Maar humor ook? En geen nepgedoe, want daar ben ik wel een beetje klaar mee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een best wel lieve vrouw die in de gevangenis komt en daar verandert door alles. Vet cool en een hoop goede actrices. Echt een aanrader vind ik.
Klopt maar daar zijn het series voorquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:47 schreef Parlay het volgende:
[..]
Eerste paar afleveringen waren wel leuk, en dan komt dat uitmelken weer
Zon in combinatie met warmte is voor mij een infuus met energie. Ik weet niet, ik gedij er gewoon goed bij.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik hou van de zon. Hoe warmer hoe beter. Ik ben ook erg ongeduldig. Als het echt warm is dan heb ik dat minder en kan ik meer van dingen genieten.
Maar ben eerlijk. Een vrouwenserie of ook leuk voor mannen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een best wel lieve vrouw die in de gevangenis komt en daar verandert door alles. Vet cool en een hoop goede actrices. Echt een aanrader vind ik.
Ik vond vrouwenvleugel toen wel leuk en ik ben zeker geen typische vrouwenseriekijkert.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, heb nog HBO trial en daar staat hij ook op. Lijkt een vrouwenvleugelige OZ serie. Maar misschien is de target groep wel vrouw dan ook...
Ja absoluut humor en ik vind het behoorlijk realistisch. Het blijft tv natuurlijk maar ik vind het een goede serie.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:48 schreef Parlay het volgende:
[..]
Maar humor ook? En geen nepgedoe, want daar ben ik wel een beetje klaar mee.
Ach ik kon er zo jong als ik was een harde plasser van krijgen, dus ik keek...quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:49 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik vond vrouwenvleugel toen wel leuk en ik ben zeker geen typische vrouwenseriekijkert.
Dat keek ik als kind, best walgelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:49 schreef Parlay het volgende:
ouwenvleugel toen wel leuk en ik ben zeker geen typische vrouwenseriekijkert.
Ik denk dat het ook een leuke serie is voor mannen. Het is best een pittige serie en ik denk ook wel realistisch.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar ben eerlijk. Een vrouwenserie of ook leuk voor mannen?
Edit: klinkt wel als die advocaat uit OZ die vast kwam te zitten.
Kan eigenlijk alleen die Nazi, advocaat, zak-vasthouden en die rolstoel neger die rondtolde herinneren.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook een leuke serie is voor mannen. Het is best een pittige serie en ik denk ook wel realistisch.
en oz, dat is lang geleden dat ik dat gezien heb. op mijn tv nog volgens mij
Dit is zoveel malen beter dan vrouwenvleugel. Echt kijk het gewoon en ik ben ook geen typische vrouwenseriekijkert (leuk galgjes woord).quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:49 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik vond vrouwenvleugel toen wel leuk en ik ben zeker geen typische vrouwenseriekijkert.
Ik ook. En nu herinner ik me de soundtrack weer.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat keek ik als kind, best walgelijk.
Dat wordt dan de volgende serie denk ik, over een jaar of 3, na True Blood, got en weetikveelwatnogmeer.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja absoluut humor en ik vind het behoorlijk realistisch. Het blijft tv natuurlijk maar ik vind het een goede serie.
Ieewww jaa kreeg ik ook rillingen van dat nummer... zo dramatisch... En die pot met dat korte haar... met Leontien Borsato tongenquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook. En nu herinner ik me de soundtrack weer.
Nog ééééeeéén kans, nog één keer, opnieuw beginneeeeeeeeeeeen!
Oh ja Haven ook nog en falling sky omg ik kijk ook veels te veel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:53 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat wordt dan de volgende serie denk ik, over een jaar of 3, na True Blood, got en weetikveelwatnogmeer.O, its met lucht, falling sky ofzo. En Haven.......en......en.....Help
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ene is deaud heh, met dat paardengebit. Maar die zal je opwinding niet veroorzaakt hebben denk ik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach ik kon er zo jong als ik was een harde plasser van krijgen, dus ik keek...
Ik weet het niet meer. te lang geleden teveel series ernaquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kan eigenlijk alleen die Nazi, advocaat, zak-vasthouden en die rolstoel neger die rondtolde herinneren.
Ik herinner me de soundtrack en dat ik het stiekem op vrijdagavond (?) met een bakje chips en een glaasje prik keek. En dat mijn ouders het een goddeloze serie vonden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ieewww jaa kreeg ik ook rillingen van dat nummer... zo dramatisch... En die pot met dat korte haar... met Leontien Borsato tongen
quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja Haven ook nog en falling sky omg ik kijk ook veels te veel.
Hier ff een fotootje van de cast. Zit er 1 tussen die jij vast wel herkent![]()
[ afbeelding ]Ik vond die uit die blauwe dimensie geiler....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja Haven ook nog en falling sky omg ik kijk ook veels te veel.
Hier ff een fotootje van de cast. Zit er 1 tussen die jij vast wel herkent![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik draag niet zoveel make-upMaar ik zal kijken over 3 jaar of ik met iemand een innerlijke klik heb
3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |