In deze serie heeft ze lesbi sexquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik vond die uit die blauwe dimensie geiler....
Vera mannnnnquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
Vera nog iets zong de soundtrack. Volgens mij was daar ook een clip van.
Mann?quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
Vera nog iets zong de soundtrack. Volgens mij was daar ook een clip van.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:58 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Nee, ik draag niet zoveel make-upMaar ik zal kijken over 3 jaar of ik met iemand een innerlijke klik heb
Heeft ze nog dezelfde rare motoriek? Of was dat ook geacteerd?quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In deze serie heeft ze lesbi sex![]()
En de make up is natuurlijk zo neutraal mogelijk ivm gevangenis, dat scheelt ook enorm
Herinneringenquote:
Volgens mij was dat geacteerd toenquote:Op donderdag 12 juni 2014 02:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heeft ze nog dezelfde rare motoriek? Of was dat ook geacteerd?
Ja, mamquote:
Bovenste, borstkanker volgens mij.quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:04 schreef waxmask het volgende:
Welke paardenbek bedoelde jullie eigenlijk?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb 3 afleveringen gezien en daarna een stukje uit seizoen 8 ofzo, was ie nog steeds met diezelfde shit bezig. Nee, man, daar heb ik echt het geduld niet voor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mooie slimme serie man.... Ga je mond spoelen....
Ik doe net alsof ik dit niet gelezen heb.quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:05 schreef Joezi het volgende:
Alle volledige afleveringen staan op youtube![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |