Babu en Zwabbert hebben eerder hier al hun mening gegeven, ik vond het zelf ook niet veel, maar ik moet bekennen, ik ben ook niet zo'n fan van het verhaal op zich.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
ik heb de film nog niet gezien. Is het wat? Ik ken alleen het boek en een oudere film.
Ook teffus geyl, lekker in je natte doos soppen als een speculaasje in de theequote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ook teffus geyl, lekker in je natte doos soppen als een speculaasje in de thee
Dan moet ik wat teruglezen voor hun meningen. En ik zal het nr ook eens luisteren. Het verhaal spreekt me ook niet geweldig aan. Maar wie weet is het mooi verfilmd. Ik houd wel van films waarin de setting en sfeer goed de tijdsperiode neerzet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Babu en Zwabbert hebben eerder hier al hun mening gegeven, ik vond het zelf ook niet veel, maar ik moet bekennen, ik ben ook niet zo'n fan van het verhaal op zich.
Maar Jack White is gewoon een geniale muzikant, dat wel, zo goed, bovendien op zijn geheel eigen wijze een begenadigd gitarist.
Is wel een aanrader. Tenminste, als je van vechtfilms kan genieten met een goed verhaal.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik zie hem steeds voorbij komen maar ik heb hem nog niet gezien.
Klopt. Die eerste vond ik denk ik wel het best. Donnie Yen.quote:
nee dat moet je hier nooit doen zulke dingenquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]kan je het niet filmen dan. lijkt me lachen
Slaap lekker straksquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:26 schreef Voxs het volgende:
Oke, ik ga nog even kijken of er een haiku te schrijven valt en dan slapen. Fijne nacht nog
Echt waar? lol. Ben je wel geslaagd?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:26 schreef isax het volgende:
[..]
nee dat moet je hier nooit doen zulke dingen
er was een cursus voor bewoners van de wallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |