Doei. Niet te naar dromen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vrees dat het niet gebeurt maar ik hoop heel erg van wel. Al is "billy" vandaag al teruggekrabbeld en gaat ze toch maar niet mee wanneer ruud weg moet. Nou die zagen we niet aankomen. Alsof "billy" vrijwillig een plek omringd door 100 camera's opgeeft.
Ik ga maffen. Veel plezier aan het strand Lies.
Goedenacht allen!
Fargo moet ik nog gaan kijken en bewaar ik. Hanibal ook. Believe vind ik momenteel wel een goede nieuwe serie. Orange is the new black ook van de week weer aan begonnen. enz. enz. zuchtquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:39 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik ben wel een beetje klaar met zombies en vampires eigenlijk. En advocatenseries lig ik halverwege te snurken.
Dit is meer een historische drama serie met een link met de echte geschiedenis. In Deadwood het ontstaan van een Wild West mijn stadje, in Hell on Wheels is dat de spoorlijn in Amerika van Oost naar West. Maar kan een kostuumdrama over bv het Engelse Koningshuis ook goed hebben als serie.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die kijk ik dan ook weer net niet![]()
Ben meer van de Syfy, actie series, mystery, detective en zulks soort toestanden
Daar heb ik het eerste seizoen van gezien een paar jaar geleden. Ik wil hem nog steeds een keer afkijken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik kijk nu Hell On Wheels. Beetje Deadwood achtig maar dan met treintjes en indiaantjes.
Bij mij is het andersom, September kan mij niet snel genoeg komen. Ik haat die hitte, zweten, heel Nederland ligt plat dus dingen regelen is kansloos of nog kanslozer dan anders. Doe mij maar actie, dat niks doen.......quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Juli en Augustus vliegen altijd voorbij. Voor mijn gevoel duurt de winter en herfst 10 keer langer dan de lente en zomer. Als ik geen familie hier had was ik al lang weg geweest.
Fringe heb ik afgekeken omdat ik er toch mee bezig was. Arrow vond ik eigenlijk alleen het eerste seizoen goed, maar staat ook op mijn lijstje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:40 schreef Joezi het volgende:
Ik hou er ook niet van als het geen echt vervolg is.. Dat je losse verhalen in een aflevering hebt met een vage rode draad.. Zoals Fringe.. of Arrow
Ik was deze winter in Praag en daar trof ik wat sneeuw en toen was ik voldaan. Ik ben een zomermens bij uitstek, ik leef echt helemaal op met mooi weer, maar eerlijk is eerlijk, een paar dagen sneeuw vind ik er wel bij horen en ook echt tof. Eerste voetstappen in niet belopen sneeuw. Bij voorkeur in de nacht. De stilte.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds bizar dat we de winter hebben overgeslagen dit jaar.
Nooit meer sneeuw zou ik toch wel jammer vinden
En Boardwalk Empire? Heb ik laatste seizoen ook niet meer gekeken, maar die vond ik wel tof.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dit is meer een historische drama serie met een link met de echte geschiedenis. In Deadwood het ontstaan van een Wild West mijn stadje, in Hell on Wheels is dat de spoorlijn in Amerika van Oost naar West. Maar kan een kostuumdrama over bv het Engelse Koningshuis ook goed hebben als serie.
Als je het tof vind waarom kijk je het laatste seizoen dan niet?quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
En Boardwalk Empire? Heb ik laatste seizoen ook niet meer gekeken, maar die vond ik wel tof.
Pleuris hekel aan filler episodes. Al hebben ze dat bij Hannibal nog niet echt verneukt tot dit moment. Rode draad loopt daar redelijk soepel door de case-of-the-week. Althans in seizoen 1, verder ben ik nog niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:40 schreef Joezi het volgende:
Ik hou er ook niet van als het geen echt vervolg is.. Dat je losse verhalen in een aflevering hebt met een vage rode draad.. Zoals Fringe.. of Arrow
Orange is the new black trekt mijn aandacht wel, wat is dat voor iets?quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Fargo moet ik nog gaan kijken en bewaar ik. Hanibal ook. Believe vind ik momenteel wel een goede nieuwe serie. Orange is the new black ook van de week weer aan begonnen. enz. enz. zucht
Het moet niet veel zijn nee. En snachts in de sneeuw, deed ik vroeger als kind altijd stiekem als het snachts had gesneeuwd, ff de tuin in en dan weer terug in bedquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was deze winter in Praag en daar trof ik wat sneeuw en toen was ik voldaan. Ik ben een zomermens bij uitstek, ik leef echt helemaal op met mooi weer, maar eerlijk is eerlijk, een paar dagen sneeuw vind ik er wel bij horen en ook echt tof. Eerste voetstappen in niet belopen sneeuw. Bij voorkeur in de nacht. De stilte.
Fringe de rode draad vond ik wel leuk.. maar elke aflevering weer een afgesloten moordonderzoekquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Fringe heb ik afgekeken omdat ik er toch mee bezig was. Arrow vond ik eigenlijk alleen het eerste seizoen goed, maar staat ook op mijn lijstje.
Grimm vind ik ook wel leuk
Oeh en Once upon a timeBlijf wel een vrouwmens natuurlijk
Eerste 2 of 3 seizoenen wel goed, daarna snel ingekakt. Maar niet heel slecht.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
En Boardwalk Empire? Heb ik laatste seizoen ook niet meer gekeken, maar die vond ik wel tof.
Echt he? De herfst lijkt eeuwig. Al heeft dat met een zonnetje ook wel weer wat die herfstkleuren enzo, Met herfst in het bos lopen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Juli en Augustus vliegen altijd voorbij. Voor mijn gevoel duurt de winter en herfst 10 keer langer dan de lente en zomer. Als ik geen familie hier had was ik al lang weg geweest.
Een best wel lieve vrouw die in de gevangenis komt en daar verandert door alles. Vet cool en een hoop goede actrices. Echt een aanrader vind ik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:44 schreef Parlay het volgende:
[..]
Orange is the new black trekt mijn aandacht wel, wat is dat voor iets?
Gaafquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was deze winter in Praag en daar trof ik wat sneeuw en toen was ik voldaan. Ik ben een zomermens bij uitstek, ik leef echt helemaal op met mooi weer, maar eerlijk is eerlijk, een paar dagen sneeuw vind ik er wel bij horen en ook echt tof. Eerste voetstappen in niet belopen sneeuw. Bij voorkeur in de nacht. De stilte.
Met blote voeten uiteraard.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het moet niet veel zijn nee. En snachts in de sneeuw, deed ik vroeger als kind altijd stiekem als het snachts had gesneeuwd, ff de tuin in en dan weer terug in bed
Nah het is best traag met dialogen, je moet er echt voor gaan zitten..quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als je het tof vind waarom kijk je het laatste seizoen dan niet?
Vraag ik me ook af, heb nog HBO trial en daar staat hij ook op. Lijkt een vrouwenvleugelige OZ serie. Maar misschien is de target groep wel vrouw dan ook...quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:44 schreef Parlay het volgende:
[..]
Orange is the new black trekt mijn aandacht wel, wat is dat voor iets?
Ik hou van de zon. Hoe warmer hoe beter. Ik ben ook erg ongeduldig. Als het echt warm is dan heb ik dat minder en kan ik meer van dingen genieten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:42 schreef Parlay het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom, September kan mij niet snel genoeg komen. Ik haat die hitte, zweten, heel Nederland ligt plat dus dingen regelen is kansloos of nog kanslozer dan anders. Doe mij maar actie, dat niks doen.......
Eerste paar afleveringen waren wel leuk, en dan komt dat uitmelken weerquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Fringe de rode draad vond ik wel leuk.. maar elke aflevering weer een afgesloten moordonderzoekEn dat 23 afleveringen lang.. Once upon a time is vieze bagger
quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Fringe de rode draad vond ik wel leuk.. maar elke aflevering weer een afgesloten moordonderzoekEn dat 23 afleveringen lang.. Once upon a time is vieze bagger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |