volgens mij is niemand gegaanquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt waar? lol. Ben je wel geslaagd?
Hij was wel vermakelijk om te zien inderdaad. Ik heb alleen altijd een beetje moeite met die Wing Chun stijl. Ja Bruce was een grootheid natuurlijk, maar op free style toernooien worden die gasten bijna altijd in elkaar geschopt door een karateka of kickbokserquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is wel een aanrader. Tenminste, als je van vechtfilms kan genieten met een goed verhaal.
[..]
Klopt. Die eerste vond ik denk ik wel het best. Donnie Yen.
Misschien dat ik het nog eens probeer.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:25 schreef Joezi het volgende:
Lusten jullie ook de kaassoort: Casu marzu
Het is een vrij aparte vechtstijl ja, dat zeker. Ken ook een paar mensen die zelf Wing Chun doen, vind het er wel mooi uit zien. En als je er pro in bent kan 't heel effectief zijn. Of 't de beste techniek is om te gebruiken in een free for all is natuurlijk een ander verhaal. Maar ben de film vooral gaan kijken vanwege de echte Yip-Man/Bruce Lee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij was wel vermakelijk om te zien inderdaad. Ik heb alleen altijd een beetje moeite met die Wing Chun stijl. Ja Bruce was een grootheid natuurlijk, maar op free style toernooien worden die gasten bijna altijd in elkaar geschopt door een karateka of kickbokser
Wil je dan met of zonder maden?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien dat ik het nog eens probeer.
Hij staat niet hoog op m'n prioriteitenlijsje.
Nah gaat om de sterke smaak toch, iets verder rotten en het is giftig. De maden kunnen trouwens overleven in je maag, dus zit ook een risico aan..quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zonder maden, gheh, dan kan ik hem net zo goed niet nemen. Met natuurlijk.
Goed kauwen. En aan alles zit een risico. De maden zijn minder gevaarlijk dan fugu.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah gaat om de sterke smaak toch, iets verder rotten en het is giftig. De maden kunnen trouwens overleven in je maag, dus zit ook een risico aan..
We missen braindead.. Vermist topic maken?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze is weer in slaap gevallen denk ik![]()
En de rest ook lijkt het wel
quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
We missen braindead.. Vermist topic maken?
De echte is terug naar de grot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |