SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Je was zo goed bezig de laatste tijd en dan kom je met dit soort onzinquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Rooney vanaf links kan prima hoor, speelde hij ook heel sterk in de periode 2007-2009. Toen stond 'ie op papier volgens mij altijd spits, maar in de praktijk stond Ronaldo daar en speelde hij hangend vanaf links.![]()
Het is echt onzin, in mijn beleving. Ronaldo kwam in zijn United-tijd altijd van de zijkanten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Rooney zal daar ook wel eens hebben gestaan maar denk dat je dat op een hand kan tellen en bovendien was hij toen nog veel jonger en had hij iets meer P'squote:Op woensdag 11 juni 2014 22:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het is echt onzin, in mijn beleving. Ronaldo kwam in zijn United-tijd altijd van de zijkanten.![]()
Rooney is in elk geval wel een serieuze optie voor op links voor de Engelse bondscoach:Maar goed, na 3 wedstrijden mogen ook zij naar huis.quote:Wayne Rooney may have to continue settling for a place on England's left wing after Roy Hodgson admitted he is prepared to use the striker in the same position again.
Much of the build-up to Wednesday's pre-World Cup draw against Ecuador in Miami surrounded Hodgson's decision to deploy Rooney on the flank.
The England manager was even involved in a bizarre exchange with a reporter ahead of the match, refusing to describe Rooney as an exceptional player after revealing his plan to play him on the left.
It is a role Rooney has admitted to being uncomfortable fulfilling for his club, Manchester United, in the past, though he impressed in the 2-2 draw as he took his England tally to 10 goals in his last 15 matches.
Hup Uruguay & Italië.![]()
Misschien belandde Rooney een keer op links omdat hij daar eens een corner moest nemen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rooney zal daar ook wel eens hebben gestaan maar denk dat je dat op een hand kan tellen en bovendien was hij toen nog veel jonger en had hij iets meer P'sNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoeveel zakken chips eet jij per week?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bijna weer VI OranjeEn ik heb de zak Doritos al geopend.
![]()
Sport jij eigenlijk wel eens?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bijna weer VI OranjeEn ik heb de zak Doritos al geopend.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet veel maar ik had weer eens Doritos gekocht.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoeveel zakken chips eet jij per week?![]()
Even een kleine toevoeging, fappen is geen sport DS2quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sport jij eigenlijk wel eens?![]()
Kreeg de indruk dat jij 3 of 4 avonden per week een zak chips weg zat te stouwenquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet veel maar ik had weer eens Doritos gekocht.![]()
![]()
Nee, dan sport ik nooit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Even een kleine toevoeging, fappen is geen sport DS2![]()
Die chick in het oranje, die met Johan op de foto ging.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, een random Braziliaanse vrouw.![]()
O, dat was denk ik ook iemand anders.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:36 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die chick in het oranje, die met Johan op de foto ging.![]()
Ach kom jij weer aanquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:36 schreef Toefjes het volgende:
Wat Tbakkert zei klonk best plausibel hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |