gekocht, levert zoveel MP op.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:36 schreef Krediax het volgende:
[..]
Dat tikt lekker aan. Scheelt 30 punten per tech en nu al 15 techs ver stuk ver dus 450 MP per categorie
Had ik et maar
En toch loop ik achter qua tech, dus wat doe ik fout.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:36 schreef Krediax het volgende:
[..]
Dat tikt lekker aan. Scheelt 30 punten per tech en nu al 15 techs ver stuk ver dus 450 MP per categorie
Had ik et maar
Omdat Frankrijk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En toch loop ik achter qua tech, dus wat doe ik fout.
Nee joh brandenburg lekker veel discipline! Heb quality bijna klaar wat betekend +13,5% discipline eztra en de beste generaals. Onverslaanbaar op land. Naja moeilijk te verslaanquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:39 schreef JumJum het volgende:
Daarom speel ik het liefst merchant republics, oneindig goud, mercenaries en gebouwen.
Veel corenquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En toch loop ik achter qua tech, dus wat doe ik fout.
Ja, dat heb ik aan den lijve ondervonden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:41 schreef Krediax het volgende:
[..]
Nee joh brandenburg lekker veel discipline! Heb quality bijna klaar wat betekend +13,5% discipline eztra en de beste generaals. Onverslaanbaar op land. Naja moeilijk te verslaan
Totdat Venetie naar het oosten uitbreid en even zijn mercenary leger loslaat, dan maak je alles en iedereen af.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:41 schreef Krediax het volgende:
[..]
Nee joh brandenburg lekker veel discipline! Heb quality bijna klaar wat betekend +13,5% discipline eztra en de beste generaals. Onverslaanbaar op land. Naja moeilijk te verslaan
Al gezien dat je niet levensvatbaar meer bent?quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:43 schreef JumJum het volgende:
[..]
Totdat Venetie naar het oosten uitbreid en even zijn mercenary leger loslaat, dan maak je alles en iedereen af.
Het maakt mij niet meer uit, aankomende twee weken ben ik er niet dus doe maar wat je wilt met Portugal.quote:Op woensdag 18 juni 2014 02:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Al gezien dat je niet levensvatbaar meer bent?
Kost me wel wat prestige, maargoed.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:47 schreef Krediax het volgende:
[..]
Trouw haar met een random courtier die unlanded is. Uiteraard niet materlineair (ofzo).
Heb je ook de regeringstijd meegerekend?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:59 schreef Krediax het volgende:
Oke na grondig onderzoek!
Gemiddelde rulers:
Duitsland: 7,63 MP
Frankrijk: 10,33
Rusland: 8,25
Scandinavie: 8,82
Oman: 10,21
Ethiopie: 8,51
Dat verklaard wel een beetje waarom Oman en frankrijk koplopers qua tech zijn
Prima SOG projectje
Uiteraard, dit is allemaal gewogen naar regerings tijdquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Heb je ook de regeringstijd meegerekend?
Ook rekening gehouden met de advisors?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:06 schreef Krediax het volgende:
[..]
Uiteraard, dit is allemaal gewogen naar regerings tijd
aantal MP*(begin datum - eind datum+1). Daar een som van en dan delen door (1656-1444)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ook rekening gehouden met de advisors?En dan ook PP meenemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3 lvl-3 advisors hier.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:02 schreef BurnaBoy het volgende:
Advisors doen een hoop ja, mijn basetax is niet zo hoog in puur scandinavie. Nu ik engeland en ierland heb begint het ergens op te lijken.
Ik heb heel lang op +1 gedraaid. Nu dan net +2 alleen op adm. Voor totaal 9/9/9 aan gain in MP
Dat klopt, maar jullie begonnen eenzaam. Ik ben de enige orthodoxe natie die is overgebleven.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ibadi en Coptic zijn ook eenzaam
* Luctor.et.Emergo wrijft in handenquote:Op woensdag 18 juni 2014 08:41 schreef JumJum het volgende:
[..]
Het maakt mij niet meer uit, aankomende twee weken ben ik er niet dus doe maar wat je wilt met Portugal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |