abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140978686
Gotver ik geloof dat ik toch ook maar GoT moet gaan kijken. Als jullie het ook allemaal kijken. -O-
En bijna nooit een andere serie bespreken -O-
Zijn er nu geen andere series die iedereen kijkt?
pi_140978687
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 01:19 schreef Parlay het volgende:

[..]

Niks zeggen }:| Ik moet nog kijken :{ Tyrion 8-)
Ik vergeet altijd zo snel die namen en de verhaallijn. Tyrion is geloof ik die dwerg maar al die andere namen ben ik al weer vergeten.
pi_140978697
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 01:20 schreef Parlay het volgende:

[..]

Heyho :W Ik was er al even hoor, lurkend en dingen doenig
Ja maar nu zeg je wat dus dan doe ik ff zwaaien hè, want dat mag hier :Y :W :W :W
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
  Moderator donderdag 12 juni 2014 @ 01:23:17 #79
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_140978711
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 01:17 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat zag ik gelijk al. Ze moeten er iemand ingooien die een beetje sociaal gestoord is, geen groepjes mens. Iemand die iedereen op zijn gebreken aanspreekt.
Die flikkeren ze eruit. Dus dan moet je ze de keus geven tussen twéé van die chagrijnige sociopaten. :P
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_140978734
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 01:20 schreef Gert het volgende:

[..]

Na een half uur begon je vast wel te vermoeden dat het deze aflevering geen Tyrion zou worden. ;)
Vond het wel leuk zo. Voor een keer.
Ik wist gauw dat het heel veel bij The Wall zou blijven, maar 5 minuten King's Landing had ik niet uitgesloten tot de credits. Fucking credits.
wooblabalurg
pi_140978763
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 01:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Die flikkeren ze eruit. Dus dan moet je ze de keus geven tussen twéé van die chagrijnige sociopaten. :P
Als Ruud er maar uitgegooid wordt, dan vind ik alles best.
pi_140978774
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juni 2014 01:24 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik wist gauw dat het heel veel bij The Wall zou blijven, maar 5 minuten King's Landing had ik niet uitgesloten tot de credits. Fucking credits.
Dat wordt de grote finale natuurlijk... dan weer een jaar wachten :r
pi_140978780
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 01:21 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik vergeet altijd zo snel die namen en de verhaallijn. Tyrion is geloof ik die dwerg maar al die andere namen ben ik al weer vergeten.
Ik ook, maar die weet ik en die drakenmevrouw, die vind ik leuk. 8-) Dat hele Noordengedoe weet ik niks van.
3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
  One tough cookie donderdag 12 juni 2014 @ 01:29:21 #85
169210 liesje1979
pi_140978793
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 01:19 schreef Gert het volgende:

[..]

Jemig, hele jáár nog niet? :o
Je woont in Den Háág hoor! 8-)
Bosjes van Pex... moest even zoeken waar dat ook alweer is. Het klinkt een beetje als een plek waar mannen elkaar kontbonken maar dat zal het vast niet zijn als jullie daar met de kids heengaan. :D
_O- :D
Nee, we laten ze niet tussen de kappotjes spelen doorgaans. Leuke speeltuin! Dus geen kind aan de kinderen. We hebben het er even van genomen op het picknickkleed. We hadden nog net geen wijn en kaasjes enzo. ;)
Ik ben wel een paar keer geweest maar nog niet in bikini-handdoek-boek stemming dus het moet er maar echt even van komen morgen. Ik woon tenslotte in Den Haag. :(
pi_140978821
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 01:21 schreef ChocoFan het volgende:
Gotver ik geloof dat ik toch ook maar GoT moet gaan kijken. Als jullie het ook allemaal kijken. -O-
En bijna nooit een andere serie bespreken -O-
Zijn er nu geen andere series die iedereen kijkt?
Ik keek True Blood, maar ik heb gewoon geen tijd voor lange series. Ff snel een filmpje ergens tussendoor gaat nog net.
3x links is ook rechts
  Moderator donderdag 12 juni 2014 @ 01:33:25 #87
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_140978832
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 01:27 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Als Ruud er maar uitgegooid wordt, dan vind ik alles best.
Ik vrees dat het niet gebeurt maar ik hoop heel erg van wel. Al is "billy" vandaag al teruggekrabbeld en gaat ze toch maar niet mee wanneer ruud weg moet. Nou die zagen we niet aankomen. Alsof "billy" vrijwillig een plek omringd door 100 camera's opgeeft.

Ik ga maffen. Veel plezier aan het strand Lies. :*
Goedenacht allen! :z
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  One tough cookie donderdag 12 juni 2014 @ 01:33:56 #88
169210 liesje1979
pi_140978836
De zachte winter en het vroege voorjaar wat vervolgens weer verdween, het voelt alsof de lente pas net begonnen is en ik begin pas voorzichtig een beetje buiten te komen. Alsof ik nog alle tijd heb. Gelukkig hebben we tegenwoordig ook wel prettig najaar tot Oktober ofzo. ;)
We zijn alweer bijna bij de langste dag. :r
pi_140978840
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 01:32 schreef Parlay het volgende:

[..]

Ik keek True Blood, maar ik heb gewoon geen tijd voor lange series. Ff snel een filmpje ergens tussendoor gaat nog net.
Ik kijk er al heel veel en de eerste aflevering pakte me niet echt. En True Blood is ook leuk. Bijna tijd voor het laatste seizoen, wat dan ook wel weer mag. Sommige series moeten gewoon een keer stoppen.
pi_140978843
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 01:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vrees dat het niet gebeurt maar ik hoop heel erg van wel. Al is "billy" vandaag al teruggekrabbeld en gaat ze toch maar niet mee wanneer ruud weg moet. Nou die zagen we niet aankomen. Alsof "billy" vrijwillig een plek omringd door 100 camera's opgeeft.

:W Weltrusten
pi_140978845
Vele geef ik halverwege op ofzo, zoals True Blood. Wat begint er binnenkort weer?
pi_140978846
quote:

[..]

Truste :W
3x links is ook rechts
pi_140978852
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 01:34 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Ik kijk er al heel veel en de eerste aflevering pakte me niet echt. En True Blood is ook leuk. Bijna tijd voor het laatste seizoen, wat dan ook wel weer mag. Sommige series moeten gewoon een keer stoppen.
Ik kijk nu Hell On Wheels. Beetje Deadwood achtig maar dan met treintjes en indiaantjes.
pi_140978853
quote:

[..]

Slaap lekker :W
pi_140978861
quote:
15s.gif Op donderdag 12 juni 2014 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
De zachte winter en het vroege voorjaar wat vervolgens weer verdween, het voelt alsof de lente pas net begonnen is en ik begin pas voorzichtig een beetje buiten te komen. Alsof ik nog alle tijd heb. Gelukkig hebben we tegenwoordig ook wel prettig najaar tot Oktober ofzo. ;)
Ik vind het nog steeds bizar dat we de winter hebben overgeslagen dit jaar.
Nooit meer sneeuw zou ik toch wel jammer vinden -O-
pi_140978870
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 01:34 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Eric :9

Ja, klopt, sommige series zoals walking dead die ik overigens heel goed vind, is gewoon klaar. Dat uitmelken doet vaak geen goed.
3x links is ook rechts
pi_140978878
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juni 2014 01:35 schreef waxmask het volgende:

[..]

Ik kijk nu Hell On Wheels. Beetje Deadwood achtig maar dan met treintjes en indiaantjes.
Die kijk ik dan ook weer net niet _O-
Ben meer van de Syfy, actie series, mystery, detective en zulks soort toestanden
pi_140978881
quote:
15s.gif Op donderdag 12 juni 2014 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
Juli en Augustus vliegen altijd voorbij. Voor mijn gevoel duurt de winter en herfst 10 keer langer dan de lente en zomer. Als ik geen familie hier had was ik al lang weg geweest.
pi_140978888
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 01:37 schreef Parlay het volgende:

[..]

Eric :9

Ja, klopt, sommige series zoals walking dead die ik overigens heel goed vind, is gewoon klaar. Dat uitmelken doet vaak geen goed.
Eric :9~
Walking Dead vind ik nog steeds wel leuk ik wil alleen meer weten. Net zoals met Lost :Y
pi_140978891
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 01:35 schreef Joezi het volgende:
Vele geef ik halverwege op ofzo, zoals True Blood. Wat begint er binnenkort weer?
Ik heb geen idee, maar ik ben wel een beetje klaar met zombies en vampires eigenlijk. En advocatenseries lig ik halverwege te snurken. :')
3x links is ook rechts
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')