En je klikt een kitten onderwerp aan om dit te zeggen? Hoe negatief ben jij dan? Zo vind je nooit een vriendin...quote:
Tip, niet alleen natvoer aanbieden, maar zeker ook speciale kittenbrokjes, zodat ze verschillende texturen leren kennen, en sommige kittens dat ook interessanter vinden. En helemaal met de situatie van de moeder zou ik ze verschillende dingen aanbieden!quote:Op donderdag 12 juni 2014 03:47 schreef EricOscuro het volgende:
Socks is de andere kittens de baas als sterkste met het stoeien.... maar Muis en Blacky waren vannacht de eerste twee, die gemorst water opdronken. Van "nat" vlees wilden ze nog geen van allen weten (bijna 4 weken oud).
Ja!quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:40 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
En je klikt een kitten onderwerp aan om dit te zeggen?
Hoezo is dit negatief dan?quote:
Wat is de link tussen katten niet leuk vinden en een vriendin krijgen, of tussen zeggen dat je katten niet leuk vind en een vriendin krijgen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:40 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Zo vind je nooit een vriendin...
De moeder kan er weer helemaal tegenaan. Vandaag heeft ze de tweede behandeling gehad. Ze is pijnvrij en volgens de dierenarts is er geen reden om aan te nemen dat ze de kittens niet zelf groot kan brengen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:56 schreef Holyme het volgende:
[..]
Tip, niet alleen natvoer aanbieden, maar zeker ook speciale kittenbrokjes, zodat ze verschillende texturen leren kennen, en sommige kittens dat ook interessanter vinden. En helemaal met de situatie van de moeder zou ik ze verschillende dingen aanbieden!
Dat er veel belangstelling is, vind ik niet zo gek, grijs komt nl niet zo vaak voorEn net zoals alle kittens zijn ook dit weer schatjes!
De vader misschien wel... de moeder in elk geval niet. Maar smaak heeft ze wel, ze heeft het met een van de mooiste katers in de buurt gedaan.quote:
Fijn, hopelijk blijft het nu goed met haar gaan! En dat kan geen kwaad, wat extra voedingsstoffen voor moeders nuquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:32 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
De moeder kan er weer helemaal tegenaan. Vandaag heeft ze de tweede behandeling gehad. Ze is pijnvrij en volgens de dierenarts is er geen reden om aan te nemen dat ze de kittens niet zelf groot kan brengen.
Maar goed, des te eerder de kittens ook ander eten lusten, des te beter natuurlijk. Ik heb net een paar kittenbrokjes neergelegd... maar vooralsnog zit moederpoes ervan te eten.
Nou op een topic gaan klikken waarvan je van te voren weet dat je het niets vind... lijkt me geen ultieme daad van positivisme.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:35 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Hoezo is dit negatief dan?
[..]
Wat is de link tussen katten niet leuk vinden en een vriendin krijgen, of tussen zeggen dat je katten niet leuk vind en een vriendin krijgen?
Veel foto's postenquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:34 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
De vader misschien wel... de moeder in elk geval niet. Maar smaak heeft ze wel, ze heeft het met een van de mooiste katers in de buurt gedaan.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:42 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Nou op een topic gaan klikken waarvan je van te voren weet dat je het niets vind... lijkt me geen ultieme daad van positivisme.![]()
Het verband met een vriendin vinden heeft weinig met katten te maken...maar wel vaak met negativisme. De gemiddelde vrouw houdt van mannen met een positieve levensinstelling. Tenzij je natuurlijk op Gothics valt (daar zitten ook wel fraaie exemplaren tussen)
Dank je... ik snap het zelf ook niet. Maar een kameraad heeft een hekel aan katten ontwikkeld toen hun hond achter aan kat aanrende.. de weg op. Kat kwam er goed vanaf, de hond niet, die werd doodgereden door een auto. Haat of liefde voor bepaalde dieren is niet altijd rationeel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoe kan iemand dit nou niet adorable vinden? Maar ja ik zag jl nog een verschrikkelijk filmpje van een aantal gekken die een jonge kat in de fik zetten dus tja.. In elk geval van harte met deze kleintjes.
Ik geef je weinig kans op dit moment (gezien de kandidaten die mijn schoonzusje heeft aangemeld)... maar je staat op de reserve lijst.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:09 schreef Mishu het volgende:
Altijd al een grijze kat willen hebben, zucht... komt nog wel een keertje
Ik weet het, maar moeder laat weinig brokjes over.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:41 schreef Holyme het volgende:
Waarom laat je niet gewoon kittenbrokjes staan? Die kleintjes gaan echt niet op commando eten wanneer jij wat voor ze neerlegt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |