abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juni 2014 @ 23:07:22 #1
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_140973781
De eerste foto's van mijn poes' kittens.

Veel moeite kost het niet om nieuwe baasjes te vinden... er is twee keer zoveel belangstelling als dat er kittens zijn. De foto's zijn gemaakt door mijn schoonzusje met een telefooncamera.
Zelf heb ik ook al foto's gemaakt, maar ik moet nog even uitzoeken hoe ik ze op mijn computer moet overzetten.

Dit is muis, volledig muisgrijs

Socks ook muisgrijs, met witte sokjes en nog wat wit op de buik, bef en op haar wangen en die zwarte is Blacky, een kopie van haar moeder.

Nogmaals Socks, de eerst geborene, is ook iets zwaarder dan de twee andere kittens.

En weer Socks omdat we er geen genoeg van kunnen krijgen.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  Spellchecker woensdag 11 juni 2014 @ 23:13:39 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  woensdag 11 juni 2014 @ 23:15:40 #3
395200 deadprez
One more rail
pi_140974193
ahw
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_140974255
Houd niet van katten :r
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_140977245
ahhhhhhhhhhw O+
pi_140978577
zo lief
  donderdag 12 juni 2014 @ 02:40:27 #7
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_140979342
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 23:16 schreef Nelvalhil het volgende:
Houd niet van katten :r
En je klikt een kitten onderwerp aan om dit te zeggen? Hoe negatief ben jij dan? Zo vind je nooit een vriendin... :6
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  donderdag 12 juni 2014 @ 03:47:29 #8
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_140979567
Socks is de andere kittens de baas als sterkste met het stoeien.... maar Muis en Blacky waren vannacht de eerste twee, die gemorst water opdronken. Van "nat" vlees wilden ze nog geen van allen weten (bijna 4 weken oud).
  donderdag 12 juni 2014 @ 08:33:26 #9
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_140980870
Hoe kan iemand dit nou niet adorable vinden? Maar ja ik zag jl nog een verschrikkelijk filmpje van een aantal gekken die een jonge kat in de fik zetten dus tja.. In elk geval van harte met deze kleintjes.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_140981178
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 03:47 schreef EricOscuro het volgende:
Socks is de andere kittens de baas als sterkste met het stoeien.... maar Muis en Blacky waren vannacht de eerste twee, die gemorst water opdronken. Van "nat" vlees wilden ze nog geen van allen weten (bijna 4 weken oud).
Tip, niet alleen natvoer aanbieden, maar zeker ook speciale kittenbrokjes, zodat ze verschillende texturen leren kennen, en sommige kittens dat ook interessanter vinden. En helemaal met de situatie van de moeder zou ik ze verschillende dingen aanbieden!

Dat er veel belangstelling is, vind ik niet zo gek, grijs komt nl niet zo vaak voor :) En net zoals alle kittens zijn ook dit weer schatjes!
pi_140981198
O+ schattig!!!
Is het een raskat? :@
pi_140992449
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 02:40 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

En je klikt een kitten onderwerp aan om dit te zeggen?
Ja! :Y

quote:

[..]

Hoe negatief ben jij dan?
Hoezo is dit negatief dan?

quote:

[..]

Zo vind je nooit een vriendin... :6
Wat is de link tussen katten niet leuk vinden en een vriendin krijgen, of tussen zeggen dat je katten niet leuk vind en een vriendin krijgen? :?
-Harry Jekkers
  donderdag 12 juni 2014 @ 17:09:17 #13
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_140995538
O+ Altijd al een grijze kat willen hebben, zucht... komt nog wel een keertje ;)
  donderdag 12 juni 2014 @ 19:32:59 #14
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_140999475
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 08:56 schreef Holyme het volgende:

[..]

Tip, niet alleen natvoer aanbieden, maar zeker ook speciale kittenbrokjes, zodat ze verschillende texturen leren kennen, en sommige kittens dat ook interessanter vinden. En helemaal met de situatie van de moeder zou ik ze verschillende dingen aanbieden!

Dat er veel belangstelling is, vind ik niet zo gek, grijs komt nl niet zo vaak voor :) En net zoals alle kittens zijn ook dit weer schatjes!
De moeder kan er weer helemaal tegenaan. Vandaag heeft ze de tweede behandeling gehad. Ze is pijnvrij en volgens de dierenarts is er geen reden om aan te nemen dat ze de kittens niet zelf groot kan brengen.
Maar goed, des te eerder de kittens ook ander eten lusten, des te beter natuurlijk. Ik heb net een paar kittenbrokjes neergelegd... maar vooralsnog zit moederpoes ervan te eten. :D
  donderdag 12 juni 2014 @ 19:34:55 #15
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_140999534
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 08:58 schreef _Joy_ het volgende:
O+ schattig!!!
Is het een raskat? :@
De vader misschien wel... de moeder in elk geval niet. Maar smaak heeft ze wel, ze heeft het met een van de mooiste katers in de buurt gedaan. :Y
pi_140999648
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 19:32 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

De moeder kan er weer helemaal tegenaan. Vandaag heeft ze de tweede behandeling gehad. Ze is pijnvrij en volgens de dierenarts is er geen reden om aan te nemen dat ze de kittens niet zelf groot kan brengen.
Maar goed, des te eerder de kittens ook ander eten lusten, des te beter natuurlijk. Ik heb net een paar kittenbrokjes neergelegd... maar vooralsnog zit moederpoes ervan te eten. :D
Fijn, hopelijk blijft het nu goed met haar gaan! En dat kan geen kwaad, wat extra voedingsstoffen voor moeders nu :) Zien eten doet eten, gaat ook vaak op, dus ik zou gewoon lekker wat brokjes neerzetten en laten staan :)
  donderdag 12 juni 2014 @ 19:42:20 #17
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_140999824
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 15:35 schreef Nelvalhil het volgende:

[..]

Ja! :Y

[..]

Hoezo is dit negatief dan?

[..]

Wat is de link tussen katten niet leuk vinden en een vriendin krijgen, of tussen zeggen dat je katten niet leuk vind en een vriendin krijgen? :?
Nou op een topic gaan klikken waarvan je van te voren weet dat je het niets vind... lijkt me geen ultieme daad van positivisme. :+
Het verband met een vriendin vinden heeft weinig met katten te maken...maar wel vaak met negativisme. De gemiddelde vrouw houdt van mannen met een positieve levensinstelling. Tenzij je natuurlijk op Gothics valt (daar zitten ook wel fraaie exemplaren tussen) ;)
pi_141000805
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 19:34 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

De vader misschien wel... de moeder in elk geval niet. Maar smaak heeft ze wel, ze heeft het met een van de mooiste katers in de buurt gedaan. :Y
Veel foto's posten ^O^ ze zijn echt apart!
pi_141002319
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 19:42 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Nou op een topic gaan klikken waarvan je van te voren weet dat je het niets vind... lijkt me geen ultieme daad van positivisme. :+
Het verband met een vriendin vinden heeft weinig met katten te maken...maar wel vaak met negativisme. De gemiddelde vrouw houdt van mannen met een positieve levensinstelling. Tenzij je natuurlijk op Gothics valt (daar zitten ook wel fraaie exemplaren tussen) ;)
_O- Omdat ik mijn mening geef over kittens, nou mag het dan wel een pro-kitten topique zijn, ben ik negatief ingesteld in het leven? Ja? :D
-Harry Jekkers
  vrijdag 13 juni 2014 @ 03:39:57 #20
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_141019214
Daar waar Muis en Blacky gisteren voor het eerst water dronken... was het vandaag Socks die voor het eerst vers/ waterig vlees tot zich nam.

Ik heb nog een paar keer wat harde brokken neergelegd... maar die werden opgegeten door moeder poes. :D
pi_141023198
Waarom laat je niet gewoon kittenbrokjes staan? Die kleintjes gaan echt niet op commando eten wanneer jij wat voor ze neerlegt :P
  zondag 15 juni 2014 @ 02:16:25 #22
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_141097708
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 08:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoe kan iemand dit nou niet adorable vinden? Maar ja ik zag jl nog een verschrikkelijk filmpje van een aantal gekken die een jonge kat in de fik zetten dus tja.. In elk geval van harte met deze kleintjes.
Dank je... ik snap het zelf ook niet. Maar een kameraad heeft een hekel aan katten ontwikkeld toen hun hond achter aan kat aanrende.. de weg op. Kat kwam er goed vanaf, de hond niet, die werd doodgereden door een auto. Haat of liefde voor bepaalde dieren is niet altijd rationeel.

Maar joh.... als ik die pluizebolletjes nu nog onhandig zie lopen op het laminaar (met de achterpootjes nog wat extra wijd waggelend).... dan ben toch diep ontroerd, zeker als ze naar mij toe rennen. Het voelt bijna alsof moederpoes ze heeft ingefluisterd dat haar kittens mij kunnen vertrouwen hahaha.
Goed, dat is welhaast onmogelijk... maar het vertrouwen van moederpoes in mij zal ongetwijfeld zijn overgeslagen op haar kittens. :)
  zondag 15 juni 2014 @ 02:22:10 #23
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_141097845
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 17:09 schreef Mishu het volgende:
O+ Altijd al een grijze kat willen hebben, zucht... komt nog wel een keertje ;)
Ik geef je weinig kans op dit moment (gezien de kandidaten die mijn schoonzusje heeft aangemeld)... maar je staat op de reserve lijst. ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 10:41 schreef Holyme het volgende:
Waarom laat je niet gewoon kittenbrokjes staan? Die kleintjes gaan echt niet op commando eten wanneer jij wat voor ze neerlegt :P
Ik weet het, maar moeder laat weinig brokjes over.
Een van de kittens heeft vandaag kattesnoepjes gegeten, maar de andere kattensnoepjes werden door moederpoes zelf opgegeten. :D
pi_141107929
Mooie kittens en zeker bijzonder om ze zien op te groeien. Eerst nog wankelend lopen en twee weken later klauteren ze al overal op. Gaat snel bij katten :)
Ik denk dat je blij mag zijn dat ze zulke bijzondere kleuren hebben. Grijze kittens zijn in het asiel ook gelijk geadopteerd.

De truc om kleintjes te laten eten is zoveel brokjes neer te zetten zodat moederpoes genoeg heeft en niet alles in een keer op eet. Dan proberen de kleintjes het misschien ook een keer. Ook kan je brokjes weken in heet water. En dan een aantal dagen later steeds meer hardere brokjes er door te mengen.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  maandag 16 juni 2014 @ 01:05:00 #25
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_141139374
Nog nieuwe foto's? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')