quote:ik pleit voor postnatale abortus
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Mensen rennen en schreeuwen de hele dag en vloeken als de handel even stopt. Dit lijkt me niet gezond. Mensen die werken op de beurs zouden tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen. Handelen zou rustig moeten verlopen, geen geschreeuw, maar rustig iedereen op zijn beurt. Mensen die zich gestressed gedragen zouden wat mij betreft direct van de beursvloer verwijderd moeten worden.
quote:Het is vooral het geld he. Maar nu de cry-out is afgeschaft wordt het rustiger en kunnen ze achter de beeldscherrmen hun hartaanvallen krijgen
Mensen rennen en schreeuwen de hele dag en vloeken als de handel even stopt. Dit lijkt me niet gezond. Mensen die werken op de beurs zouden tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen. Handelen zou rustig moeten verlopen, geen geschreeuw, maar rustig iedereen op zijn beurt. Mensen die zich gestressed gedragen zouden wat mij betreft direct van de beursvloer verwijderd moeten worden.
quote:Jij snapt 'm
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:42 schreef -Dalai- het volgende:
ik zou al zwaar gestressed worden als ik zo'n apepakkie aan moest trekken
Ik ben 1 keer op de beursvloer geweest omdat we daar wat moesten doen en ik had er na 1 uur al meteen een grondige hekel aan.
quote:Ik vind de door die gasten gedragen outfit zeer gedurfd,..
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:42 schreef -Dalai- het volgende:
ik zou al zwaar gestressed worden als ik zo'n apepakkie aan moest trekken
quote:dat komt omdat het allemaal wannabe's zijn
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ze snuiven ook allemaal cocaïne heb ik me ooit laten vertellen..
ze kunnen het alleen niet waarmaken, want de meerderheid is klein, zweterig, kalend en impotent..
quote:Jij laat je wel meer vertellen volgens mij.
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ze snuiven ook allemaal cocaïne heb ik me ooit laten vertellen..
altijd al eens willen zeggen....
quote:_het_ BHFH topic ?
Op vrijdag 18 oktober 2002 18:13 schreef Tyler_Durden het volgende:
Welkom in het BHFH topic van vrijdag 18 oktober 2002altijd al eens willen zeggen....
quote:shit had ik er ook de tijd bij moeten zetten ??
Op vrijdag 18 oktober 2002 18:21 schreef dennisdotcom het volgende:[..]
_het_ BHFH topic ?
het zijn er dagelijks wel 50
quote:Wij drijven hier toch niet een beetje de spot met BHFH he?
Welkom in het BHFH topic van vrijdag 18 oktober 2002
altijd al eens willen zeggen....![]()
quote:Hoe kom je daaaaaaaaaaaaar nou bij?
Op vrijdag 18 oktober 2002 19:54 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Wij drijven hier toch niet een beetje de spot met BHFH he?
quote:Ik ben laatst naar de EuroNext beurs in Amsterdam geweest. Heb daar een lezing gehad en we kregen een kijkje op de beursvloer. Maar die mensen zijn NIET gestrest. Ze zitten achter een pctje wat telefoontjes aan te nemen, ze lullen wat met andere yups en halen geregeld wat te eten bij de dichtstbijzijnde macdonalds of ze bestellen een pizza...
Op de beursvloer worden tegenwoordig trouwens alleen nog wat obligaties verhandeld. De complete aandelenhandel gebeurt tegenwoordig via de computer, dus geen gestreste mensen meer over de beursvloer. Ook het laatste deel van de obligatiehandel zal per 1 januari 2003 van de beursvloer verdwijnen.
Ben ik nou de enige die hier serieus op in gaat?
quote:je bent in elk geval de enige die snapt hoe het werkt lijkt mij
Op zaterdag 19 oktober 2002 10:15 schreef Dwergje het volgende:[..]
Ik ben laatst naar de EuroNext beurs in Amsterdam geweest. Heb daar een lezing gehad en we kregen een kijkje op de beursvloer. Maar die mensen zijn NIET gestrest. Ze zitten achter een pctje wat telefoontjes aan te nemen, ze lullen wat met andere yups en halen geregeld wat te eten bij de dichtstbijzijnde macdonalds of ze bestellen een pizza...
Op de beursvloer worden tegenwoordig trouwens alleen nog wat obligaties verhandeld. De complete aandelenhandel gebeurt tegenwoordig via de computer, dus geen gestreste mensen meer over de beursvloer. Ook het laatste deel van de obligatiehandel zal per 1 januari 2003 van de beursvloer verdwijnen.
het geschreeuw en gestres is een beeld wat je op tv ziet
dat zijn altijd beelden uit de optie en future pit van vroeger
zet daar een camera op en de heren maken vanzelf wel een beetje show
over het algemeen is de handel redelijk georganiseerd en bepaald niet dat wat velen er door zulke tv beelden van denken
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:36 schreef -Dalai- het volgende:[..]
ik pleit voor postnatale abortus
quote:Uiteraard, het is ook een BHFH-topic.
Op zaterdag 19 oktober 2002 10:15 schreef Dwergje het volgende:[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |